Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser64943

Guest
dat is een inactief account, maar is the lord of the toilet al tijden inactief?
 

DeletedUser

Guest
Proberen masmad belachelijk te maken :), we spreken je over een tijdje wel als je langzaam je dorpen verliest aan masmad;)


tja voor mij ziet 2 edels in een edelclear ruit als big mistake, maargoed ik ben dan ook net op w19 komen spelen, en ben een speler die op boederijlimiet ingestelt staat, dit stacken is erg easy voor mij. scheelt een hoop tussentimen.

op wereld 5 kunnen er namelijk maar 36k enheden tegelijk 100% moraal hebben, alles meer erin, is lager moraal.




als er nog troepen instaan, dat zou alleen werken als je spreekt over een 1000 tot 2000 tal troepen in totaal.
niet als een dorp volledig gestacked is. zonder clears ervoor. zonder eerst gescout te hebben, dan neem ik toch aan dat het dom is er een clear met 2 edels op te gooien

Volgestackt met troepen ???, je muur ging van 15 naar 0 , bijna leeg dus;)
 

DeletedUser

Guest
tja voor mij ziet 2 edels in een edelclear ruit als big mistake, maargoed ik ben dan ook net op w19 komen spelen, en ben een speler die op boederijlimiet ingestelt staat, dit stacken is erg easy voor mij. scheelt een hoop tussentimen.

op wereld 5 kunnen er namelijk maar 36k enheden tegelijk 100% moraal hebben, alles meer erin, is lager moraal.




als er nog troepen instaan, dat zou alleen werken als je spreekt over een 1000 tot 2000 tal troepen in totaal.
niet als een dorp volledig gestacked is. zonder clears ervoor. zonder eerst gescout te hebben, dan neem ik toch aan dat het dom is er een clear met 2 edels op te gooien

hilarisch iemand die "ingesteld" staat op boerderij limiet maar nog nooit gehoord heeft van meerdere edels in 1 clear...
dont wanna hurt ya feelings maar juist op boerderij limiet zijn dergelijke "technieken" goud waard :eek: just saying

heb overigens best gelachen om je rapportjes...je doet alsof stacken iets is waar je heeeeel trots op moet zijn, het is niet onverstandig, maar je overschat jezelf heel erg als je denkt daarmee er te komen...

maargoed ik zie tegenwoordig wel meer naabs die denken dat als ze een groot account komen overnemen dat ze wat zijn :eek:
 

DeletedUser

Guest
well..

lord toilet is nou niet bepaald groot account vind je?

de grootte van een account betekent weinig...skills van een speler zeggen me dan meer.
Er zijn genoeg spelers geweest die zich bewezen hebben op kleine accounts door te winnen van grotere accounts.

maargoed als jij je wilt verstoppen achter de grootte van je account...:eek:
 
Bovenaan