Grand Alliance vs Bellum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762

DeletedUser77704

Guest
Zoals al meermaals gezegd is bij Bas en Valentijn sprake miscommunicatie waar beide fout aan zijn.

Reden aanvallen was terecht van Ground richting account PP en had als bekend was dat er NAP zou zijn, maar geen sprake van is, NOOIT PP hebben aangevallen. Account PP heeft over meerdere zaken gezegd hoe in mekaar steekt maar waarin achteraf ons vermoeden en de geruchten zijn bevestigd waar aanval op hem gebaseerd was. Geeft zelf ook toe iedereen aan lijntje te houden en daar hadden wij geen trek in. Echte bespelers zeggen al te zijn gestopt dus nadat dit bekend was hebben sommige leden de MB van PP benaderd (op onorthodoxe manier soms) vanwege in het verleden samenwerking. Dit om te voorkomen dat Wonkru of GA veel zou kunnen profiteren. Als bespelers niet gezegd hadden te stoppen en op delete te gaan was dit nooit gebeurt.
 
Reactiescore
1.454
Dat was hij toch al? Hij gaf bij mij op de ochtend van de aanval aan een aanbod te hebben gehad om de winnende stam/jullie te joinen als het allemaal zover was.

Dus achteraf stond hij blijkbaar al aan jullie kant, had een nap met red sky tot einde van de wereld en was waarschijnlijk van plan om zijn aanval op Rise Agenst te doen op het moment dat GA ook aanviel zodat er geen OS voor elkaar beschikbaar was.

Wil de vuile was niet buiten hangen, maar laten we dat dan ook even op het AF gooien als we dan toch elkaar gaan aanspreken op gedrag.

PP Abuse was niet actief genoeg om met iemand te fronten, heeft geprobeerd iedereen te vriend te houden om zo door te kunnen spelen tot het einde en heeft hierin geen succes gehad.

Tsja, vertel dan ook het volledige verhaal en zeg ook dat Val hier geen interesse in had (het joinen).

Daarnaast was het prima gelukt als jullie gewoon niet gestabt hadden, maar blijkbaar is dat te veel gevraagd van oud stam genoten waar Val bijna een half jaar van zijn leven voor heeft gegeven.

Oprecht Bas, ik heb je altijd gemogen, maar hier kom je echt over als aan onbeschofte hond...
 

DeletedUser77704

Guest
Tsja, vertel dan ook het volledige verhaal en zeg ook dat Val hier geen interesse in had (het joinen).

Daarnaast was het prima gelukt als jullie gewoon niet gestabt hadden, maar blijkbaar is dat te veel gevraagd van oud stam genoten waar Val bijna een half jaar van zijn leven voor heeft gegeven.

Oprecht Bas, ik heb je altijd gemogen, maar hier kom je echt over als aan onbeschofte hond...

Als Val geen interesse had in joinen had hij dit gewoon moeten zeggen. Was er niks aan de hand nu
 
Reactiescore
1.454
Als Val geen interesse had in joinen had hij dit gewoon moeten zeggen. Was er niks aan de hand nu

Er was een reden waarom Lesson niet een stam gejoint had en als je Val een beetje kent had je dit kunnen weten!

Ook was er niks aan de hand geweest als jullie gewoon niet vuile stabbers waren. Maar ach, het is blijkbaar te veel gevraagd of je een keer niet te gedragen als een hond. Anyway, ik hoop dat jullie heel blij zijn met jullie stab en dat G.A jullie helemaal wegbashed, jullie verdienen de wereldwinst zeker niet!
 

DeletedUser79858

Guest
Ik heb nooit “aan de kant van” GA gestaan.. wil ik heel duidelijk zeggen. Ik heb mijn vriendschap en opties open gehouden door banden met RedSky aan te houden en verder heb ik je gezegd dat ik aanbod heb gekregen om Redsky te joinen en AFGEWEZEN heb. Omdat ik niet tegen jullie wou ;). Als je t dan verwoord, zeg dan ook alles Bas.

Ik moest het even teruglezen om te checken of ik er echt zo naast zat. In onze conversatie op whatsapp noem je RedSky helemaal niet maar spreek je over GA. Je schrijft letterlijk: "wist je dat GA mij in hun winnende stam wil hebben? En dat ik dat afwijs omdat ik niet tegen jullie wil" Ik geef aan dit niet te weten omdat je eerder schreef dat je ze niet wilde hebben waario je reageert met "Klopt Dat was weken terug Laatste week hebben ze me van alles aangeboden"
Zal wel een vergissing vanuit jou kant zijn dan, of je ging er vanuit dat RedSky onderdeel uitmaakte van GA in je uitspraak. Hoe dan ook, ik verwoord prima wat jij geschreven hebt. Dat je nu zegt dat hetgeen je geschreven hebt niet klopt moet je niet op mij afschuiven.

Ik snap in ieder geval wel dat @detlefst schrijft dat ze slachtoffer zijn van politieke spelletjes op w63. :biggrin:
Hoe dan ook, nog een aantal dagen voor de nap afloopt en er weer met edels gegooit kan worden ipv forumpost.
Met het huidge verschil in dorpaantallen heb ik niet het idee dat we veel kans gaan maken, maar wie weet hoe het loopt.
 
Reactiescore
1.454
Laten we hopen dat jullie snel weggebashed worden en rond uit vernederd. Dat hebben jullie onderhand imo wel verdient...
 

DeletedUser77704

Guest
Er was een reden waarom Lesson niet een stam gejoint had en als je Val een beetje kent had je dit kunnen weten!

Ook was er niks aan de hand geweest als jullie gewoon niet vuile stabbers waren. Maar ach, het is blijkbaar te veel gevraagd of je een keer niet te gedragen als een hond. Anyway, ik hoop dat jullie heel blij zijn met jullie stab en dat G.A jullie helemaal wegbashed, jullie verdienen de wereldwinst zeker niet!

Kenbaar weet je niet wat woord stabben is als je dit zo schreeuwt. Blaffende honden bijten niet, dus wie gedraagd zich als de hond hier nu?
 
Reactiescore
1.454
Kenbaar weet je niet wat woord stabben is als je dit zo schreeuwt. Blaffende honden bijten niet, dus wie gedraagd zich als de hond hier nu?

Afspraken maken en niet na komen is stabben, wat je gedaan hebt. En verder weet ik gewoon van de situatie, ik ben verdomme de officiele eigenaar van Lesson!

Dus jij gedraagt je als een hond, erger nog als rond weg een stabbende eikel. Blijkbaar heb je geen respect voor Val en alles wat hij voor Bellum heeft gedaan en heb je nog minder respect voor jezelf door dit soort lage acties uit te halen.
 

DeletedUser77704

Guest
Afspraken maken en niet na komen is stabben, wat je gedaan hebt. En verder weet ik gewoon van de situatie, ik ben verdomme de officiele eigenaar van Lesson!

Dus jij gedraagt je als een hond, erger nog als rond weg een stabbende eikel. Blijkbaar heb je geen respect voor Val en alles wat hij voor Bellum heeft gedaan en heb je nog minder respect voor jezelf door dit soort lage acties uit te halen.

Oh, welke afspraak? Geen enkele afspraak is ooit officieel geworden als je beetje terug leest. Daarbij heb ik 0 afspraken met account PP gemaakt als leider, toch bijzonder?

En je weet zeker ook hoe Valentijn ons heeft voorgelogen en aan lijntje heb gehouden?

Heb er geen seconde om gegeven vanwege verleden en zo iemand zwart maken die probeert te overleven zonder strijd, iets waar wij geen trek in hadden vanwege zijn ligging. Als de woorden van Bas niet op 2 manieren kon worden uitgelegd hadden we heel deze discussie niet gehad. Valentijn weet hoeveel respect ik voor hem heb, ben de enige die eerlijk tegen hem is geweest van Bellum mag je navragen ;)

Je weet kenbaar dus niet wie ik ben en ook niet alle feiten anders had je deze beweringen nooit kunnen doen, dus maakt me niks uit dat je dit denk. Maar als je wilt dat ik alle feiten van zijn leugens, de feiten dat ik hem als enige gesteund heb en eerlijk tegen hem ben geweest wilt hebben mag je me altijd aanspreken. Doe niet aan mensen zwart maken op AF, en zoals ik begin zei is dit pure miscommunicatie geweest tussen Bas en Valentijn.
 
Reactiescore
1.454
Oh, welke afspraak? Geen enkele afspraak is ooit officieel geworden als je beetje terug leest. Daarbij heb ik 0 afspraken met account PP gemaakt als leider, toch bijzonder?

En je weet zeker ook hoe Valentijn ons heeft voorgelogen en aan lijntje heb gehouden?

Wat dacht je van dat screenshotje waarin gezegd wordt, wij gaan zuiden aan stam beginnen en nappen jouw en houden ons buiten jouw gedoe met Rise? Of is lezen te moeilijk? Of kan je niet na denken? Ben je zo achterlijk?

Ook heeft Val nooit het plan gehad om een kant te kiezen maar heeft altijd aangegeven de wereld uit te willen zitten. We hadden de activiteit niet om een kant te kiezen. Je zit dus kneiter hard uit je nek te lullen, trouwens niks nieuws.

Heb er geen seconde om gegeven vanwege verleden en zo iemand zwart maken die probeert te overleven zonder strijd, iets waar wij geen trek in hadden vanwege zijn ligging. Als de woorden van Bas niet op 2 manieren kon worden uitgelegd hadden we heel deze discussie niet gehad. Valentijn weet hoeveel respect ik voor hem heb, ben de enige die eerlijk tegen hem is geweest van Bellum mag je navragen ;)

Je bent wel heel zielig alsof je nu gaat doen alsof die woorden iets anders betekenen dan wat wij aangeven. Je bent gewoon een triest mannetje die stabt, meer niet.

Je weet kenbaar dus niet wie ik ben en ook niet alle feiten anders had je deze beweringen nooit kunnen doen, dus maakt me niks uit dat je dit denk. Maar als je wilt dat ik alle feiten van zijn leugens, de feiten dat ik hem als enige gesteund heb en eerlijk tegen hem ben geweest wilt hebben mag je me altijd aanspreken. Doe niet aan mensen zwart maken op AF, en zoals ik begin zei is dit pure miscommunicatie geweest tussen Bas en Valentijn.

Miscommunicatie, laat me niet lachen. Het was duidelijk voor beide kanten maar blijkbaar was punten geilen belangrijker dan jouw en Bas zijn waardigheid. Anyway, succes met je dorpjes (zal niet lang duren voordat je volledig bent weggebashed) en hoop oprecht dat geen stam je ooit meer zal aannemen. Stabbers hebben we genoeg op dit spel, we hoeven er niet een idioot bij zoals jij.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat dacht je van dat screenshotje waarin gezegd wordt, wij gaan zuiden aan stam beginnen en nappen jouw en houden ons buiten jouw gedoe met Rise? Of is lezen te moeilijk? Of kan je niet na denken? Ben je zo achterlijk?

Ook heeft Val nooit het plan gehad om een kant te kiezen maar heeft altijd aangegeven de wereld uit te willen zitten. We hadden de activiteit niet om een kant te kiezen. Je zit dus kneiter hard uit je nek te lullen, trouwens niks nieuws.



Je bent wel heel zielig alsof je nu gaat doen alsof die woorden iets anders betekenen dan wat wij aangeven. Je bent gewoon een triest mannetje die stabt, meer niet.



Miscommunicatie, laat me niet lachen. Het was duidelijk voor beide kanten maar blijkbaar was punten geilen belangrijker dan jouw en Bas zijn waardigheid. Anyway, succes met je dorpjes (zal niet lang duren voordat je volledig bent weggebashed) en hoop oprecht dat geen stam je ooit meer zal aannemen. Stabbers hebben we genoeg op dit spel, we hoeven er niet een idioot bij zoals jij.

Lezen is dus moeilijk ;) Ga geen woorden meer aan je vuil maken want lezen kan je toch niet of tenminste op alles ingaan.

PS: Heb 0 dorpen er profijt van gehad
 

DeletedUser79704

Guest
justin is wel sinds het begin steeds correct geweest tegenover ons en heeft ook actief helpen zoeken achter een oplossing.
wij van de GA zagen dan ook geen stab hierin, enkel miscommunicatie dus werd er van onze kant ook niet ingegrepen door een regeling proberen te treffen met ground hierover. of het netjes is van cloudy sunset laten we in het midden, maar een stab is het zeker niet
 
Reactiescore
1.454
Dus de leider van een stam maakt een afspraak op naam van de stam, vervolgens valt een van de leden aan en is het een miscommunicatie terwijl dat hele gesprek over Ground ging? Wat is er in godsnaam gebeurd met dit spel! Trieste boel dit. Ben blij dat ik sinds Oktober al niet meer speel...
 

DeletedUser77704

Guest
Dus de leider van een stam maakt een afspraak op naam van de stam, vervolgens valt een van de leden aan en is het een miscommunicatie terwijl dat hele gesprek over Ground ging? Wat is er in godsnaam gebeurd met dit spel! Trieste boel dit. Ben blij dat ik sinds Oktober al niet meer speel...

Nog steeds lees je niet, geen enkele leider heeft ooit afspraken gemaakt met PP
 
Reactiescore
1.454
Dus je zegt dat Bas niet een leider is, maar wel zo heeft gefunctioneerd naar Val toe met oog op de NAP, die blijkbaar niet bestond ondanks dat er een screenshot van gestuurd is? Goed verhaal dit...
 

DeletedUser77704

Guest
Dus je zegt dat Bas niet een leider is, maar wel zo heeft gefunctioneerd naar Val toe met oog op de NAP, die blijkbaar niet bestond ondanks dat er een screenshot van gestuurd is? Goed verhaal dit...

Bas praat met Valentijn over van alles en nog wat. Toen Valentijn daarom vroeg naar plan somde Bas zaken op over dat plan, zoals ook geshowd is in screenshot van mijn gesprek met Valentijn. Bas kon dus als eerste nooit iets aanbieden en dit was ook nooit wat hij daarom getikt heeft in zijn mening en insteek. Was voor hem puur een grove samenvatting wat ik had voorgesteld aan Valentijn. Enkel vatte Valentijn dit op als een voorstel zonder ingame bevestiging, doorvragen hoe/wat/waar. Bas wist dus ook tot dit werd aangehaald niet dat dit zo was opgevat anders was dit gelijk ontkend en gezegd dat niet zo was. Hierom is het dus ook een miscommunicatie.
 
Bovenaan