Grand Alliance vs Bellum

DeletedUser79704

Guest
Ik keur geen enkele cf goed. Dit zei ik al tegen 2hard ook, het hangt af van persoon tot persoon wat ze doen. Zero beatwoorde cf’s met katta’s, wij konden dit beleid ook gevolgd hebben of zelf een cf gelegd hebben maar wij spelen het spel zo netjes mogelijk & dit gaat niets veranderen aan onze speelwijze.
 

DeletedUser79704

Guest
Geen idee, maar ik spreek ook over teams. Aka "grand alliance" vs bellum.
Maar kzou zeggen spreek die speler ingame aan, misschien geeft die m terug.

Al gedaan, de desbetreffende speler ziet in dat het een cf is maar dacht bij het verklaren van de oorlog dat alle regels wegvielen. Het is voor hem gewoon een tactisch mooi dorpje
 
Reactiescore
1.367
unknown.png


De resultaten na de eerste massa sinds de oorlogsverklaring (resultaten van alle massa's hiervoor niet meegenomen, en betreft nu alleen de massa van onze kant nog).

In groen zijn Grand Alliance (S.A., Oega en -KH-) in rood zijn Bellum + MBEL



Bellum dus nog steeds achter

De counter massa van bellum lijkt vrij succesvol te zijn:

z9iDeaV.png
 

Deleted User - 487924308

Guest
Zeker een mooie reactie van Bellum! Zo zie je maar dat deze wereld zeker nog niet dood is :)
 
Reactiescore
1.367
Zeker een mooie reactie van Bellum! Zo zie je maar dat deze wereld zeker nog niet dood is :)

<3
Hebben mijn stamgenoten mooi opgezet en uitgevoerd inderdaad. Had zelf niet zon resultaat verwacht, ging er stiekem van uit dat heel dennis vol stond met 10 defjes per dorp.
Moet trouwens ook zeggen dat ik het knap vind van de spelers/vvers op dennis om nog steeds door te blijven deffen. Ook al is je gehele account kapot (gevalletje zero)

Bij deze de huidige stand, want de aanval is nog steeds bezig
coj3D0f.png
 

DeletedUser79704

Guest
<3
Hebben mijn stamgenoten mooi opgezet en uitgevoerd inderdaad. Had zelf niet zon resultaat verwacht, ging er stiekem van uit dat heel dennis vol stond met 10 defjes per dorp.
Moet trouwens ook zeggen dat ik het knap vind van de spelers/vvers op dennis om nog steeds door te blijven deffen. Ook al is je gehele account kapot (gevalletje zero)

Bij deze de huidige stand, want de aanval is nog steeds bezig
coj3D0f.png

Onze dennis blijft gaan, hij houd vol. Vele andere gingen gaan lopen zijn.

Daarbij moeten we wel zeggen dat wij dachten dat dennis en red sky een nap hadden, maar dat was blijkbaar nooit echt duidelijk gemaakt of er een opzegtermijn was en of die nap er wel nog was. Was een verkeerde inschatting van onze kant en we werden erdoor verrast. Maar alsnog gewoon een mooie actie van jullie kant. 1400+ clears was het?
 
Reactiescore
1.367
Onze dennis blijft gaan, hij houd vol. Vele andere gingen gaan lopen zijn.

Daarbij moeten we wel zeggen dat wij dachten dat dennis en red sky een nap hadden, maar dat was blijkbaar nooit echt duidelijk gemaakt of er een opzegtermijn was en of die nap er wel nog was. Was een verkeerde inschatting van onze kant en we werden erdoor verrast. Maar alsnog gewoon een mooie actie van jullie kant. 1400+ clears was het?


Zal wel zoveel geweest zijn, was iig mooi om te zien :D

Ik weet niet wat er precies gezegd is kwa nap, maar dat is wel jammer voor jullie, ja
 

DeletedUser79777

Guest
Een NAP tussen en red sky is nooit officieel geweest , ik denk dat ze zelf nooit iets gelijkaardig besproken hebben dus klopt niet :p
 

DeletedUser71166

Guest
Kan iemand per week een kaartje bijhouden? mooie tijdlijn maken van hoe alles voortdurend verschuift is leuk om te zien, zelfs jaren nadat de wereld over is :D

edit: of weet iemand een site die dat voor je kan doen?
 
Reactiescore
1.367
Kan iemand per week een kaartje bijhouden? mooie tijdlijn maken van hoe alles voortdurend verschuift is leuk om te zien, zelfs jaren nadat de wereld over is :D

edit: of weet iemand een site die dat voor je kan doen?

ben ik al meebezig :)
 
Reactiescore
1.367
Kan iemand per week een kaartje bijhouden? mooie tijdlijn maken van hoe alles voortdurend verschuift is leuk om te zien, zelfs jaren nadat de wereld over is :D

edit: of weet iemand een site die dat voor je kan doen?
62d4d7e97fc083d88e55ce587cea2a96.gif
 

DeletedUser77799

Guest
-_-_-_- Grand Alliance vs Bellum -_-_-_-

19 juli 2018, de dag dat wereld 63 van start is gegaan, het begon als een wereld waar niemand serieus zou spelen, de instellingen waren volgens velen een domper en het AF van W63 was niet om naar huis te schrijven. Van nette Aux D. propaganda tot aan het gebrabbel van Onix (René Jacques :eek:), en dan nog niet te praten over de Kakaka fanboys die een speelplein van het AF maakten.

De wereld bleef doordraaien ondanks de schermutselingen daarbuiten, stammen verdwenen, stammen gingen samen, er werd gestabbed, gespioneerd, en zelfs co's geregeld die niet helemaal met de juiste bedoelingen kwamen. (nog niet te hebben over acc sellen en photoshop incidentjes)

Maar toen, toen kwam er een dreiging vanuit het noorden, een dreiging die wilde spelen op een andere manier dan de rest, anderen waren bang en besloten dan maar "de wereld snel te eindigen".
De spelers die werden achtergelaten voelden zich bedrogen, maar gaven niet op, wie het wel zat waren gingen op delete, dit maakte overigens wel een einde aan de angst voor kata's (al kan Bellum soms nog wel leuk dreigen :oops:).

De spelers die niet opgaven besloten om de wereld tegen Bellum op te zetten, en zo ontstond de Grand Alliance, in eerste instantie een samenwerking tussen de overgebleven Re-Or spelers (nu Oega), ReQ! (nu S.A.), 2 Pils (R.I.P. :(), Change., ~UW~, [MM], N.R. en -KH-.
Deze samenwerking heeft er voor gezorgd dat het hele westen niet in bezit van Bellum zal komen, en nu staat het bijna 50/50.


-_-Kaart-_-

De kaart zoals die er nu uit ziet, wit is de GA, rood is Bellum en MB stam

nl63






-_-Statistieken-_-



Zijde 1:
Stammen: Oega, S.A., [MM], -KH-
Zijde 2:
Stammen: Bellum, MBEL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 8,603
Kant 2: 8,206
Verschil: 397

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,015
Kant 2: 860
Verschil: 155

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 56,720,991
Kant 2: 61,779,578
Verschil: 5,058,587

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,545,353
Kant 2: 7,781,882
Verschil: 1,763,471

chart



Aan zijde 2 hoort ook .Leo!!! Top stam
 

DeletedUser79858

Guest
Ik keur geen enkele cf goed. Dit zei ik al tegen 2hard ook, het hangt af van persoon tot persoon wat ze doen. Zero beatwoorde cf’s met katta’s, wij konden dit beleid ook gevolgd hebben of zelf een cf gelegd hebben maar wij spelen het spel zo netjes mogelijk & dit gaat niets veranderen aan onze speelwijze.

Ik zie dat je stamgenoot Bolshoi Booze besloten heeft om een uitkijktorentje bij mij in de rim te gaan zetten. Volgens de afspraken volledig legaal uiteraard. Snap alleen niet wat hij op 15 uur lopen van zijn dorpen helemaal in de rim hoopt te spotten maar het zal wel om het idee gaan.

Blijkbaar moet ik de rim leeg gaan edelen en de laatste "neutrale" spelers die ik daar had laten liggen weg gaan edelen om verdere clusterfucks te voorkomen. Zonde van de edels en de spelerstjes die er nog liggen, maar goed. Is niet anders.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik zie dat je stamgenoot Bolshoi Booze besloten heeft om een uitkijktorentje bij mij in de rim te gaan zetten. Volgens de afspraken volledig legaal uiteraard. Snap alleen niet wat hij op 15 uur lopen van zijn dorpen helemaal in de rim hoopt te spotten maar het zal wel om het idee gaan.

Blijkbaar moet ik de rim leeg gaan edelen en de laatste "neutrale" spelers die ik daar had laten liggen weg gaan edelen om verdere clusterfucks te voorkomen. Zonde van de edels en de spelerstjes die er nog liggen, maar goed. Is niet anders.

Irritant he? Wij zouden het ook niet doen maar hij volgde gewoon jullie beleid. Dat dit voor jullie een ongemak is kan ik begrijpen, net zoals dat dorp van 2hard voor ons een ongemak is maar zoals je zegt, is niet anders
 

DeletedUser79858

Guest
Yup. Heb het eerste bericht al gekegen van een speler die ongeveer 100 keer zo klein was met de tekst "knap gedaan!!"
Ik voel me nu een echte held :oops:

Maar om even terug on topic te komen. Wanneer komt er weer een massa op Bellum? Jullie clears zullen eerder weer vol zijn als die van ons.
Spannend!!!
 
Reactiescore
50
Yup. Heb het eerste bericht al gekegen van een speler die ongeveer 100 keer zo klein was met de tekst "knap gedaan!!"
Ik voel me nu een echte held :oops:

Maar om even terug on topic te komen. Wanneer komt er weer een massa op Bellum? Jullie clears zullen eerder weer vol zijn als die van ons.
Spannend!!!
Ja dat gaan we niet zeggen natuurlijk :p
 
Reactiescore
1.367
-kh- is uit de oorlog tegen ons en word nu geedeld door oega, interessante wending

531
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79777

Guest
Zaten erin en stonden in dit topic, dat is erin :p

Hij wou gewoon zeggen dat ze geen hol deden :p

Reden dat we ze eruit hebben gegooid is omdat ze een 4mil stam zijn die over elke beslissing moeilijk doen en nog niet voor de helft aan onze verwachtingen voldoen.
Hun leider was constant maar aan het lullen over gezelligheid en vrienden terwijl het enige wat ze moesten doen is hun def bij ons zetten.
Verder deden ze over elke beslissing moeilijk , antwoorden doorgaans 1 of 2 dagen te laat , trekken def terug op random momenten EN cruciale momenten etc etc.. Ik kan nog even doorgaan zo. Bovendien kon hun leider Wolfguard die ik maar al te graag bij naam noem het maar niet laten om ons altijd zwart te maken bij zijn leden.
We hebben ze plekken binnen onze stammen aangeboden, we hebben ze plekken op onze accounts aangeboden en waren bereid ze op te leiden , maar ze wouden altijd hun zin doen. Op een bepaald moment is het genoeg hé. We zijn het beu dat er 300+ dorpen niks lagen te doen.

Maar dit komisch stukje lectuur zegt alles vind ik .Dit is van een paar maand geleden , kan je nog eens goed mee lachen. Reden van deze pm is omdat we vv checks wouden doorvoeren. Waar niemand binnen MM , Oega of S.A een probleem mee had. En waar veel meer ervaren spelers zaten dan KH.

Zooooo
Ik kom jullie eens wat frustratie bezorgen
Gegroet Helden, Gisteren. Zondag. Die zag er anders uit dan ik gepland had. Ik wilde graag wat doen voor het werk (ik ben nog al wat druk de laatste tijd). Een poging doen tot bingewatchen. Wat klungelen aan mijn tablets. En heel, maar dan ook heel, misschien nog een klein klusje doen in huis. Maar het verliep anders. Na een hoop shit uit de leidersraad van de alliantie (wat me tegelijkertijd verdrietig en boos heeft gemaakt), heb ik de hele dag zitten 'piekeren'. Wat is nu het beste? Voor mij en voor jullie. Ik wist het echt niet. Ik kon gelukkig nog wel mijn klusje voor het werk afmaken. Als eerste ben ik bewust van onze huidige situatie. We maken deel uit van een organisatie (de alliantie), die nog in oude termen denkt. Dat je de leden (in alle goedheid) moet vertellen wat ze moeten doen. Dat je de accounts moet checken. Dat je de activiteit moet checken. Dat er afspraken moeten komen over edellijnen (eigen clusters). Zo ouderwets.
Zie ons! Onze clusters lopen heerlijk door elkaar heen (prachtig stamcluster). Geen forumchecks en toch is ieder lid iedere dag online. We edelen heerlijk door. Geen ruzies in de stam. En ik denk dat we heel tevreden met elkaar zijn. En met een hele mooie toekomst. Samen! Geen autoritaire leiding (toch? heh heh). Blind vertrouwen in elkaar. We kunnen een goede mix vinden in privé en TribalWars. Heerlijk rustig ook. Dus.... alliantie conservatief en ouderwets. -KH- progressief en meer van deze tijd. Nu moeten we accountchecks ondergaan. Anderen toegang geven tot onze accounts. Om ons te helpen en te adviseren. Hier kan ik wel wat in vinden, maar dan alleen op vrijwillige basis. En de alliantie wil het verplicht. Zie hier het conservatieve denken versus het progressieve denken. Dat zal dus altijd botsen. Ik vind het kleinerend. Over mezelf sprekend, met jarenlange ervaring...... Ik moet gecontroleerd worden! Absurd! En nu? In de alliantie heerst de conservatieve en opdringerige gedachte. Accepteren we dat? Laat ik mezelf eerst de vraag stellen: 'wat is het alternatief?'. Die is wel duidelijk. We stappen uit de alliantie of we worden uit de alliantie gegooid. Dan kunnen we nog even weerstand bieden. Maar is het spel minder leuk voor ons. We komen flink onder aanval te liggen. We kunnen ons verblijf wellicht nog wat rekken. Maar ik denk niet dat het leuk is. Jullie voelen hem al aankomen? De situatie zoals die nu is biedt mij en jullie een mooier en langer verblijf op deze wereld. Tja... dan moet ik die conservatieve



Ik denk dat als Pavo gisteren 24 dorpen kon pakken met 12 clears te verliezen het meer dan genoeg zegt over hun :D .​
 
Bovenaan