Grappige aanvallen

DeletedUser25273

Guest
Dat zijn maar 100 clears, voor wat jij er hebt staan zijn er 800 nodig.:eek:
 

DeletedUser1435

Guest
ja maar demo jij bent dag en nacht online dus kan hij maar beter het zekere voor het onzekere nemen
 

DeletedUser

Guest
door die massa safedef die ze hebben en krijgen van exe kunnen ze hun dorpen zo vol zetten wat het spel minder leuk maakt

dus skills hebben ze niet het is gewoon een massa productiestam met te veel def maar ondanks dat krijgen ze het nu nog niet voor elkaar om fatsoenlijk aan te vallen en te edelen
lig alweer meer dan een maand onder amssa aanval maar abrikoosje edelt niks en adjes raakt alleen maar dorpjes kwijt bij een kleine tegenstoot
 

DeletedUser

Guest
Is dit niet een beetje overdreven abrikoosje?

Verdediger: abrikoos07
Doel: Abrikoos 46-60 D20 (469|601) C64

Aantal: 262186 39978 6016 240410 15250 2111 671 176403 383 57 0 2
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Wow wat een troepen zeg, daar kom jullie dus nooit doorheen :D
Maar wie is er eigenlijk aan de winnende hand? Wereld zal toch bijna uitgespeeld zijn?
 

DeletedUser

Guest
ik heb momenteel nog geen os aan exe gevraagd, dat doe ik pas als jullie echt aanvallen ....

en stop toch eens over die skills, jongen .... wat jij skills noemt is eigenlijk ervoor zorgen dat je veel voor de computer zit en op het juiste moment op een knopje kan drukken ....

je vergeet blijkbaar ook dat je een aantal clusters verloren bent (zogezegd vrijwillig opgegeven, lol) .... dat alleen was al de moeite voor ons ... al wat er nog bij zal komen is bonus ...

en adjes heeft daar bij jouw grens maar een klein cluster, een beetje 'pro' met 'skills' had hem daar al lang weggewerkt ... dat hij daar een paar dorpen verliest is heel normaal ... dat jij hem niet kan wegwerken minder ...
 

DeletedUser25273

Guest
Wow wat een troepen zeg, daar kom jullie dus nooit doorheen :D
Maar wie is er eigenlijk aan de winnende hand? Wereld zal toch bijna uitgespeeld zijn?

[TWR] en Exe.! halen betere resultaten dan wij, maar van een wereldeinde is voorlopig nog lang geen sprake.
 

DeletedUser

Guest
Lol koosje is al hele dag aan noliven om zelfs al zijn offense in 1 dorp te gooien, echt bang dat die van zijn duizende dorpen er 1 kwijt raakt

wat een superangsthaas
http://nl7.tribalwars.nl/public_report/97b36df2804e98c162eaf40fc37cdbd2

daar heb ik echt niet heel de dag voor nodig hoor, nu en dan een kwartuurtje volstaat ruimschoots om die halve clears van jou af te houden :D

en waarom vermeld je er dan niet bij dat jij al heel de dag dat dorp aan het scouten bent, en er alles op afstuurt wat enigszins in de buurt staat ... zoals gezegd, ook halve clears dus en nu en dan een edel met wat zielige troepen erbij ... en waarschijnlijk zal je ook weer de hele nacht doorgaan met scouten en clears sturen ... of misschien zijn die clears ondertussen bijna op, dat kan ook ... dan kom je eindelijk eens wat aan slapen toe, dat moet je echt eens doen, de wereld (de echte dan) ziet er dan plots veel beter uit:D

overigens, ik verdedig dus wel een los cluster ... jij ging er als een speer vandoor toen jouw losse clusters aangevallen werden ... wie is er dan een angsthaas????

tja, jullie doen je best om dorpen te pakken in dat cluster, ik probeer dat te voorkomen .. zo gaat dat nu eenmaal in dit spelletje ... meer moet je er niet van maken ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tegen halve clears doe je het dan iig beter als tegen volle...

Verdediger: abrikoos07
Doel: Abrikoos 47-63 C04 (473|634) C64

Aantal: 6602 281 0 7088 136 0 0 1808 0 0 0 0
Verliezen: 5663 241 0 6079 116 0 0 1551 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Lol Koosje heeft overal een antwoord op en gaat gewoon in zijn eigen verzinsels geloven, typisch een eigenschap van een junkie, leven in je eigen wereld

Maar succes met al je accounten waarmee je speelt, zal je wel veel geld kosten al die verschillende computers met verschillende ip adressen, nu ook dennis roos weer in je beheer gezien je antwoord in pm hahaha

lady draky zal je ook wel bespelen en ga zo maar door, ik zie je al zitten aan een heel desk vol met pc,s lijkt de serie 24 wel met jou als jack bauer
 

DeletedUser

Guest
Lol Koosje heeft overal een antwoord op en gaat gewoon in zijn eigen verzinsels geloven, typisch een eigenschap van een junkie, leven in je eigen wereld

Maar succes met al je accounten waarmee je speelt, zal je wel veel geld kosten al die verschillende computers met verschillende ip adressen, nu ook dennis roos weer in je beheer gezien je antwoord in pm hahaha

lady draky zal je ook wel bespelen en ga zo maar door, ik zie je al zitten aan een heel desk vol met pc,s lijkt de serie 24 wel met jou als jack bauer

Tja, wat moet ik daar nu weer op zeggen? Ik speel al sinds begin w7 op dit account en nergens anders, vv doe ik slechts als het niet anders kan, ik denk dat het al meer dan een jaar geleden is dat ik nog eens iemands vv gehad heb, ik geef zelf praktisch nooit vv, ik ben vroeger een paar keer begonnen op een latere wereld maar ben daar telkens gestopt omdat het me teveel tijd kostte, ik vind dat w7 al genoeg tijd in beslag neemt.
 

DeletedUser

Guest
Tegen halve clears doe je het dan iig beter als tegen volle...

Verdediger: abrikoos07
Doel: Abrikoos 47-63 C04 (473|634) C64

Aantal: 6602 281 0 7088 136 0 0 1808 0 0 0 0
Verliezen: 5663 241 0 6079 116 0 0 1551 0 0 0 0[/QUOTE

hebben jullie dat dorp dan gepakt? nee ... en wat zegt één rapportje???????

ik kan bvb ook één rapportje tonen van iemand die dacht dat hij al kon edelen :
Aanvaller: Demo73
Herkomst: Barbarendorp (465|602) C64
Aantal: 0 0 200 0 0 100 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 200 0 0 100 0 0 0 0 0 1
Verdediger: abrikoos07
Doel: Abrikoos - road to perdition II (465|604) C64
Aantal: 39288 18879 374 32823 3479 165 33 31575 6 6 1 4
Verliezen: 3 2 0 3 0 0 0 3 0 0 0 0
 

DeletedUser25273

Guest
Nee hoor, dat wist ik absoluut niet zeker, aangezien ik geen glazen bol heb qua binnenkomende def bij jou, maar 4 edeltjes en wat begeleidende troepen kon ik er best aan wagen, je weet nooit. Op dat dorp heb je ruim 350 clears langs gehad, maar we gaan vrolijk door, eens kijken hoe lang de defaanvoer door blijft gaan.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, dat wist ik absoluut niet zeker, aangezien ik geen glazen bol heb qua binnenkomende def bij jou, maar 4 edeltjes en wat begeleidende troepen kon ik er best aan wagen, je weet nooit. Op dat dorp heb je ruim 350 clears langs gehad, maar we gaan vrolijk door, eens kijken hoe lang de defaanvoer door blijft gaan.

dat weet ik ook ... 't was gewoon een reaktie op dat andere rapportje ... waarmee ik wilde aantonen dat je met één rapportje een verkeerd beeld ophangt .... en wat die defaanvoer betreft, dat zal je moeten ondervinden ....
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
wie was dat weer die vond dat het belachelijk was om te verdedigen met off???? Oh ja, juist .... Dezelfde waarbij mijn clears zopas een hoop lc aantroffen in een eerder gecleard dorp dat hij dreigt te verliezen .... :d

als jij nu eens de bb dorpen in je cluster edelde dan koste het je nu niet zoveel onnodige clears OM DIE BB TE VEROVEREN DIE IK DAN MAAR INPIK en lady draky ook die zijn troepen dump omdat die gestopt is
 

DeletedUser

Guest
En na paar keer heen en weer gaan vis je denk ik achter het net, tenzij je zoals gewoonlijk weer ontzettend veel geluk heb
 

DeletedUser

Guest
En na paar keer heen en weer gaan vis je denk ik achter het net, tenzij je zoals gewoonlijk weer ontzettend veel geluk heb

Ik kwam net terug thuis ...en wat zie ik, ringo had weer de complete zaterdagavond ter beschikking om tw te spelen, lol

Tja, ik had een leuke avond en ga nu slapen ... Of pas toch maar op hoor ringo, als ik jou was zou ik de ganse nacht waken over dat dorpje, je weet maar nooit,hahahaha....
 

DeletedUser

Guest
Ik kwam net terug thuis ...en wat zie ik, ringo had weer de complete zaterdagavond ter beschikking om tw te spelen, lol

Tja, ik had een leuke avond en ga nu slapen ... Of pas toch maar op hoor ringo, als ik jou was zou ik de ganse nacht waken over dat dorpje, je weet maar nooit,hahahaha....

LOL die backtimers van jou en je def die vanavond op pad gestuurd is is allemaal vanzelf gebeurd

zelfs nu ben je nog wakker terwijl ik juist net terug ben van werk en gewoon op werk ook online kan zijn om af en toe te kijken en evt te backtimen, meer hoefde ik niet te doen en al die andere edelclears op andere dorpen lopen ook zoals gewoonlijk zomaar dood

ja sommige mensen hebben altijd smoesjes als ze een dorp niet kunnen behouden
 

DeletedUser

Guest
LOL die backtimers van jou en je def die vanavond op pad gestuurd is is allemaal vanzelf gebeurd

zelfs nu ben je nog wakker terwijl ik juist net terug ben van werk en gewoon op werk ook online kan zijn om af en toe te kijken en evt te backtimen, meer hoefde ik niet te doen en al die andere edelclears op andere dorpen lopen ook zoals gewoonlijk zomaar dood

ja sommige mensen hebben altijd smoesjes als ze een dorp niet kunnen behouden

Die def van mij werd uren ervoor al verstuurd ... Had ik mijn zaterdagavond willen opofferen dan had jij dat dorp nooit kunnen terug pakken ... En dat af en toe kijken van jou,lol ... Ik zie dat er heel vel defjes op weg waren naar dat dorp, en die kwamen om de de minuut of zo toe en werden telkens direkt teruggetrokken... Geef toch toe dat je heel de avond voor je pc gespendeerd hebt ... Je hebt er hard voor 'gewerkt', veel plezier ermee ....
 
Bovenaan