Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
1.367

DeletedUser79777

Guest
Dat is zeker waar, maar dat maakt het niet per definitie leuk. Liever een strijd en niet doorkomen, omdat er goed gedefft wordt. Dan die die wat verliest en dan weer die.

Ik denk dat het kaf nu wel van koren is gescheiden, toch aan onze kant (G.A) , bellum weet ik het niet maar vermoed dat het daar een beetje hetzelfde zal zijn.

Nu wordt er zoals hierboven gezegd inderdaad heel erg veel gesloopt om heel weinig dorpen te pakken.
 
Reactiescore
1.367
Zijn er nog spelers die niet aan 1 van de 2 stammen geallieerd zijn?
 

DeletedUser77942

Guest
Een speler gelinkt aan bellum heeft een vrij bijzonder dorp gepakt en ik was benieuwd naar wat het huidige beleid daaromtrent is, gezien de eerdere discussies daarover.

Kom eens met bewijzen of met coords ingame naar vinci mocht het een niet nette actie zijn kunnen we kijken of er iets aan te doen is

Btw was het niet heel de wereld vs bellum?
 

DeletedUser80692

Guest
Een speler gelinkt aan bellum heeft een vrij bijzonder dorp gepakt en ik was benieuwd naar wat het huidige beleid daaromtrent is, gezien de eerdere discussies daarover.

Kan je ter zake komen en de dorp coördinaten geven indien jij vermoed dat het een clusterfuck is?

Dat maakt het namelijk een stuk makkelijker.

Ons beleid over CF's is als volgt:

  • Geen BB dorpen, indien het oude dorpen zijn van oud-spelers, dan is het mogelijk dat die niet hieronder vallen, maar dat moet dan besproken worden met de leiding.
  • Kleine spelers, die niet gerelateerd zijn aan een van de eindstammen, kan ter discussie staan. Kans daarop is laag dat je het dorp terugkrijgt, gezien het eigenlijk je eigen fout is, maar discussie is altijd mogelijk.
Dat is het zo'n beetje volgens mijn kennis.
 

DeletedUser79704

Guest
497|599 Het betreft dit dorp.

Dat ons cluster moest opgeruimd worden kan ik snappen, is ook gewoon waar, het gebeurde wel maar niet snel genoeg.

In onze ogen is het een cf. deze discussie is al enkele maal aangegaan met andere leden over andere dorpen en het werd telkens als “legale” cf’s gezien, dus zagen we niet direct het nut ervan in om dit opnieuw te gaan aankaarten daar we telkens een negatief antwoord kregen. Alleen zitten we hier wel nogal mee verveeld zoals je zelf wel kunt snappen
 
Reactiescore
1.367
497|599 Het betreft dit dorp.

Dat ons cluster moest opgeruimd worden kan ik snappen, is ook gewoon waar, het gebeurde wel maar niet snel genoeg.

In onze ogen is het een cf. deze discussie is al enkele maal aangegaan met andere leden over andere dorpen en het werd telkens als “legale” cf’s gezien, dus zagen we niet direct het nut ervan in om dit opnieuw te gaan aankaarten daar we telkens een negatief antwoord kregen. Alleen zitten we hier wel nogal mee verveeld zoals je zelf wel kunt snappen


Ik vind het een CF, maar door het cf'en over en weer op andere plekken lijkt het me inderdaad niet dat we hier veel aandacht aan gaan besteden :p
 

DeletedUser79704

Guest
Ik vind het een CF, maar door het cf'en over en weer op andere plekken lijkt het me inderdaad niet dat we hier veel aandacht aan gaan besteden :p

Daar zeg je het, op andere plekken. Mijn account heeft nog 0 cf’s gelegd en gaat dit ook nooit doen dus vind het raar dat wij “gestraft” worden door andere hun daden :p

Het zou netjes zijn moest die afgestaan worden maar verwacht het niet
 
Reactiescore
1.367
Daar zeg je het, op andere plekken. Mijn account heeft nog 0 cf’s gelegd en gaat dit ook nooit doen dus vind het raar dat wij “gestraft” worden door andere hun daden :p

Het zou netjes zijn moest die afgestaan worden maar verwacht het niet

Aan de andere kant keur jij het wel goed dat je stammies cf's leggen :p
Maar laten we hier over op houden, we weten beide dat onze teams CF's goedkeuren
 

Deleted User - 487936070

Guest
Alle gevallen waar ik van weet binnen SA zijn de spelers er op aangesproken en de dorpen ingeleverd. Hoezo goedkeuren?
 
Reactiescore
1.367
Alle gevallen waar ik van weet binnen SA zijn de spelers er op aangesproken en de dorpen ingeleverd. Hoezo goedkeuren?

Geen idee, maar ik spreek ook over teams. Aka "grand alliance" vs bellum.
Maar kzou zeggen spreek die speler ingame aan, misschien geeft die m terug.
 
Bovenaan