Grappige aanvallen/goede verdediging

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Zegt de persoon die een pro het zelfde noemt als een professioneel. die gozer negeert me omdat die discussie niet kon winnen :). Teken van zwakte.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg bijna medelijden met je.
Lees mijn posts nog eens door, dan zie je dat je ongelijk hebt.

Nou jah, als je kon lezen had je dat tenminste gezien.
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, als jij kon lezen had je gezien dat ik me zelf nooit een pro gamer heb genoemd.
Door die foute aannamen van jou begon deze discussie, die jij door de zelfde aannamen meteen verloor.

Je zegt, pro is afkorting van professioneel, en nu zeg je dat je nooit hebt gezegd dat zelfde is?
een afkorting van iets is het zelfde als het genen dat het afkort.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal je een voorbeeld geven, zodat jij het ook kan begrijpen.

Als ik van het woord ventieldopje puur ven maakt, omdat dat makkelijk is te schrijven dan continu ventieldopje, betekend dat dan dat ven voortaan de officiele afkorting is van ventieldopje? Of betekend dat dat ik ventieldopje naar ven heb afgekort omdat het makkelijker te typen is?

Ik hoop dat er hierdoor geen hersencellen bij je afbreken.
Voor zover mogelijk weliswaar.
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, gelukkig zijn jou simpele theorie niet lastig genoeg om mijn hersencellen af te breken, zit niet voor niets op de universiteit van Twente ;0
 

DeletedUser57908

Guest
Daar gaat het niet om. Het grappige is dat jij zit op te scheppen over universiteit van twente en dan een domme typfout maakt :D
Ik vond het best grappig
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, gelukkig zijn jou simpele theorie niet lastig genoeg om mijn hersencellen af te breken, zit niet voor niets op de universiteit van Twente ;0

Theorieën (kuch)

5:51.
Zaterdag avond.
Student.
Typfouten.
Hoe zou dat nou komen?

Daar gaat het niet om. Het grappige is dat jij zit op te scheppen over universiteit van twente en dan een domme typfout maakt :D
Ik vond het best grappig

Ja mensen want dat je studeert zegt dat je je taal goed beheerst :rolleyes:. Hoeft helemaal niks met elkaar te maken te hebben.
 

DeletedUser

Guest
En de fout zat in zijn (had is moeten zijn).
Had je kunnen zien door het feit dat hij 1 theorie gaf.
 

DeletedUser

Guest
Ja mensen want dat je studeert zegt dat je je taal goed beheerst :rolleyes:. Hoeft helemaal niks met elkaar te maken te hebben.

Over het algemeen verwacht ik toch wel dat een student hou verschil tussen theorie en theorieën zouden moeten weten ja. Alhoewel het is dit geval wel klopte.

Zijn fout was bij 'jou'. Dat hoorde 'jouw' te wezen.
 

DeletedUser

Guest
Het had is jouw theorie moeten zijn.

Maar jou en jouw ga ik niet echt opletten voor iets als dit
 

DeletedUser

Guest
Over het algemeen verwacht ik toch wel dat een student hou verschil tussen theorie en theorieën zouden moeten weten ja. Alhoewel het is dit geval wel klopte.

Zijn fout was bij 'jou'. Dat hoorde 'jouw' te wezen.

Het maakt me niet uit wat zijn fout was, daar heb ik niet eens op gelet.
Ik ben gewoon van mening dat je iemand niet kan afrekenen dat hij een taalfout maakt, over het algemeen niet. En zeker niet omdat de persoon in kwestie toevallig een student is.

Daarbij denk ik niet dat er veel mensen op een online forum letten op hun taalgebruik, en als je dit wel doet vind ik het prijzenswaardig zo niet begrijpelijk. Maar dat is mijn persoonlijke mening, jullie mogen best een andere hebben ;).
 

DeletedUser

Guest
Het maakt me niet uit wat zijn fout was, daar heb ik niet eens op gelet.
Ik ben gewoon van mening dat je iemand niet kan afrekenen dat hij een taalfout maakt, over het algemeen niet. En zeker niet omdat de persoon in kwestie toevallig een student is.

Daarbij denk ik niet dat er veel mensen op een online forum letten op hun taalgebruik, en als je dit wel doet vind ik het prijzenswaardig zo niet begrijpelijk. Maar dat is mijn persoonlijke mening, jullie mogen best een andere hebben ;).

Ik ben blij dat je ons een andere mening gunt :p

Maar honestly, je neemt het te serieus. Het is grappig bedoeld.
De combinatie van iemand die claimt student te wezen en daarbij praktisch gezien van hoge daken schreeuwt, om vervolgens een taalfout te maken. Het is een leuke combinatie.
 

DeletedUser

Guest
nooit gezegd dat ik een Nederlands student ben, dus mijn Nederlands is niet subliem.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat je ons een andere mening gunt :p

Maar honestly, je neemt het te serieus. Het is grappig bedoeld.
De combinatie van iemand die claimt student te wezen en daarbij praktisch gezien van hoge daken schreeuwt, om vervolgens een taalfout te maken. Het is een leuke combinatie.

Je hebt gelijk, in die context kan ik de grap er wel van inzien. Dit is ook meer mijn algemene standpunt tegen mensen die een discussie verliezen en het dan op de taalkundige boeg gaan gooien. Dat vindt het altijd een zwaktebot.
 
Bovenaan