Grappige aanvallen/Goede verdedigingen

Reactiescore
60
7ce4aad7f5.png

Ik weet dat jullie veel def hebben, maar dit kan toch niet geheel de bedoeling zijn :p

Edit:
f22a392e77.png
 
Reactiescore
60
Tja, hoeveel van zulke berichten wil je zien ?

Je mag er van best een paar neer zetten hoor, maar ik had er wel bij moeten zetten dat hij gewoon online was op het moment van aankomen, dus dan moet je dit toch gewoon dodgen lijkt me?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tja, hoeveel van zulke berichten wil je zien ?

Berichten van dragonfriend tonen kan je trouwens enkel doen voor de leuke ODA, aangezien de speler er niet was wat een groot verschil maakt in defftactiek (behalve als je bij UM zit blijkbaar)
 

DeletedUser

Guest
Berichten van dragonfriend tonen kan je trouwens enkel doen voor de leuke ODA, aangezien de speler er niet was wat een groot verschil maakt in defftactiek (behalve als je bij UM zit blijkbaar)

Daar geef ik je ook 100% gelijk voor. Ik merkte het inderdaad na de eerste wave al dat veel na 2 a 3 clears leeg was. Had graag dragon echt zien spelen
 

DeletedUser65921

Guest
Daar geef ik je ook 100% gelijk voor. Ik merkte het inderdaad na de eerste wave al dat veel na 2 a 3 clears leeg was. Had graag dragon echt zien spelen

De eerste dag tot 15u heb ik gespeeld, daarna moest ik weg voor een trein naar de luchthaven te halen (die dan niet reed waardoor ik bijna mijn vlucht mistte, maar dat terzijde).

Ik kan enkel zeggen dat het anders was geweest als ik had gedeft, of ik het acc had kunnen houden was een andere vraag.
 

DeletedUser

Guest
De eerste dag tot 15u heb ik gespeeld, daarna moest ik weg voor een trein naar de luchthaven te halen (die dan niet reed waardoor ik bijna mijn vlucht mistte, maar dat terzijde).

Ik kan enkel zeggen dat het anders was geweest als ik had gedeft, of ik het acc had kunnen houden was een andere vraag.

Waarschijnlijk hadden we nu sws dan nog een lange oorlog gehad :p
Merkte inderdaad wel dat het één en anders al was gedaan maar niet afgemaakt. Nogmaals, was leuker geweest als je al terug geweest was op vakantie en dan oorlogje spelen :D
 

DeletedUser65921

Guest
Ja moment was niet echt ideaal te noemen, maarja shit happens.
 
Reactiescore
60
Damn P. probeert de tactiek van Oracle al over te nemen :eek:
9801dded2d.png
 

DeletedUser65921

Guest
Ze doen het wel niet goed, het is toch duidelijk dat dat enkel met 600 bijl en 200 lc werkt? :confused2:
 

DeletedUser77281

Guest
Ik denk dat ze het fijn vinden om troepen dood te laten lopen als ik dit zo zie.
 
Reactiescore
60
Gisteren voor de laatste keer los gegaan:

Plunderaar van de dag
Plunder de meeste dorpen in deze wereld.
Bereikt: gisteren (3.474 dorpen) (wereldrang 12)

Rover van de dag
Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.
Bereikt: gisteren (583.591.802 grondstoffen) (wereldrang 1)

Aanvaller van de dag
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.
Bereikt: gisteren (15.667.741 eenheden) (wereldrang 1)

Met dank aan Capper...
 
Bovenaan