Grappige Aanvallen/Goede verdedigingen

DeletedUser

Guest
Nu zit jij gewoon uit je nek te kletsen ? xd
Wat kan teva met dit aantal leden nog bereiken ?
Ze kunnen hoogstens daar hun eigen barbarendorpen opruimen en wachten tot ROFL , Dei of zelfs Stamp in de buurt komen. En daarna gaat er wel weer iemand op grijs.

Dat ander slaat kant nog wal dus laat ik daar maar niet verder op ingaan ;)

Zou het niet mega-awesome zijn als ik een account in TEVA zoek, bb'tjes edel en dan lekker ga deffen? :p Gewoon om je ongelijk te bewijzen ^^. Ben benieuwd hoelang ik dat zou kunnen volhouden. :D

ga ik niet doen hoor. ;)
 

DeletedUser

Guest
er is misschien nog hoop voor die paar Teva leden die er zijn
Ooit zal rofl inzien dat ze niet met dei moeten samenwerken omdat ze daarna toch wel van dei verliezen en dei dan dus wint
maar volgens mij gaat het nog lang duren voor ze dat door hebben

wat je hoop noemt:

sappeke: groot front zal der een der maande onder vuur genomen worden wat ie nooit kan winnen zonder paar 1000 def
coolnick-habbo: zwaar onder vuur door rofl
rude40: acc zo dood als ik weet niet wat
Flowerwarrior: onder vuur door Dei Stamp en rofl
rens202: licht zo safe als ik weet niet wat. 1 massa en hij is weg
fihgter66: onder vuur door Dei en rofl geef hem nog maar paar weken.
hanzie33: gestopt
secret place: een of andere noob
thrillerboy: een of andere noob
Lady Toscana: goede speelster jammer dat ze is gestopt.

mag ik vragen welke hoop je bedoelt:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
er is misschien nog hoop voor die paar Teva leden die er zijn
Ooit zal rofl inzien dat ze niet met dei moeten samenwerken omdat ze daarna toch wel van dei verliezen en dei dan dus wint
maar volgens mij gaat het nog lang duren voor ze dat door hebben

vergeet die hoop maar snel dan :D en het is niet omdat jullie een BG backstabben dat wij dat doen, ik denk niet er een betere BG bestaat dan tussen DEI en ROFL, de meeste zijn zelfs vrienden en vrienden backstab ik niet
 

DeletedUser

Guest
vergeet die hoop maar snel dan :D en het is niet omdat jullie een BG backstabben dat wij dat doen, ik denk niet er een betere BG bestaat dan tussen DEI en ROFL, de meeste zijn zelfs vrienden en vrienden backstab ik niet

* Andere mensen dus wel? Goed om te weten. :D
 
Reactiescore
786
Zou het niet mega-awesome zijn als ik een account in TEVA zoek, bb'tjes edel en dan lekker ga deffen? :p Gewoon om je ongelijk te bewijzen ^^. Ben benieuwd hoelang ik dat zou kunnen volhouden. :D

ga ik niet doen hoor. ;)

maar jij bent zo mega lief en zo mega pro dat je iedereen gewoon zou ownen en je zo rang 1 staat en je van iedere speler op deze wereld maar 1 dorp van 126ptn overlaat xd
 

DeletedUser

Guest
lol, had kunnen denken jij mijn woorden ging verdraaien :rolleyes:, ik ben zelf gebackstabt geweest dus ik doe dat zelf niet nee, elke afspraak die ik maak hou ik mij ook aan ;)

Er staat wat er staat, toch? :p
Verwacht van jou ook absoluut niet dat je iemand zou stabben hoor, wees je gewoon op ongelukkig woordgebruik. :D
 

DeletedUser

Guest
Enigste waar Eric sneaky mee is dat hij je bier opdrinkt. :p
Verder Eric stabben nehhh
 

DeletedUser

Guest
Jaa logisch toch met jou in de buurt.
De enige beer die ipv honing eet bier drinkt.
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect, maar hoe kan je van Dei verliezen als je ermee samenwerkt? Of verwacht je dat Dei ROFL gaat stabben, zoals TEVA bij Stamp deed?

Vertel verder, want gaat wob nu STAMP ook niet een beetje stabben als ik wanker kan geloven?:D
 

DeletedUser

Guest
vergeet die hoop maar snel dan :D en het is niet omdat jullie een BG backstabben dat wij dat doen, ik denk niet er een betere BG bestaat dan tussen DEI en ROFL, de meeste zijn zelfs vrienden en vrienden backstab ik niet

echt wel, grego is super bg psycho(niet verwisselen met psy) en jij nu :cool:
lol :D

btw: het bier bij mij thuis heeft ook weer voetjes gekregen, wie weet er meer van? iemand van jullie heeft dat gedaan :rolleyes::confused::confused:

sorry voor de late reactie :D :D :D :D :D
 

DeletedUser21830

Guest
Vertel verder, want gaat wob nu STAMP ook niet een beetje stabben als ik wanker kan geloven?:D
Ach, ik verwijt DEI toch ook niet van het ronselen van de speler van Bumbah en leeg laten zetten van dat account? Of is het zo dat een beslissing die iemand niet aanstaat gelijk onder het kopje "backstabben" valt?
 

DeletedUser43720

Guest
Elke stam heeft zijn dingen positief en negatief, liggend eraan wie ermee te maken had en omstandigheden, Dei heeft bv ook het account ringking aangeboden gekregen dmv vv en wachtwoord, waarbij Dei deze (heel respectvol) heeft teruggegeven aan Psy.
 
Bovenaan