Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
50
-_-_-_- Grand Alliance vs Bellum -_-_-_-

19 juli 2018, de dag dat wereld 63 van start is gegaan, het begon als een wereld waar niemand serieus zou spelen, de instellingen waren volgens velen een domper en het AF van W63 was niet om naar huis te schrijven. Van nette Aux D. propaganda tot aan het gebrabbel van Onix (René Jacques :eek:), en dan nog niet te praten over de Kakaka fanboys die een speelplein van het AF maakten.

De wereld bleef doordraaien ondanks de schermutselingen daarbuiten, stammen verdwenen, stammen gingen samen, er werd gestabbed, gespioneerd, en zelfs co's geregeld die niet helemaal met de juiste bedoelingen kwamen. (nog niet te hebben over acc sellen en photoshop incidentjes)

Maar toen, toen kwam er een dreiging vanuit het noorden, een dreiging die wilde spelen op een andere manier dan de rest, anderen waren bang en besloten dan maar "de wereld snel te eindigen".
De spelers die werden achtergelaten voelden zich bedrogen, maar gaven niet op, wie het wel zat waren gingen op delete, dit maakte overigens wel een einde aan de angst voor kata's (al kan Bellum soms nog wel leuk dreigen :oops:).

De spelers die niet opgaven besloten om de wereld tegen Bellum op te zetten, en zo ontstond de Grand Alliance, in eerste instantie een samenwerking tussen de overgebleven Re-Or spelers (nu Oega), ReQ! (nu S.A.), 2 Pils (R.I.P. :(), Change., ~UW~, [MM], N.R. en -KH-.
Deze samenwerking heeft er voor gezorgd dat het hele westen niet in bezit van Bellum zal komen, en nu staat het bijna 50/50.


-_-Kaart-_-

De kaart zoals die er nu uit ziet, wit is de GA, rood is Bellum en MB stam

nl63






-_-Statistieken-_-



Zijde 1:
Stammen: Oega, S.A., [MM], -KH-
Zijde 2:
Stammen: Bellum, MBEL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 8,603
Kant 2: 8,206
Verschil: 397

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,015
Kant 2: 860
Verschil: 155

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 56,720,991
Kant 2: 61,779,578
Verschil: 5,058,587

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,545,353
Kant 2: 7,781,882
Verschil: 1,763,471

chart


 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Bellum verliest meer dorpen dan dat ze er nemen van vijandige kant, benieuwd hoe dit gaat uitdraaien
 
Reactiescore
1.367
Leuk topicje :)

Tis wel jammer dat opgeheven stammen er niet bij kunnen, verliezen van dragon staan er nu namelijk niet bij, maar de winsten wel :(
Gelukkig kan pils er nog wel bij ;)
Zijde 1:
Stammen: 2 Pils, Oega, S.A., [MM], -KH-
Zijde 2:
Stammen: MBEL, Bellum

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 9,449
Kant 2: 8,226
Verschil: 1,223

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,090
Kant 2: 1,550
Verschil: 460

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 62,416,736
Kant 2: 61,905,217
Verschil: 511,519

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,145,266
Kant 2: 13,839,281
Verschil: 3,694,015

chart
 
Reactiescore
50
Leuk topicje :)

Tis wel jammer dat opgeheven stammen er niet bij kunnen, verliezen van dragon staan er nu namelijk niet bij, maar de winsten wel :(
Gelukkig kan pils er nog wel bij ;)
Zijde 1:
Stammen: 2 Pils, Oega, S.A., [MM], -KH-
Zijde 2:
Stammen: MBEL, Bellum

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 9,449
Kant 2: 8,226
Verschil: 1,223

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,090
Kant 2: 1,550
Verschil: 460

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 62,416,736
Kant 2: 61,905,217
Verschil: 511,519

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,145,266
Kant 2: 13,839,281
Verschil: 3,694,015

chart

Klopt, maar er missen ook nog wel wat meerdere stammetjes aan jullie kant. Ik wilde over gaan op de stats van de overgebleven stammen, zal binnenkort ook nog wel stats plaatsen voor over de kortere termijn.
 
Reactiescore
1.367
Wellicht een idee om een geschiedenis lesje er van te maken, van beide kanten?
 
Reactiescore
50
Wat mij wel betreurd is dat ik gewoon iets netjes vraag en een stom antwoord terug krijg:

unknown.png
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser80547

Guest
Toen ik weg ging op deze wereld stond Bellum kilometers voor, dus leuk om te zien dat er toch een mooie oorlog is/komt!
Wel een tikkeltje verbaasd waarom Bellum die grote voorsprong niet heeft kunnen behouden? Of heeft de hele wereld gewoon een hekel aan ze ofzo?
 
Reactiescore
1.367
Toen ik weg ging op deze wereld stond Bellum kilometers voor, dus leuk om te zien dat er toch een mooie oorlog is/komt!
Wel een tikkeltje verbaasd waarom Bellum die grote voorsprong niet heeft kunnen behouden? Of heeft de hele wereld gewoon een hekel aan ze ofzo?

Volgens mij is het je de vorige dat je dat zei ook wel verteld dat de hele wereld gewoon samen werkt (en zoals je kunt lezen in dit topic) :p

Rare vorm van humor but ok

Aanstellen is ook een kunst :p
 

DeletedUser80547

Guest
Volgens mij is het je de vorige dat je dat zei ook wel verteld dat de hele wereld gewoon samen werkt (en zoals je kunt lezen in dit topic) :p
Vroeg dit in een ander topic over w63 idd ook, maar niemand gaf antwoord & ben gewoon nieuwsgierig hoe het verder is gegaan op w63... stiekem namelijk wel een beetje spijt dat ik mezelf op een gegeven moment op BB heb gezet omdat ik goed ging op w65 en geen zin had om op 2 werelden actief te gaan spelen
Ik begrijp niet goed waarom de wereld nog niet klaar is?
 

Deleted User - 487924308

Guest
In grote lijnen heeft idd de hele wereld een hekel aan Bellum (vooral de manier waarop ze aan de macht gekomen zijn). Daardoor is er dus 1 grote alliantie onstaan die langzaam winst aan het maken is op Bellum. Aan beide kanten zijn er al accounts afgevallen door inactiviteit (Daarbij denk ik dan aan Dealorian bij bellum en Royco bij MM) maar de massa's gaan mooi heen en weer nu. De wereld zal wel nog even doorgaan vgm maar is wel leuk nu :)

Mocht je willen terugkomen, de GA wil altijd wel nieuwe spelers verwelkomen :)
 

DeletedUser79858

Guest
@OverdeKop Mijn complimenten voor het topic. Het gaat inderdaad een beetje gelijk op, de wereld is in 2 stukken verdeeld en er zal vast een mooie strijd volgen.

Wat betreft mijn reactie, had de "nieuwe" oorlogverklaring gemist. Ik was onder de indruk dat we al enkele maanden in oorlog waren met elkaar. Vroeg me oprecht af onder welke steen je uitgekropen was :D Gelukkig is het allemaal snel gefixed en hebben we nu statestiekjes om naar te kijken.

Eerste massa vanuit jullie was goed opgezet en netjes uitgevoerd. Ik geloof dat de bal nu bij ons ligt om een poging te gaan doen dit te overtreffen.
 
Reactiescore
50
@OverdeKop Mijn complimenten voor het topic. Het gaat inderdaad een beetje gelijk op, de wereld is in 2 stukken verdeeld en er zal vast een mooie strijd volgen.

Wat betreft mijn reactie, had de "nieuwe" oorlogverklaring gemist. Ik was onder de indruk dat we al enkele maanden in oorlog waren met elkaar. Vroeg me oprecht af onder welke steen je uitgekropen was :D Gelukkig is het allemaal snel gefixed en hebben we nu statestiekjes om naar te kijken.

Eerste massa vanuit jullie was goed opgezet en netjes uitgevoerd. Ik geloof dat de bal nu bij ons ligt om een poging te gaan doen dit te overtreffen.
Haha no worries, ik dacht echt dat je mij juist in de maling aan het nemen was :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hoi.

Ik hoor dat dit de enige wereld is die nog uitdaging biedt. Indien er een stam (die een goed account kan aanbieden) interesse heeft in mij.

Stuur me dan eens een pm'etje.

Kusjes x
 

DeletedUser69389

Guest
Hoi.

Ik hoor dat dit de enige wereld is die nog uitdaging biedt. Indien er een stam (die een goed account kan aanbieden) interesse heeft in mij.

Stuur me dan eens een pm'etje.

Kusjes x
Laurens deze wereld is een gigantische afrader jongen.
 
Bovenaan