Grand Alliance vs Bellum

DeletedUser79858

Guest
Nogmaals complimenten voor de gestreden strijd! Veel succes op volgende werelden toegewenst.
 

DeletedUser76750

Guest
Ik citeer Jelle
"Ik snap nog steeds niet hoe dieu(finic) nummer 1 weet te behalen, ik vind het schamelijk voor heel w63 hoe dit account op nummer 1 is komen te staan aanvallend kan die niks en verdedigend heeft die ook niet echt een goed pakket skills laten zien, helaas zijn van zijn 9,4 mil punten 8,6mil intern geweest en hebben ze er niks voor hoeven doen zo kan iedereen op nummer 1 eindigen...."


Thanks voor de feedback, maar ik in mijn ogen complete onzin. Ik weet niet hoelang jij al TW speelt, maar het spelletje is meer dan alleen deffen wat jij dus alleen maar deed. Verder heb jij op 'Duce' gespeeld en daar ook gequit om ander front tegen ons te hebben. Prima! maar is uitermate triest om dan dit te zeggen terwijl je al 2 kansen hebt gehad om ons neer te halen. Je kan zeggen ik speelde solo dit dat, maar als je gewoon je zaakjes op orde had op DD had je meer kunnen doend an dit, de laatste 2 aanvallen was gewoonn slecht van ons omdat wij er legit 0 voorwerk in hadden gestopt xD

Hoe wij dan nummer 1 hebben weten te halen snap jij idd niet maar spelers die 'lategame' gericht zijn 100% wel.
Jouw speelstijl is trashtalken over andere en deffen wat je kan deffen. Zo groei je nooit tbh maar dat snap je zelf neem k aan ook wel :p

Love naar jou Jelle :p Vond het wel grappig hoeveel haat je had op dit acc, echter was dit nooit echt wederzijds als je gewoon soms is normaal deed :D

Groetjes je maatje Minguel
 
Reactiescore
742
complete onzin? ik heb even bij je overnames gekeken en daaruit haal ik legit 85% intern.
even de site als je het zelf ook wilt bekijken

en 2 kansen? als je duce een kans vond had je beter moeten kijken op de map toen der tijd had je kunnen zien dat pils nogal in een kut situatie zat toen ineens een paar mensen besloten om de rest te naaien en te stabben (want ja zo zie ik het nog steeds).


Je kan zeggen ik speelde solo dit dat, maar als je gewoon je zaakjes op orde had op DD had je meer kunnen doend an dit,

dus we gaan het niet hebben over de 7 linies stacks die jij hebt staan tegen iemand die 3x kleiner is? of iemand die alleen maar blitzt en solo niks klaarmaakt?

je hebt bij elke stam massa nog GEEN 50 edels gegooid zelfs niet bij de laatste kan je zeggen niet voorbereid maar waarom gooit meister er dan wel 100 en vinci 230 ofzo?
en zelfs als je niet voorbereid gooi je 600-700 clears op iemand dat je deze zo dom gooit als het maar kan zijn ligt niet aan je voorbereiding geloof me...

Hoe wij dan nummer 1 hebben weten te halen snap jij idd niet maar spelers die 'lategame' gericht zijn 100% wel.

dus als ik 100% op end game was gericht was het niet erg geweest dat je 800 dorpen geinternd had? of hoe moet ik dat zien? zo van ah we zitten endgame boys je internen maakt niks meer uit...
je bent gewoon wereldwinst geil


Ik weet niet hoelang jij al TW speelt, maar het spelletje is meer dan alleen deffen wat jij dus alleen maar deed.

al veel te lang zoon 12 jaar op het moment :D met natuurlijk pauzes ertussen. daarnaast kan ik moeilijk offen tegen een overmacht van zoon 1200 dorpen. Indien ik ook maar een dorp zou pakken van vinci/dieu/meister moet ik deze stacken en daar heeft/had GA geen deff voor dus maak ik het alleen maar moeilijker voor mezelf/mijn stam.


Jouw speelstijl is trashtalken over andere en deffen wat je kan deffen.

heb ook gewoon dingen gezegd die goed over bellum zijn hoor zijn er wel niet zo heel veel maar goed :D


de laatste 2 aanvallen was gewoonn slecht van ons omdat wij er legit 0 voorwerk in hadden gestopt xD

let me guess beide waren restjes :D noem ik niet echt restjes maar het zal wel :d
unknown.png


Vond het wel grappig hoeveel haat je had op dit acc

verander had naar hebt aub
 

DeletedUser79704

Guest
we vinden het ook jammer maar laten we niet de rol van jelle binnen onze stammen vergroten. Jelle had de leuke gewoonte om telkens hij vv deed van een account dit te laten merken door onmiddellijk pm’s te sturen en dorpsnamen te veranderen terwijl anderen die ook vv’s pakken dit niet doen. Zo leek het alsof jelle steeds overal aanwezig was ookal deed hij soms maar een uurtje vv.
En de mensen die hier al met jelle gespeeld hebben weten hoe lastig hij soms kan zijn met z’n communicatie, of plots last minute verrwijnen voor een weekendje :)
 
Reactiescore
742
Jelle had de leuke gewoonte om telkens hij vv deed van een account dit te laten merken door onmiddellijk pm’s te sturen en dorpsnamen te veranderen terwijl anderen die ook vv’s pakken dit niet doen.

alleen almighty en agent

agent staat al zoon maand onder vv en die heb ik voor 95% gedaan dus neem aan dat deze niet mee telt?
almighty was gewoon een account dat echt een rotzooi was voor de massa en heb ik omgegooid vandaar dorpsnamen change
bij loessoe heb ik maar 1-2 uur vv gedaan en GEEN DORPSNAMEN veranderd!
 

DeletedUser79704

Guest
was al 1-2 weken van te voren gemeld dat er niemand omhoog sprong voor VV kan ik helaas niks aan doen

Je hebt het 2x ter sprake gebracht
1x 2 weken ervoor op discord en 1x uurtje voor je verttok.maargoed we gaan geen stenen gooien want ik vond je oprecht een leuk persoon :) alleen jammer de manier waarop je vertrokken bent
 

Deleted User - 487924308

Guest
bij loessoe heb ik maar 1-2 uur vv gedaan en GEEN DORPSNAMEN veranderd!

Dacht toch iedereen dat jij zat hé :p Maar de 1ste massa heb ik wel grotendeels overleefd op vv, net zoals Jelle heb ik nog school en tijdens een test kan je natuurlijk moeilijk deffen. Ook was die helemaal niet goed voorbereid van mijn kant doordat ik moest studeren voor die test. 2de massa ging al wat beter al werden er bitter weinig edels gegooid toen.

Maar goed, ik ben jelle dankbaar voor zijn toewijding aan de stam en de aantallen VV's die hij nam. Hij was zeker en vast 1 van de actiefste leden binnen de GA en we zullen hem missen in de discord.
 
Reactiescore
1.367
De wave van bellum op DD heeft na mijn vorige update nog een tijdje aangehouden, het hele account is dan ook klaar, en zijn eigen stam internt al.
Hierdoor zijn er bijna 100 dorpjes behouden.
1473353
index.php
gu0YXfJ.png

Doordat DD zo makkelijk viel hebben de grootste, noordelijke spelers van bellum een nap afgesloten (in ruil voor een hoop CF's), zodat GA opnieuw het front kan goed zetten.
Deze Nap GA dan ook met beide handen aangepakt en heeft het gevecht terug gebracht naar bellum, de massa is op het account zero terecht gekomen, dat redelijke verliezen heeft moeten incasseren.

1470263

Zoals je hieronder kunt zien is de massa dan ook de grootste tot nu toe geweest, maar het account staat nog, maar heeft het zoveel CF's dat het geen eigen cluster meer is (zoals je in de plaatjes hierboven kunt zien). Maar de spelers en de vver's leveren zeer goed werk (net als de mensen die er def in blijven pompen)

qz5pug6.png


diLoUxm.png

Hv3CDMQ.png

Samenvatting:
Zoals je kunt zien hebben beide stammen ongeveer evenveel verslagen als aanvaller maar GA heeft ongeveer 10% meer verslagen als verdediger, wat inhoud dat GA een stuk efficienter omgaat met de defence of bellum minder efficient omgaat met de offence. Al geeft de tussenstand iets anders weer. Bellum heeft een kleine 300 dorpen voorsprong weten te pakken. Dit lijkt vrij weinig, maar 300 dorpen pakken betekent dat de vijand 600 achter komt te staan. Het was dan ook 72m vs 63m en dit is inmiddels 75m vs 60m in het voordeel van bellum
dZGOOoB.png


R2BOScL.png
 

DeletedUser79704

Guest
Dit was inderdaad onze grootste massa ooit, en de minst goed geplande ook..
Door het wegvallen van dd moesten we plots alles omgooien en op 2 dagen tijd alles opnieuw plannen en klaarzetten. Maar alsnog hebben we tegen onze verwachting in wel wat winst kunnen boeken :)
 

DeletedUser76750

Guest
Dit was inderdaad onze grootste massa ooit, en de minst goed geplande ook..
Door het wegvallen van dd moesten we plots alles omgooien en op 2 dagen tijd alles opnieuw plannen en klaarzetten. Maar alsnog hebben we tegen onze verwachting in wel wat winst kunnen boeken :)

Zeker credits naar jullie voor deze massa!

Minguel
 
Reactiescore
17
Nou, Het was wel de moeite .. 12mil verdediger met zoveel cf's gaven me op sommige momenten een uitzichtloze situatue.
De samenwerking in Bellum bewees toch dat we redelijk goed weerstand kunnen bieden ! Veel liefde voor Team Vinci.

Op naar de volgende ?

#JeSuisZero

Ben
 

DeletedUser77942

Guest
Nou, Het was wel de moeite .. 12mil verdediger met zoveel cf's gaven me op sommige momenten een uitzichtloze situatue.
De samenwerking in Bellum bewees toch dat we redelijk goed weerstand kunnen bieden ! Veel liefde voor Team Vinci.

Op naar de volgende ?

#JeSuisZero

Ben


Ik neem de liefde graag

Kevin team vinci
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Wat is er gebeurd?
 
Bovenaan