Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser

Guest
Wat moet het vervelend zijn voor Break, nu er geen accounts meer zijn die ze kunnen naaien :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wel vreemd dat jullie die restjes dan niet sneller weg krijgen ?

Waarom haasten als de buit toch al binnen is :eek:. Je kan 3 weken lang no-life met dat spel bezig zijn en de wereld voor goed eindigen, of lekker rustig elke dag wat dorpjes binnen halen. Voor mij zou de keuze snel gemaakt zijn :). Op het welverdiende gemakje nagenieten van de overwinning van wereld 18, hmmm. Niet dat ik nog speel overigens, maar snap ze volledig.

Wat moet het vervelend zijn voor Break, nu er geen accounts meer zijn die ze kunnen naaien :eek:

Loool u mad bro :D ??? Wat T. al zei ^^, aldus de engel van w18.
 

DeletedUser

Guest
Oh joh ik wist niet dat er nog mensen waren die denken dat Break gewonnen heeft, wat schattig.
 

DeletedUser

Guest
Loool u mad bro :D ??? Wat T. al zei ^^, aldus de engel van w18.
le me mad? allesbehalve ;)

We kunnen concluderen uit w18 dat alledrie de stammen gewonnen hebben op andere vlakken:

- Phalanx: heeft de eer gehad om door de 2 overige stammen (EQUI en Break) gefocused te worden, omdat ze aanzien werden als grootste kanshebber om w18 te winnen en ook het gevaarlijkst waren. hier heeft Phalanx een deel van de wereld gewonnen voor mij.

- Break: is uiteindelijk laatste overgeblevene, alle eer gaat hier voor de volharders (na enkele malen bijna collectief op delete te staan), maar de manier waarop ze de laatste oorlog zijn aangegaan tegen hun 'reddende engels' in de oorlog tegen Phalanx, was gewoon ziekelijk. Ondanks dit feit, proficiat.

- EQUI: Een stam die begon met slechts enkele ervaren spelers en veel onervaren leden, waarin de vele onervaren spelers uitgegroeid zijn tot goede tot sterkte Tribalwars- spelers. EQUI heeft, met al die beginnelingen, zeer mooie resultaten neergezet tegen alle stammen en de wereld verlaten als voorlaatste. Dit is gewoon een uitzonderlijk mooi resultaat als verhoudingsgewijs 'minder ervaren stam'. Proficat aan alle ervaren leden van EQUI die moeite staken in het opleiden van nieuwe spelers, en ook aan alle nieuwe spelers die gedrevenheid toonden om te willen leren en te willen presteren.

Voor mij is deze wereld en dit forum voorgoed afgesloten nu. Herinner me allemaal maar als de gemene kwaaie Agonoize, dat vind ik namelijk grappig :D

Bye noobjes (<-- ironie uiteraard!(<-- misschien is dit ook wel ironie)), tot op andere werelden wellicht ;)
 

DeletedUser

Guest
Als dat het enige is die je er tegenin kunt brengen, dan heb ik dus wel degelijk gelijk :D

Dat clowneske ben je nog niet verleerd hé? :D

le me mad? allesbehalve ;)

We kunnen concluderen uit w18 dat alledrie de stammen gewonnen hebben op andere vlakken:

- Phalanx: heeft de eer gehad om door de 2 overige stammen (EQUI en Break) gefocused te worden, omdat ze aanzien werden als grootste kanshebber om w18 te winnen en ook het gevaarlijkst waren. hier heeft Phalanx een deel van de wereld gewonnen voor mij.

- Break: is uiteindelijk laatste overgeblevene, alle eer gaat hier voor de volharders (na enkele malen bijna collectief op delete te staan), maar de manier waarop ze de laatste oorlog zijn aangegaan tegen hun 'reddende engels' in de oorlog tegen Phalanx, was gewoon ziekelijk. Ondanks dit feit, proficiat.

Om te beginnen 'de reddende engels'. Jullie hadden geluk dat Break niets anders kon dan de oorlog starten tegen |P|, want anders waren jullie in 1-2-3 weggespeeld door |P|. En over engels moet je al helemaal niet beginnen als er iemand als jou in die stam zat. Maar daar rep je met geen woord over hé? Hoe ziekelijk EQUI deze wereld probeerde te naaien als die nog niet beslist was? Het voorval met Break had geen invloed op die oorlog. Want Break was toch al gewonnen dan.

- EQUI: Een stam die begon met slechts enkele ervaren spelers en veel onervaren leden, waarin de vele onervaren spelers uitgegroeid zijn tot goede tot sterkte Tribalwars- spelers. EQUI heeft, met al die beginnelingen, zeer mooie resultaten neergezet tegen alle stammen en de wereld verlaten als voorlaatste. Dit is gewoon een uitzonderlijk mooi resultaat als verhoudingsgewijs 'minder ervaren stam'. Proficat aan alle ervaren leden van EQUI die moeite staken in het opleiden van nieuwe spelers, en ook aan alle nieuwe spelers die gedrevenheid toonden om te willen leren en te willen presteren.

Er zijn inderdaad veel spelers in EQUI die respect verdienen, maar wees maar zeker dat jij daar niet tot behoort. Jij bent en blijft de schande van w18.

Voor mij is deze wereld en dit forum voorgoed afgesloten nu. Herinner me allemaal maar als de gemene kwaaie Agonoize, dat vind ik namelijk grappig :D

Er is geen andere manier hoe we jou kunnen herinneren Ago, dus doei.

Bye noobjes (<-- ironie uiteraard!(<-- misschien is dit ook wel ironie)), tot op andere werelden wellicht ;)
Zegt degene die nog geen flikker heeft bewezen op TW, ik hoop je oprecht tegen te komen op een andere wereld.
 

DeletedUser

Guest
Om te beginnen 'de reddende engels'. Jullie hadden geluk dat Break niets anders kon dan de oorlog starten tegen |P|, want anders waren jullie in 1-2-3 weggespeeld door |P|.

Equi zou uiteindelijk wel verloren hebben maar niet zo gemakkelijk als jij hier nu beweerd.
Hele tijd zaten we ook tussen 2 fronten en toen Divine weg was , kwam er ongelofelijk veel def vrij.
Voor |P| stopte hadden we een aantal spelers die belangrijk waren voor Equi die we dan niet hadden tegen Break.


En over engels moet je al helemaal niet beginnen als er iemand als jou in die stam zat. Maar daar rep je met geen woord over hé? Hoe ziekelijk EQUI deze wereld probeerde te naaien als die nog niet beslist was? Het voorval met Break had geen invloed op die oorlog. Want Break was toch al gewonnen dan.

Zeker wel. Ook de schending op de NAP had alleen maar voordelen voor jullie.
Oorlog is zeker niet netjes geëindigd , wat kut is omdat ik er net zoveel zin in had :(

Er zijn inderdaad veel spelers in EQUI die respect verdienen, maar wees maar zeker dat jij daar niet tot behoort. Jij bent en blijft de schande van w18.Zegt degene die nog geen flikker heeft bewezen op TW, ik hoop je oprecht tegen te komen op een andere wereld.

Jij kent ago ook helemaal niet, ga dan ook niet te vlug oordelen over hem.
Je baseert je mening puur op hetgene dat werd en word gezegt op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Het enige waar Arbeitman zich kan baseren is het forum waar Agonoize er een sport heeft gemaakt zich structureel te misdragen op een tamelijk treurige wijze, en dat jarenlang. Hoe kun je het dan in vredesnaam hebben over 'te vlug oordelen'? Dat standaardpraatje van hem dat het allemaal was om ons op te naaien en dat hij eigenlijk een lieve knul is is overigens uiterst amusant maar maken niet al te veel indruk, al vrees ik nog dat hij zichzelf gelooft ook.

Oh en om nog een open deur in te trappen, Break heeft geeneens iets gedaan wat op winnen leek. Hoogstens brons voor deze notoire faalhaasjes als je het mij vraagt en het leuke is dat allerlei (ex-)Breakers mij mede hebben gedeeld dat zij de evidentie van Phalanx' overwinning in zijn gaan zien. Zo zie je maar, wijsheid komt met de jaren. Behalve bij grote geesten als ondergetekende, daar zit het er al dik in vanaf het eerste moment. Maar dat is weer een ander verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Code:
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,720	Iron-law [Break]	sneekie [|P|]	2012-01-14 - 05:53:51
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,720	sneekie [|P|]	Iron-law [Break]	2012-01-14 - 05:45:04
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,737	Iron-law [Break]	sneekie [|P|]	2012-01-14 - 03:49:57
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,737	sneekie [|P|]	Iron-law [Break]	2012-01-14 - 03:36:50
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,720	sneekie [|P|]	sneekie [|P|]	2012-01-14 - 01:00:47
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,744	Iron-law [Break]	sneekie [|P|]	2012-01-13 - 23:10:20
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,744	sneekie [|P|]	Iron-law [Break]	2012-01-13 - 22:53:48
Sneekie P.O.S. (477|256) K24	9,442	tjap1987 [[.R]]	sneekie [|P|]	2011-11-16 - 22:21:28

:D

Goeie ouwe tijd :D
 
Bovenaan