Grappige aanvallen

DeletedUser

Guest
Abrikoos laat eens te meer zien dat hij weinig respect heeft voor vijanden. Iemand die stopt nog een trap nageven, je toont weer eens je ware gezicht. Jammer, het is een spel dus had beter verwacht :)

Bij Only hebben we nog lange tijd geprobeerd om er nog een eindstrijd uit te halen, maar er gingen teveel accounts op delete/inactief. Sowieso was dat merkbaar op de hele wereld, want zeg zelf als ik met het kleinste account 5 van de 7 dagen in de week aanvaller kan halen dan is er niet veel actie :p Wereld 7 heeft heel veel leuke momenten gehad, maar we kunnen nu wel stellen dat het einde is gekomen.

Bedankt allemaal voor het spelen, vriend en vijand. Ik heb hier altijd met veel plezier gespeeld, helaas niet mijn eigen account naar de finish gebracht, maar kan toch met trots zeggen dat er weinig zo stug hebben kunnen verdedigen :p
 
Reactiescore
0
oei wa lees ik nu.
de helft van Only op Delete.
kzal ma snel weer eens inloggen na een weekje lol
 

DeletedUser

Guest
Demo heeft gewoon pakslaag gekregen op wereld 7 :D

Gekke King What!
W7 ten einde? Die is een tijdje meegegaan! Het is nooit meer hetzelfde geweest op eender welke andere wereld. Ik mis het nog steeds!

W7 is ook een wereld die ik zelf nooit zal vergeten, vele vrienden gemaakt en ook vijanden, niet altijd even leuk geweest maar er waren zeer mooie tijden en mindere tijden maar toch steeds door blijven gaan. W7 heeft iets wat je op andere werelden niet meer vind dat is echt voor elkaar door het vuur gaan.

Voor mij ook al is W7 nog aan de gang bedank ik ook iedereen voor de mooie jaren op W7, zowel vrienden als vijanden en vooral de spelers die W7 nog zo lang hebben vol gehouden.

²!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32657

Guest
Ik lees hier weer zaken waar ik de rillingen van krijg, heb om die reden ook heel lang hier niet meer gepost en had ik sommige mensen gebanned maar ik wilde toch Only bedanken voor de afgelopen tijd en nog wat dingen rechtzetten/aankaarten.


1. gebruik van kata´s
het is nu eenmaal een wereld waar je ze kunt gebruiken, je hoeft er niet van te houden, ik daarentegen ben er dol op

2. respect voor je vijanden
zegt voldoende lijkt me

3. skills versus lange adem
ik heb wel eens tegen een speler gestreden met veel mee skills, ik kon die gast wel vervloeken maar na een tijdje veranderd dat gevoel en leer je je vijanden te waarderen/respecteren, de 1 heeft meer skills, de ander een langere adem of weet een stam goed bij elkaar te houden

4. Demo verloren of gewonnen >> maakt dat uit, het speel heet Tribal Wars, het is niet een spelletje wat je alleen speelt, het gaat om het smeden van een team en dat door de jaren heen volhouden, in het begin kun je telkens de inactieve accounts weer bemannen maar uiteindelijk werkt dat niet meer, zijn er geen kandidaten meer of kom je op een punt waar vertrouwen belangrijker is dan een account actief houden,
accounts moet je helaas soms internen (hoe vervelend en een nare klus dat ook is).

Demo en andere Only spelers maar ook mijn/onze eerdere vijanden, bedankt voor de leuke strijd, jammer dat het zo moest eindigen, ik had graag een grote eindbattle gezien.

Koppie

ps Joel, het account kopdrveur wordt nog altijd bespeeld door de eerste speler!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als leider van stam 2 ([TWR], heb ik aan support gevraagd om w7 te beëindigen, als de leider van exe dit ook doet dan is het zover ... 't werd tijd ...
 

DeletedUser38246

Guest
Jammer, lol is er al een tijdje af lijkt mij. Nog gefeliciteerd :)
 

DeletedUser

Guest
Holy s***
Ik bekeek eens de kaart, het is een zee aan grijs, dat deze wereld nog bestaat :eek:
 
Bovenaan