Grappige Aanvallen/Goede verdedigingen

DeletedUser21830

Guest
Het lijkt me eerder dat hij nú pas op de hoogte is, nadat jij het hebt verteld. Zijn opmerking stond er eerder op. Waarbij je dan nog niet zegt om welk acc. het ging, het blijft dus raden of dat idd om het zelfde account ging. Een aanvallende ban? Die duurt normaal niet langer dan een dag of 3, 75 uur dus. Of de overtreding (terecht of niet) is wel heel zwaar geweest als het om meer dagen is gegaan.
_____________
ps. voor de mod:
die is géén banbespreking :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
Niced man :)

Ik heb weer een cadeautje voor MansonM lopen dus kijken wat meneer nu doet of die defft of niet o,O
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig is het alleen Grego die niet dodged;)

Bij Dei word er "af en toe" een dorp vergeten:D
 

DeletedUser66941

Guest
Ja als die stacks breken en ik 5k zc per clear kill.
Zo ook al een aantal deff dorpen afgemaakt, ze waren tussen mijn clears getimed. Blijkbaar wist hij niet wat de edels waren :D
 

DeletedUser

Guest
Jij bent anders wel meer troepen kwijt dan mij:p
Tis dat ik niet alle berichten laat zien want ik heb aardig wat gesloopt bij jou en bij Harris en jullie alle 2 kennen het woord dodge niet :p
 

DeletedUser44159

Guest
Jij bent anders wel meer troepen kwijt dan mij:p
Tis dat ik niet alle berichten laat zien want ik heb aardig wat gesloopt bij jou en bij Harris en jullie alle 2 kennen het woord dodge niet :p

De tijd dat ik nog speelde kon je er nochtans niet mee lachen dat ik teveel dodgede.
En hoeveel dorpen heb je van me gepakt toen hertje?

gunter,
 

DeletedUser21830

Guest
De tijd dat ik nog speelde kon je er nochtans niet mee lachen dat ik teveel dodgede.
En hoeveel dorpen heb je van me gepakt toen hertje?

gunter,
Toen zat er weer een andere speler op bambie-88, schat ik, dus wat wil je hiermee zeggen ;)
 

DeletedUser

Guest
De tijd dat ik nog speelde kon je er nochtans niet mee lachen dat ik teveel dodgede.
En hoeveel dorpen heb je van me gepakt toen hertje?

gunter,

toen jij er op zat was harris nog een top account defte toen goed toen ik aanviel en dodge bijna alles ;) heb daarop geen commentaar veder maar de spelers die er nu op zitten doen haast nergens de moeite meer voor ;)
bij mijn laatste aanval op harris werd zowat niks gedodge en dorpen lagen voor het oprapen ;)

http://nl14.tribalwars.nl/public_report/6383d0e11684596f91ac9eedd98f09d4
 

DeletedUser44159

Guest
Toen zat er weer een andere speler op bambie-88, schat ik, dus wat wil je hiermee zeggen ;)
Wobje toch je moet niet altijd denken gelijk te hebben het is wel degelijk dezelfde van met de massa toen;)

toen jij er op zat was harris nog een top account defte toen goed toen ik aanviel en dodge bijna alles ;) heb daarop geen commentaar veder maar de spelers die er nu op zitten doen haast nergens de moeite meer voor ;)
bij mijn laatste aanval op harris werd zowat niks gedodge en dorpen lagen voor het oprapen ;)

http://nl14.tribalwars.nl/public_report/6383d0e11684596f91ac9eedd98f09d4

Thanks voor je eerlijkheid en mooie commentaar.
Zelf ben je een heel actieve speler die serieus kan blijven doorbeuken en niet rap opgeeft wat op tw een mooie eigenschap is.
En ik was uiteraard ook gemotiveerd aangezien het mijn eigen account was.

mvg,
gunter
 
Bovenaan