Grand Alliance vs Bellum

DeletedUser79858

Guest
Allemaal hele goede verhalen hoor.

Feit blijft dat er vanuit beide kanten niet goed/genoeg gecommuniceerd is waardoor beide partijen met vraagtekens zitten. Je kan elkaar verwijten dat de een het niet verduidelijkt heeft of what ever, jullie hebben hier gewoon allebei schuld aan!

Daar kan ik me wel in vinden hoor. schuld ligt zeker niet bij 1 enkele persoon in deze.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ook heerlijk van mij dat bevelen delen nog aan stond. Ook heerlijk sportief dat dit niet gemeld word.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Zeg je goed, het lijkt er op. Hoe zou jij reageren als er gevraagd word naar plan en je vat het samen? De echte voorwaarden zijn gesteld, is bekend dat Bas er niks meer mee te maken wil hebben (het leiding gedeelte) spijtig maar waar. Waar word aangeboden? Dat maak je er nu zelf van, er is een echt aanbod geweest en hier komt 0 respons op, later word nogmaals meermaals gevraagd wat hun antwoord is. Komt geen antwoord, word enkel gezegd dat ze niet weten. Uiteindelijk word er NAP gesloten tussen PP en GA waaruit duidelijk de keuze word gemaakt tegen ons. GA blijft een vijand van ons. Dus wij zijn in gesprek gegaan over oorspronkelijke voorstel maar er kwam geen antwoord op dit voorstel. Als je dan week niks laat horen maar wel met vijand afspraken maakt hoeven wij geen vragen meer te stellen of nog iets word tussen ons, dat is dan duidelijk genoeg.

Valentijn kan bevestigen dat ik degene ben geweest die eerlijk is geweest over hoe mensen tegen hun praten, net zoals de leiding van GA kan bevestigen dat ik handel als er regels/afspraken overtreden worden en dit ook compenseer. Ook ben ik al sinds vanmorgen de gesprekken aan het aangaan met iedereen over deze zaak om kijken wat de mogelijkheden zijn. Doen gewoon knetterhard ons best om er nog een leuke en eerlijke wereld van te maken met normaal spel. Daarom ook netjes CF/Kata afspraken maken met GA omdat we gewoon TW willen spelen i.p.v. al dit bij gezeik.

Hierbij nog het "plan" waar naar is gerefereerd, heb geen moer te verbergen hierover. Ik kom met een voorstel, ik vraag nog wanneer we antwoord krijgen en er komt 0 respons.
v4dsqpzew6ct.png

Hebben ons best gedaan om dit netjes te handelen, maar als dan naar dit plan gewezen word, er komt samenvatting en dan word er vanuit gegaan dat dit dan een afspraak is, dit terwijl die persoon geen leider is, er meermaals is gevraagd voor antwoord en dit dan niet komt. Is Ground niet verkeerd.

Ook al gesproken met leiding van GA hierover, vanwege wat objectieve meningen. Zelfs deze zeggen dat sprake is van miscommunicatie en onterecht aannemen, maar ook zelfs dat wij zelfs aan lijntje worden gehouden. Want in tussentijd worden er wel afspraken met hen gemaakt terwijl wij geduldig op antwoord wachten.

Bedankt voor je verduidelijking Justin. Aan elk verhaal zit uiteraard 2 kanten. Mooi dat je je toch inzet voor een eerlijke wereld.

Snap toch wel dat Valentijn zich hier gestabt voelt, al had hij zichzelf ook beter in kunnen zetten voor opheldering.
 
Reactiescore
1.454
Ach deze wereld bestond toch al uit scheve dingen recht praten. In het voorstel werd heel Ground mee genomen, dat wisten beide partijen. Dat het niet nog een keer extra verduidelijkt is klopt, maar als je zo om moet gaan met oud stam genoten die vanaf dag 1 alles voor de stam hebben gegeven, dan weet ik wel van wat voor hout deze kneusjes daadwerkelijk gesneden zijn.

Het is gewoon een vieze vuile stab, probeer nu niet de schuld mede naar Val te schuiven; dat is gewoon rond weg triest...
 

DeletedUser79704

Guest
Als valentijn interesse heeft om ze terug te pakken is hij welkom aan onze kant :)
 

DeletedUser79858

Guest
Als valentijn interesse heeft om ze terug te pakken is hij welkom aan onze kant :)

Dat was hij toch al? Hij gaf bij mij op de ochtend van de aanval aan een aanbod te hebben gehad om de winnende stam/jullie te joinen als het allemaal zover was.

Dus achteraf stond hij blijkbaar al aan jullie kant, had een nap met red sky tot einde van de wereld en was waarschijnlijk van plan om zijn aanval op Rise Agenst te doen op het moment dat GA ook aanviel zodat er geen OS voor elkaar beschikbaar was.

Wil de vuile was niet buiten hangen, maar laten we dat dan ook even op het AF gooien als we dan toch elkaar gaan aanspreken op gedrag.

PP Abuse was niet actief genoeg om met iemand te fronten, heeft geprobeerd iedereen te vriend te houden om zo door te kunnen spelen tot het einde en heeft hierin geen succes gehad.
 

DeletedUser79704

Guest
Dat was hij toch al? Hij gaf bij mij op de ochtend van de aanval aan een aanbod te hebben gehad om de winnende stam/jullie te joinen als het allemaal zover was.

Dus achteraf stond hij blijkbaar al aan jullie kant, had een nap met red sky tot einde van de wereld en was waarschijnlijk van plan om zijn aanval op Rise Agenst te doen op het moment dat GA ook aanviel zodat er geen OS voor elkaar beschikbaar was.

Wil de vuile was niet buiten hangen, maar laten we dat dan ook even op het AF gooien als we dan toch elkaar gaan aanspreken op gedrag.

PP Abuse was niet actief genoeg om met iemand te fronten, heeft geprobeerd iedereen te vriend te houden om zo door te kunnen spelen tot het einde en heeft hierin geen succes gehad.

Heb je screentjes waarin wij dit zeggen? Waarin wij hem een plaats aanbieden? Neen?
Wij hebben hem een NAP gegeven, net zoals we jullie een nap gegeven hebben,niets meer. Dat red sky of vinci beloftes maken heeft niets met ons te maken. Alsook heeft pp geen enkele info over wanneer en wie wij gaan aanvallen dus nogal lastig om dan iets samen te coordineren he.
Volgende keer wat beter laten informeren vooraleer je dingen op het AF gooit.

En sinds wanneer is een persoon een plaats als co speler aanbieden r2w? :eek:
 
Reactiescore
742
En sinds wanneer is een persoon een plaats als co speler aanbieden r2w?

indien je een persoon van een account afhaalt en daarbij hem overtuigd om zich te laten internen door de stam (GA of red/vinci in dit geval) zie IK (MENING voor dat er weer gejankt word) als een account recruit het is indirect maar je bereikt er het zelfde mee de dorpen komen in jou handen.

nogmaals VIND IK
 

DeletedUser79704

Guest
indien je een persoon van een account afhaalt en daarbij hem overtuigd om zich te laten internen door de stam (GA of red/vinci in dit geval) zie IK (MENING voor dat er weer gejankt word) als een account recruit het is indirect maar je bereikt er het zelfde mee de dorpen komen in jou handen.

nogmaals VIND IK

En waar zeg ik iets over internen?
Alsook kunnen we val niet van zijn account halen want hij heeft sinds gisterochtend niet meer gelogd :)
 

DeletedUser79858

Guest
Heb je screentjes waarin wij dit zeggen? Waarin wij hem een plaats aanbieden? Neen?

Wij hebben hem een NAP gegeven, net zoals we jullie een nap gegeven hebben,niets meer. Dat red sky of vinci beloftes maken heeft niets met ons te maken. Alsook heeft pp geen enkele info over wanneer en wie wij gaan aanvallen dus nogal lastig om dan iets samen te coordineren he.

Volgende keer wat beter laten informeren vooraleer je dingen op het AF gooit.

En sinds wanneer is een persoon een plaats als co speler aanbieden r2w? :eek:

Er staat niet voor niets een vraagteken achter mijn zin. Ik ken immers enkel de kant van Valentijn.

Hij geeft bij mij aan GA juist afgewezen te hebben omdat hij niet tegen ons wil strijden. En Red Sky/ Da vinci maken geen onderdeel uit van GA toch? tenminste, dat wordt er geroepen.

Ik ga me verder niet mengen in wie er allemaal wel of niet in de winnende stam gaat komen. Maar het verbaasde me wel in ieder geval toen hij het schreef.

Zoals ik al eerder schreef, ik wacht nog wel ff tot de boel uit elkaar valt bij GA. Enkel hopen dat wij nog niet weggespeeld zijn als dat grbeurt.
 

DeletedUser79704

Guest
Er staat niet voor niets een vraagteken achter mijn zin. Ik ken immers enkel de kant van Valentijn.

Hij geeft bij mij aan GA juist afgewezen te hebben omdat hij niet tegen ons wil strijden. En Red Sky/ Da vinci maken geen onderdeel uit van GA toch? tenminste, dat wordt er geroepen.

Ik ga me verder niet mengen in wie er allemaal wel of niet in de winnende stam gaat komen. Maar het verbaasde me wel in ieder geval toen hij het schreef.

Zoals ik al eerder schreef, ik wacht nog wel ff tot de boel uit elkaar valt bij GA. Enkel hopen dat wij nog niet weggespeeld zijn als dat grbeurt.

Als je wilt kun je gerust screentje vragen bij justin over de gemaakte afspraken, ik heb het hem intussen bezorgd :) klopt, da vinci en red sky zitten in wonkru. Iedere beslissing die ze maken, doen ze enkel voor hun eigen stam. Dus katta afspraken en cf afspraken etc die tussen ground, death en de GA gemaakt zijn gelden niet voor wonkru, die moeten apart aangemaakt worden met wonkru zelf.

En je blijft maar inhaken op de GA die uit elkaar zou kunnen vallen.. alle rotte appels zijn er al maanden uit. We staan nog steeds zeer sterk dus geen zorgen maken over ons
 
Reactiescore
1.367
Dat dachten wij ook!

Maar alle gekheid op een stokje, GA die wint, zonder da vinci en redsky, zouden best een terechte winnaar zijn :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb nooit “aan de kant van” GA gestaan.. wil ik heel duidelijk zeggen. Ik heb mijn vriendschap en opties open gehouden door banden met RedSky aan te houden en verder heb ik je gezegd dat ik aanbod heb gekregen om Redsky te joinen en AFGEWEZEN heb. Omdat ik niet tegen jullie wou ;). Als je t dan verwoord, zeg dan ook alles Bas.

Ik heb me altijd non-vijandig opgesteld tegen Ground. Daarbij hebben jullie me ook gezegd uit de beef van mij en rise te blijven wat jullie dus niet deden... dan kan je wel heel vaak “als” roepen maar jullie zijn de enige die acties hebben ondernomen hoor. Ik nooit. Dat jij als stamleider weer eens faalt om interne problematiek , dit keer tussen mij en rise , op te lossen hoef je dan niet meteen af te schuifen over dat ik aan hun kant zou staan.

Ik hield beide kanten aan een lijntje door NAPS af te spreken en daarna lekker op Rise te kunnen gaan die de hele wereld al iedereen, en mij, lekker dwars zit.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
https://gyazo.com/a50b8eea167785d7d8d83354a8f46e3e

https://gyazo.com/08faae6f8eb6edb0e3b44663bd23d7b6

https://gyazo.com/5ae02136f1ce655cfbc7d229da9752d3

https://gyazo.com/2e9466ff64db3cb85ccbee1703ad51b5


Dus eerst overhalen jullie (Cloudy Stabset?) een MB (Winno) om zijn eigen MH (A Lesson in PP Abusing.) aan te vallen om vervolgens te proberen ermee samen te werken en ze in jullie stam te laten joinen?


En dan zeggen jullie dat wij (Red Sky & .Da Vinci) stabben omdat wij leaven uit een stam waar er amper iets werd gedaan, waarvan iedereen dacht dat de wereld al zo goed als gedaan was of waar er gewoon al lang geen plezier meer te beleven was.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
742
Daarbij hebben jullie me ook gezegd uit de beef van mij en rise te blijven wat jullie dus niet deden...

deze plannen zijn nooit beantwoord zover ik weet en dus voor mij niet geldig? geen idee of je hier wel verder in bent gegaan met andere mensen maar Rise wist niet dat de 1v1 zou beginnen

en daarbij zou deze 1v1 nooit eerlijk zijn verlopen aangezien ik mijn front moeten stacken tegen vinci/red en jij alleen front zou hebben met rise, zou dus lange na GEEN eerlijke battle worden...

unknown.png

daarnaast zie ik graag de PM's van cloudy richting de MB's want die heb ik ook nog niet gezien zullen er best zijn en mogen ook gewoon getoond worden neem ik aan?
 
Reactiescore
1.278
Even tussendoor:

Ben ik de enige die nog nooit van het woord "beef" had gehoord? Heb het net even moeten opzoeken:oops:
 

DeletedUser79704

Guest
De GA is weeral slachtoffer van de politieke spelletjes op w63. Arme schaapjes wij :(
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
deze plannen zijn nooit beantwoord zover ik weet en dus voor mij niet geldig? geen idee of je hier wel verder in bent gegaan met andere mensen maar Rise wist niet dat de 1v1 zou beginnen

en daarbij zou deze 1v1 nooit eerlijk zijn verlopen aangezien ik mijn front moeten stacken tegen vinci/red en jij alleen front zou hebben met rise, zou dus lange na GEEN eerlijke battle worden...

unknown.png

daarnaast zie ik graag de PM's van cloudy richting de MB's want die heb ik ook nog niet gezien zullen er best zijn en mogen ook gewoon getoond worden neem ik aan?

Of die plaats zou vinden maakt niet uit.. Ze geven meermaals aan als Ground er uit te blijven, daar ging t me om. En dat in combi met de hele NAP situatie zorgde voor een geheel leeg front.
 
Bovenaan