Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser69459

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70470

Guest
Ik heb even gekeken of ik een bijdehante opmerking kon maken, maar nee.
Z'n dorp is werkelijk nergens goed voor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nieuwsgierig. Kun je me de tactiek toelichten of uitleggen? Het lijkt mij een volledig uit balans geslagen opbouw, maar ik sta open voor nieuwe dingen.

stel nou je speelt tegen een speler met een trauma aan blijstijders. dan is zo dorp heel nuttig :cool:
 

DeletedUser58964

Guest
Nee beste dames en heren, Het Was Een Valstrik.
ik smeet er een +10% op en die (censored) had bijgestacked :mad:
 

DeletedUser70470

Guest
Ik ben nieuwsgierig. Kun je me de tactiek toelichten of uitleggen? Het lijkt mij een volledig uit balans geslagen opbouw, maar ik sta open voor nieuwe dingen.

Als je een tegenstander hebt die een dorp heeft met alleen maar LC er in is dat bijlstrijders dorp best handig.
Een reden om een dorp met alleen maar LC er in te nemen kan zijn dat je heel veel wilt farmen, of omdat je met z'n dorp relatief veel schade kan doen in een kata deffdorp.
Zie het bijlstrijders dorp dus als een counter op een counter. ;)
 

DeletedUser

Guest
dan alsnog is mijn mening dat alleen een lc dorp of alleen een bijlstrijders dorp nergens op slaat :p

Maar dat komt dan ook van een die hard farm hater :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dan alsnog is mijn mening dat alleen een lc dorp of alleen een bijlstrijders dorp nergens op slaat :p

Maar dat komt dan ook van een die hard farm hater :rolleyes:

ik denk ook niet dat dat dorp gemaakt is tegen een lc dorp, maar gewoon een fout :p
 

DeletedUser70470

Guest
Misschien is hij wel net z'n farm hater als onze Gup en wil Sir Floris het zelfs andere mensen af leren :p
 
Bovenaan