Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser

Guest
xEWOUTx heb ik onder gespeeld ja. Ik kreeg altijd incs van een 2x zo grote speler .. Wat was zijn naam ook al weer? Ohja, ocan2o :D
hij kreeg me nooit klein :$

:$:$:$ ik had maar 3 clears ja. en ik mocht je niet aanvallen van walk3n fridge :(

DeletedUser58848

Guest
ja oropro was leuke gast altijd geweest was altijd hulpvol tov mij

Ook oropro ja, daar mocht ik je nog, daarom vond ik het eerst zo jammer dat ik erachter kwam dat er een ander iemand op Boon speelde, omdat ik jou echt een toffe gozer vond.
Met de nadruk op vond.

:$:$:$ ik had maar 3 clears ja. en ik mocht je niet aanvallen van walk3n fridge :(

hahaha 3 ja ? Dat kan ik me echt niet meer herinneren xD
achja, boeie, goede oude tijd ! <3

DeletedUser26555

Guest
Ook oropro ja, daar mocht ik je nog, daarom vond ik het eerst zo jammer dat ik erachter kwam dat er een ander iemand op Boon speelde, omdat ik jou echt een toffe gozer vond.
Met de nadruk op vond.

ja ewout eindelijk iemand die weet hoe het komt bedankt ewout je bent de beste, VAT DIT NU NIET SARCASTISCH op

Ik ben veranderd toen ik op zerocool ging gaan spelen daarvoor was ik altijd vriendelijk ging ik nooit mezelf hoog prijzen
toen onderdrukte ik mezelf want ik wou niet groeien en ewout dit mag je best vragen aan Gwen hij weet dat ik altijd tegen het groeien was
dus eigenlijk is het mijn eigen schuld en niet de schuld van CC of STH of ctrl.

DeletedUser26555

Guest
hehheh, eindelijk geeft hij het zelf toe.. Jongens, VICTORY !

nee ik moest gewoon iemand hebben die men verhaal kende

enn je mag zeggen wat je wil maar hoe minder grote acc's ik bespeel hoe meer ik gerespecteerd wordt

en dat mag je aan fixdonk(AF) vragen, aan gwen, aan Justadream.(AF) en aan Steef612(AF), ziggymarley(AF)
Quite Shagly bij w3 (AF)

en aan elke sangu speler of ik kan spelen op grote acc's

en bij de meeste zal het NEE zijn

DeletedUser26555

Guest
Doe het dan ook niet :p

ok dan verwijs ik je graag door aan fixdonk mijn praatpaal, die zal zeggen dat ik op men acc op w12 me ongelukkig voelde maar ik wist dat ik niet kan spelen op grote acc's maar de drang ernaar is te groot.

ik ben een sloddervos op grote acc's en als je eens zou vragen aan corne zou hij je direct doorverwijzen naar ahmad sterke speler en een zeer goede deffer van w17 geweest weggelopen is omdat ik het acc niet in orde hield;) op w12

en ik zeg je het is zo

DeletedUser26555

Guest
Samenvatting ik faal op grote acc's, maar ik maak graag plezier op kleine accie's in kleine stammen.

DeletedUser56496

Guest
xEWOUTx heb ik onder gespeeld ja. Ik kreeg altijd incs van een 2x zo grote speler .. Wat was zijn naam ook al weer? Ohja, ocan2o :D
hij kreeg me nooit klein :$

hahahah, gast, je zegt net dat je geen dorpen verloor, ja maar 4, het feit is en blijft, dat je ze bent verloren, dat je ze daarna weer terugnam zal mij een worst wezen.. Dan kan je net zo goed zeggen dat Bartpownt ook nooit dorpen is verloren, die heeft ook meer dan dat hij daarvoor had !
Gewoon slechte argumenten gebruik je, kan je ze een niveau omhoog halen ? Dan is het nog leuk om tegen te praten.

die dorpen van bart zijn trouwens van 3 maanden geleden -_-

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat je stopt wanneer je front gebroken is , en het front van rest van je noob stammetje :)

Bovenaan