Grappige aanvallen/Goede verdediging.

DeletedUser72420

Guest
Nee ik moet een beetje lachen van de slecht georganiseerde massa van jullie, ik dacht het niet dat jullie zo easy mijn cf's aan kunnen pakken xD, weshley ga lekker vooral door met aanvallen gooien op mijn achterland, daar wordt ik echt niet bang van sorry hoor:)
 

DeletedUser72568

Guest
Nee ik moet een beetje lachen van de slecht georganiseerde massa van jullie, ik dacht het niet dat jullie zo easy mijn cf's aan kunnen pakken xD, weshley ga lekker vooral door met aanvallen gooien op mijn achterland, daar wordt ik echt niet bang van sorry hoor:)

Als je dit al een massa noemt. :eek:
Hoe was schooltje?
 

DeletedUser72568

Guest
Oke dan is het geen massa nou goed? en het was leuk op school ja, leuk dat je het vraagt, en hoe maken jullie het deze dagen? Nog wat leuks meegemaakt (behalve op mem beuken);)

Ofc, binnenkort aan nieuw project bezig. :D
MeM beuken is altijd leuk natuurlijk, zeker als ze hun dorpjes leeg zetten voor je.
 
Reactiescore
2
Een project waar jij niets van zult weten :D
En nee joh, das geen massa, denk je nu echt dat dit een massa is? :eek:

En zullen we maar zwijgen over jou slecht georganiseerde massa op mij? :D
 
Reactiescore
2
Sander, jij moet zwijgen! :eek:
Ben wel benieuwd, je zou de enigste MeM speler zijn die niet kappot is na 10 aanvallen :$ want al de rest :D
 
Reactiescore
2
Zorg maar dat ik geen berichtjes zie passeren van niet gedodgde aanvallen, anders is het onze beurt om te lachen met jou(nog meer dus) ipv jij met spelers van ons die vergaten te dodgen :)
 
Bovenaan