Grappenmaak topic w76

Reactiescore
1.918
ok dus die slechte humor is gewoon iets van oelewapper spelers??

@Meister
 
Reactiescore
634
Komt een man van 85 bij de dokter voor zijn jaarlijkse controle. De dokter onderzoekt hem en de man blijkt nog behoorlijk fit voor zijn leeftijd. Op het laatst vraagt de man aan de dokter: "Zou ik ook nog een vruchtbaarheidstest kunnen doen?". De dokter denkt "Wat een raar verzoek", maar het kan ook geen kwaad dus hij geeft de man een potje mee met de instructie daar zijn donatie in te doen. De volgende dag moest hij deze dan inleveren.

De volgende dag komt de oude man weer bij de dokter, maar hij levert een leeg potje in. "Wat is er mis?" vraagt de dokter.

"Nou", zegt de man, "ik wilde het gisteren meteen doen, maar het lukte niet". De dokter vraagt "wat dan?"

"Nou", zegt de oude man opnieuw, "ik heb het eerst met links geprobeerd. Toen dat niet lukte ben ik het met rechts gaan proberen. Lukte ook niet. Toen heb ik mijn vrouw erbij geroepen. Haar lukte het ook niet met haar beide handen. Toen heeft ze het met haar mond geprobeerd. Eerst zonder tanden en uiteindelijk ook met. Maar ook haar lukte het niet."

"Toen hebben we de buurvrouw erbij gevraagd. Zij vond het geen probleem en heeft het ook met beide handen geprobeerd. Toen dat niet werkte stopte ze hem onder haar oksel, en toen dat niet werkte zelfs tussen de knieen."

Op dit moment zegt de dokter, rood aangelopen van het idee "De buurvrouw? Haar knieen??"

"Ja, maar ook zij kreeg het potje niet open"
 
Bovenaan