Grappige aanvallen

DeletedUser36363

Guest
Volgens mij was de bedoeling normaal eerst wel om Sangu proberen te kraken door ze langs alle kanten tegelijk aan te vallen (5+ spelers vanuit 4 windrichtingen) (maar ja, niet veel hebben echt zich aan de plannen gehouden (als ze al aanvielen :p )
Natuurlijk dodgten ze, de meesten waren toch niet in staat fatsoenlijk te timen :D
Ze konden zowat full offence gaan en het verdedigend enkel op dodgen spelen :p

Ja ik herinner me ook nog wel dat Kegie kata gebruikte ;)
Wist niet dat dit door hem bedacht was :eek:

Precies de meeste hielden zich niet aan de plannen ;) Ach dat timen had opzich geen probleem moeten zijn. Als ze maar in staat waren geweest om de motivatie op te brengen om zich aan de aanvalsplannen te houden en sangu echt aan te vallen. Maarja ik kan me dus herinneren dat Together zelfs zei dat het geen zin had om sangu aan te vallen. Dat is dus helemaal kansloos als je dit roept, terwijl het de grootste tegenstand is die je kunt krijgen op zo'n wereld.

Valt er nog wat te beleven op w10 of is het nu gedaan? Ik zie dat ze nog 39 spelers hebben die erg verdeeld zijn qua stammen. Zo kan het nog lang duren voordat de wereld eindigt :p
 

DeletedUser

Guest
Precies de meeste hielden zich niet aan de plannen ;) Ach dat timen had opzich geen probleem moeten zijn. Als ze maar in staat waren geweest om de motivatie op te brengen om zich aan de aanvalsplannen te houden en sangu echt aan te vallen. Maarja ik kan me dus herinneren dat Together zelfs zei dat het geen zin had om sangu aan te vallen. Dat is dus helemaal kansloos als je dit roept, terwijl het de grootste tegenstand is die je kunt krijgen op zo'n wereld.

Valt er nog wat te beleven op w10 of is het nu gedaan? Ik zie dat ze nog 39 spelers hebben die erg verdeeld zijn qua stammen. Zo kan het nog lang duren voordat de wereld eindigt :p


Van zovelen vielen er zo weinigen aan... Together is 1 van die spelers die inderdaad niks deed ^^
Gelukkig maar dat Sangu ook niet meer super actief was zeker ;)

Het is nu redelijk rustig op W10, maar de meesten kennen elkaar nu wel en af en toe worden er nog heel wat clears heen en weer gestuurd.
Zo lang duurt de wereld ook weer niet meer, denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn geloof ik nog een paar 128p dorpjes kwijtgeraakt geloof ik. Meesterstrategist Diokhan himself pakte die ook weer snel terug herinner ik me, absoluut 1 van de beste TW spelers die ik ken.

Heb wel eens zin om weer te beginnen overigens, op een klassieke wereld ofzo.
 

DeletedUser26555

Guest
Wij zijn geloof ik nog een paar 128p dorpjes kwijtgeraakt geloof ik. Meesterstrategist Diokhan himself pakte die ook weer snel terug herinner ik me, absoluut 1 van de beste TW spelers die ik ken.

Heb wel eens zin om weer te beginnen overigens, op een klassieke wereld ofzo.

Jij te samen met diokhan, dat zou nog eens een prachtige duo zijn. Jij bent misschien niet zo sterk in spelen als Diokhan, maar je morele waarde is enorm. Ik dacht dat je dat met andere woorden nog eens in een oud topic had gezegd;)
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn geloof ik nog een paar 128p dorpjes kwijtgeraakt geloof ik. Meesterstrategist Diokhan himself pakte die ook weer snel terug herinner ik me, absoluut 1 van de beste TW spelers die ik ken.

Heb wel eens zin om weer te beginnen overigens, op een klassieke wereld ofzo.

Diokhan was een super account ook ;)
Hoeveel procent offence hadden jullie precies?

Nog altijd maar 6 spelers die jullie ODA gehaald hebben :D
 

DeletedUser52801

Guest
Diokhan was een super account ook ;)
Hoeveel procent offence hadden jullie precies?

Nog altijd maar 6 spelers die jullie ODA gehaald hebben :D

Welke 6? ;o

en ik was zelf ook z'n 70% offence maar goed makkelijk praten met mijn safe front :p
 
Bovenaan