Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
1.367
Zonder ons was dit niet mogelijk geweest dus alsnog vind ik het een overwinning voor ons :) en als we dan toch mensen krediet moeten geven over het vallen van bellum, danku danny om zo een lastig persoon te zijn want jij bent toch wel de hoofdreden dat redsky geleaved is :)

Ik ben de eerste keer infect geleaved door hem en zijn egoisme. En als het aan mij lag was die maanden terug al eruit getrapt met zijn genaai met die NAP's...

Niet te vergeten wat voor scheld kanonnades ik van tim heb gehad toen hij aangesproken werd op zijn naai acties..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79704

Guest
Ik ben de eerste keer infect geleaved door hem en zijn egoisme. En als het aan mij lag was die maanden terug al eruit getrapt met zijn genaai met die NAP's...

Niet te vergeten wat voor scheld kanonnades ik van tim heb gehad toen hij aangesproken werd op zijn naai acties..

Welke naai acties dan? Een nap aangaan? Of uit bellum gaan? Dat is toch gewoon eigen keuze en doet ie wat ie wilt ermee

@flonaldo je ziet me graag he iknow
 
Reactiescore
1.367
Welke naai acties dan? Een nap aangaan? Of uit bellum gaan? Dat is toch gewoon eigen keuze en doet ie wat ie wilt ermee

@flonaldo je ziet me graag he iknow

Nap's aangaan die tegen het stambelang in gaan, en dan iedere keer vergeten deze op te zeggen en mensen massa's laten plannen... :p
 
Reactiescore
1.367

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goed, een laatste fijne actie van Ground om mijn wereld te sluiten.

Veel weten al dat de rede dat ik niet meer in Bellum wou was omdat ik niet meer met Rise Against wou samenwerken. Nu is daar Ground opgericht met ex-bellum spelers de laatste maanden waar ik niet in wou aangezien ik niet actief genoeg ben om dat front te kunnen behouden tegen RedSky.

In ruil daarvoor kreeg ik (altans dat dacht ik) een NAP van Ground. :

(gesprek tussen mij en Perfection)
https://gyazo.com/7aa1986aa438d4dfa65f5b9fd8f28fdf

Vanmorgen werd ik wakker met 1400 incs op front Cloudy Sunset en Rise Against, oftewel er word bemoeid met onze beef en ik word door Cloudy gerekt.

Hier vinden ze dat er totaal niks is afgesproken aangezien ik op een eerder gesprek van @JustInWebs niet heb gereageerd, ik vind het toch anders.

Wij staan op delete. Lekker zo de wereld te eindigen door Cloudy Sunset die ik zelf nog eens van delete heb gered door cos te plaatsen en een jaar lang aan mijn zei heeft gevochten.
 

DeletedUser79704

Guest
dat bellum zuid het niet zo nauw neemt met NAP's hebben we hier ook al gemerkt alleen heeft justin dit wel netjes opgelost en ik vermoed dat ie hier ook geen weet van heeft? anders zou dit wel zeer triest zijn
 

DeletedUser77704

Guest
dat bellum zuid het niet zo nauw neemt met NAP's hebben we hier ook al gemerkt alleen heeft justin dit wel netjes opgelost en ik vermoed dat ie hier ook geen weet van heeft? anders zou dit wel zeer triest zijn

Zal situatie schetsen die gebeurt is:

- Ik benader PP met een voorstel
- PP zegt erover na te denken
- PP praat met CO en begint over mijn plan, hierop reageer CO met een soortement samenvatting
- PP vat op als bevestiging terwijl rest van plan waar naar verwezen word, gevraagd word niet gehandeld is
- Voor Ground dus geen bevestiging samenwerking/afspraken voor PP wel

Dit alles is gebeurt op Whatsapp

Heb al met Valentijn gesproken hierover en hierin verschillen we echt van mening hoe je dit kan uitleggen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
dat bellum zuid het niet zo nauw neemt met NAP's hebben we hier ook al gemerkt alleen heeft justin dit wel netjes opgelost en ik vermoed dat ie hier ook geen weet van heeft? anders zou dit wel zeer triest zijn
Justin vind dat er geen afspraken zijn aangezien ik eerder niet op hem had gereageerd.

Dat Bas dit afsprak “als je dit al een afspraak kan noemen” betekent niet dat t voor de hele stam geld.
 

DeletedUser79704

Guest
het is alvast niet netjes, zoveel is duidelijk. lijkt me wel eerder slechte communicatie dan een stab.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bas logt niet meer en wil niet meer met tw bezig zijn.

Jammer dat het huidige Ground dit prima vind, jammer dat 63 zo eindigd voor ons.
 

DeletedUser79704

Guest
Voor sommige is de wereldwinst belangerijker dan vriendschap/reputatie.

Het huidige ground doet niet veel anders dan dat bellum toen der tijd deed. Eigen interpretaties van afspraken maken en de regels buigen. Alleen sta je nu aan de andere kant :)
 

DeletedUser77704

Guest
Voor sommige is de wereldwinst belangerijker dan vriendschap/reputatie.

Het huidige ground doet niet veel anders dan dat bellum toen der tijd deed. Eigen interpretaties van afspraken maken en de regels buigen. Alleen sta je nu aan de andere kant :)

Volgens mij zijn we juist heel nauwkeurig met afspraken maken en proberen we alles uit te sluiten. Ook met het hooghouden van afspraken doen we alles om dit te bewerkstelligen en overtreders zwaar te bestraffen. Dit om het moreel hoog te houden.

Deze kwestie met account PP is gewoon knudde en meer een miscommunicatie dan een stab zoals eerder als is genoemd. Is niks ingame afgesproken of bevestigd, zijn opmerkingen in gesprekken en de gesprekken waar echt concreet iets word besproken is niet op gereageerd. Daarbij is aannames doen zonder duidelijke conclusies nooit een juiste insteek. Hierom gewoon een klote situatie die zeker niet wenselijk is in Ground maar welke zeker niet de schuldige is dat dit zo nu loopt en de onduidelijkheid bij is ontstaan.
 

Deleted User - 487936070

Guest
In het whatsapp gesprek is duidelijk te zien dat Valentijn het plan bevestigd en daarmee dus akkoord gaat. Er stond dus gewoon een NAP.

Dat Ground zich hier op deze manier onderuit probeert te praten is enorm zwak. Als het plan niet doorgaat dan hadden jullie dat ook best aan mogen geven. Dat is vrij normaal bij het communiceren.

Leuk om te zien dat Danny het niet alleen kan en de hulp van anderen (cloudy, finit, diamond) nodig heeft om iets te kunnen. Erg zwak van hem.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Volgens mij zijn we juist heel nauwkeurig met afspraken maken en proberen we alles uit te sluiten. Ook met het hooghouden van afspraken doen we alles om dit te bewerkstelligen en overtreders zwaar te bestraffen. Dit om het moreel hoog te houden.

Deze kwestie met account PP is gewoon knudde en meer een miscommunicatie dan een stab zoals eerder als is genoemd. Is niks ingame afgesproken of bevestigd, zijn opmerkingen in gesprekken en de gesprekken waar echt concreet iets word besproken is niet op gereageerd. Daarbij is aannames doen zonder duidelijke conclusies nooit een juiste insteek. Hierom gewoon een klote situatie die zeker niet wenselijk is in Ground maar welke zeker niet de schuldige is dat dit zo nu loopt en de onduidelijkheid bij is ontstaan.

Zal het even voor je verbeteren: Dit om de schijn van een moreel hoog te houden.

Sinds wanneer moeten dingen ingame bevestigd worden om definitief te zijn? Via whatsapp heeft Valentijn de nap overduidelijk wel bevestigd.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik zei toch ook dat het eerder een miscommunicatie leek dan een stab? Ik ken dan ook niet alle details
Alsook dat jij wel je best deed om oplossing te zoeken wanneer de NAP 2x verbroken werd.
Maar dit is de zoveelste dubieuze actie van bellum of ex-bellum nu.
 
Bovenaan