Grappige aanvallen/Goede verdedigingen

DeletedUser12825

Guest
natuurlijk zat er geen visie achter dit project aangezien zijn massa gefaald is
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Even zien, terug ODA rang 2, terug met mooie voorsprong meeste avdd's van de casual en terug rang 1 in de prestatie ranglijst.

Ik noem mijn massa zeker geslaagd, maarja jullie komen uit een wereldje waar de vijand zijn troepen doodmaken zonder te kijken naar eigen verliezen of tactiek het enige is dat telt.
 

DeletedUser

Guest
Lord of the Strings, ik zie bij je handtekening dat je Modus kent(stam). Hoe heette jij op W22?
 

DeletedUser12825

Guest
dus jij noemt jou massa geslaagd als je meer troepen hebt verloren dan ons ?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
dus jij noemt jou massa geslaagd als je meer troepen hebt verloren dan ons ?

Massa lol, ik heb gewoon mijn clears gegooid met treinen, niets getimed gewoon zodat er niet gedeft werd. Ik stuurde geen enkele fake. Je moet btw dubbel zoveel troepen van mij blocken dan ik van jullie sloop om positief eruit te komen. Deffdorp terugbouwen is meer dan het dubbel van een offdorp. Ik faal niet, het feit dat jullie dat denken betekend dat ik al 2 stappen verder zit in mijn plan en dat jullie het te laat gaan inzien (dat is indien jullie normale wereldspelers zouden zijn, aangezien jullie casual noobs zijn ga je het nooit inzien)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dan kan ik je awards toch een beetje presentabel krijgen...


De wereld is 4 jaar bezig en jij zit hier, en dat terwijl hele wereld je BG is en niemand in de buurt je kan aanvallen. Is weer lekker duidelijk wat voor bende bange noobs julie zijn. Ik heb je award wss verdubbeld door lisa aan te vallen.

Versterking (Zilver - Level 3)
Ondersteun andere spelers in 500 gevechten.


Volledig offensief en later 80% offensief gespeeld, nooit meer dan 300 deffdorpen gehad maar die stonden nooit thuis, altijd bij stamgenoten. Kleine verschillen... Ik zou mezelf schamen in jou plaats.

Versterking (Goud - Level 4)
Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

Totaal: 18.351
 

DeletedUser12825

Guest
52.941.738 troepen zijn dood van hem dus toch al een schoon begin ?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
52.941.738 troepen zijn dood van hem dus toch al een schoon begin ?

Dat is bevolking, geen troepen. Misrekening 1. Ik ben 5.4 mil eenheden verloren in de aanval, jullie 6.2 mil. Ik kan met zekerheid zeggen dat alle 5.4Mil troepen van mij over 14 dagen leven (ondertussen nog maar 11). Van jullie 6.2 Mil zal je al last hebben om de helft tegen dan terug te bouwen behalve als het dorpen zijn met bvb 8K speer 2K zc, die bouwen sneller maar duurt nog steeds langer dan een offdorp.
 

DeletedUser12825

Guest
Dus je hoeft je alleen te schamen, om het feit dat Tim in zijn eentje Zero ownt.

ik schamen ik schaam mij voor niets maar je verhaal klopt niet this dat tim 2 spelers ownt maar het was een goede leerschool die aanvallen dus ik hoop dat tim niet gaat doen met ze volgende aanvallen want dan word dan gaat hij meer failen.

Dat is bevolking, geen troepen. Misrekening 1. Ik ben 5.4 mil eenheden verloren in de aanval, jullie 6.2 mil. Ik kan met zekerheid zeggen dat alle 5.4Mil troepen van mij over 14 dagen leven (ondertussen nog maar 11). Van jullie 6.2 Mil zal je al last hebben om de helft tegen dan terug te bouwen behalve als het dorpen zijn met bvb 8K speer 2K zc, die bouwen sneller maar duurt nog steeds langer dan een offdorp.

wel van al mijn ondersteuning zijn er mss 5 dorpen die volledig moeten opbouwen. En ja ik keek gewoon naar de statistieken van de stammenoorlog
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja jouw ondersteuning, dat er niet veel deffdorpen van jou dood zijn betekend dat mijn doel zeker geslaagd is, aangezien ik het account van lisa wil deffloos krijgen en niet hetjouwe :p
 

DeletedUser12825

Guest
Ja jouw ondersteuning, dat er niet veel deffdorpen van jou dood zijn betekend dat mijn doel zeker geslaagd is, aangezien ik het account van lisa wil deffloos krijgen en niet hetjouwe :p

wel dan kan ik zeggen dat dit momenteel nog niet gelukt is
 
Reactiescore
60

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja Creeper stuurt kwartclears, vanals er kata's zijn is het goed, domme speler die indien hij niet volgestackt zou worden na 1 katamassa wenend naar zijn moeder loopt. Maargoed met een lekkere ondersteuning in de rug is het natuurlijk stoer zo te spelen...
 
Bovenaan