DeletedUser26555
Guest
*facepalm..
leuk wat heeft iedereen toch met dat woordje tegen me
*facepalm..
je vergeet erbij te zeggen dat ik al 2 dagen ben gestopt
betekent niet dat ik al op delete staat he, bepaalde personen weten al dat ik morgen avond op delete zet
lol, waarom zou je nog verder gaan op een wereld waar geen enkele oorlog eerlijk word uitgevochten
ik denk eerder dat ik jou zou moeten uitlachen aangezien jullie geen oorlog kunnen winnen zonder stabben
hahahahahahhahhahahaha hij laat zich kennen de loser xD eerst grote bakkus en nu met de staart tussen de benen vluchten omdat ie weet dat ie gaat verliezen! NOOB! Serieus ga ergens anders maar pronken tot je weer neergehaald word pfff!
Op dit moment lach ik je harder uit dan dat je je best zou doen en tegen ons zou vechten
Wauw, en je blamed het zeker allemaal op stabs?
Je beseft dat het dan nog steeds je eigen dikke faal is, als leider.
lol zeg me 1 oorlog die jullie fair hebben gewonnen?
De eerste was een overkoepelende oorlog. Dus, die hebben ze fair gewonnen omdat de anderen nog valser speelden.
kill, je bent de leider, als jij ervoor had gezorgd dat er een goede sfeer in de stam was, had niemand gestabt. Waarom denk je dat er gestabt wordt, omdat de stam zo leuk is ? Omdat er nooit ruzie met elkaar is ? Denk eens even na man.. Als de stam zo leuk is, waarom zou je hem dan stabben ? Ik weet 100% zeker dat ik niet ga stabben, tuurlijk, er is wel eens een meningsverschilletje in CC, maar daar zet ik me overheen. Voor de rest is het namelijk een topstam qua sfeer !
Maargoed, het begint allemaal bij jou, als jij die sfeer goed had gehouden, was er niets gebeurd, dus beter houd je nu je grote mond, bewijs je jezelf, of geef je de schuld niet meer aan anderen
kill, je bent de leider, als jij ervoor had gezorgd dat er een goede sfeer in de stam was, had niemand gestabt. Waarom denk je dat er gestabt wordt, omdat de stam zo leuk is ? Omdat er nooit ruzie met elkaar is ? Denk eens even na man.. Als de stam zo leuk is, waarom zou je hem dan stabben ? Ik weet 100% zeker dat ik niet ga stabben, tuurlijk, er is wel eens een meningsverschilletje in CC, maar daar zet ik me overheen. Voor de rest is het namelijk een topstam qua sfeer !
Maargoed, het begint allemaal bij jou, als jij die sfeer goed had gehouden, was er niets gebeurd, dus beter houd je nu je grote mond, bewijs je jezelf, of geef je de schuld niet meer aan anderen
mwha het valste was toch CC hoor..