Grand Alliance vs Bellum

Reactiescore
1.367
Moet je nagaan hoeveel jullie hebben gerekruteerd!

Haha best wel, als kak nu niet op delete gegaan was maar zich bij jullie gevoegd had zouden we achter gestaan hebben.
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487936070

Guest
De reden dat accounts fuseren is overigens te lage activiteit. Probeer maar eens 50 accounts actief te houden op een wereld zoals deze. Ipv via AF rekruteren vangen we die activiteit tot nu toe intern op.
 
Reactiescore
1.367
De reden dat accounts fuseren is overigens te lage activiteit. Probeer maar eens 50 accounts actief te houden op een wereld zoals deze. Ipv via AF rekruteren vangen we die activiteit tot nu toe intern op.

Snap ik volledig, vond het al knap dat jullie zoveel accounts hadden, in het begin :p
 

Deleted User - 487936070

Guest
Was noodzakelijk om iedereen erbij te betrekken om deze wereld nog enigszins interessant te krijgen.
 
Reactiescore
1.367
daar komt niks in de buurt want dat is legit niet in te halen kerel, indien de 10mil award word behaald door finic zal dit zeker 9,5mil intern zijn helaas gebeurd dit tegenwoordig op vele werelden...



ziet maar weer dat jij er verstand van hebt pff....

Dankjewel voor de lieve woorden, makker!
 
Reactiescore
742
het was meer bedoeld van de nummer 1 van de wereld kan alleen goudmuntjes slaan en groene edels versturen want aanvallend maakt die niks klaar... wat ik best sneu vind. Met nota bene 1,2 miljoen punten meer dan de nummer 2 had ik verwacht dat de nummer 1 iets meer skills in huis had. dan kun je het gooien op inactiviteit maar meneer kan wel tot half 8 in de ochtend halve clears timen op een stackt dorp :D
 

DeletedUser79332

Guest
Als dit zo is waarom geen massa erop dan? :rolleyes:
Dit hier bespreekbaar is leuk leesvoer maar zal IG weinig verandering brengen..;)
 
Reactiescore
742
Als dit zo is waarom geen massa erop dan? :rolleyes:
Dit hier bespreekbaar is leuk leesvoer maar zal IG weinig verandering brengen..;)

komt geheel door het feit omdat hij maar door een iemand te edelen valt (mij zelf) terwijl we op andere targets met meer als 5 man kunnen aanvallen dus ook meer progress kunnen boeken in theorie.
het zou namelijk dom zijn om een iemand te laten edelen dan 5, daarbij zijn we tegen een kleine overmacht en moeten we goed op onze deff letten waardoor we niet te veel CF's kunnen pakken/stacken. indien ik (dragon dancer.) 10 dorpen pak (wat niet onmogelijk is) moeten deze 10 bijna allemaal gestackt worden want finic heeft een goed front tegen mij en daar hebben wij GA gewoon geen deff voor :D

don't blame me heb wat bier op vandaar deze zielige spelling
 

DeletedUser76750

Guest
het was meer bedoeld van de nummer 1 van de wereld kan alleen goudmuntjes slaan en groene edels versturen want aanvallend maakt die niks klaar... wat ik best sneu vind. Met nota bene 1,2 miljoen punten meer dan de nummer 2 had ik verwacht dat de nummer 1 iets meer skills in huis had. dan kun je het gooien op inactiviteit maar meneer kan wel tot half 8 in de ochtend halve clears timen op een stackt dorp :D

Ahh dus je maakt je druk om troependumps ?

Om terug te komen op “skillz” jijzelf komt niet bij ons op bezoek. De desbtreffende speler doet dat liever bij de buurtjes om zijn slag te slaan :/
 
Reactiescore
742
Ahh dus je maakt je druk om troependumps ?

Om terug te komen op “skillz” jijzelf komt niet bij ons op bezoek. De desbtreffende speler doet dat liever bij de buurtjes om zijn slag te slaan :/

waarom zou ik dorpen pakken? deze moeten wat ik hierboven al aangehaald heb gestackt worden daar heeft GA helaas geen deff voor. daarnaast heb jij 7 linies gestackt staan en moeten mijn edels minimaal 7 uur laufen vorodat ik een leeg dorp zie (of ik 2 clears nodig heb)

vanaf nu noem ik ook elke aanval die niet goed gaat een troepen dump :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
"ha, 9 mil vvdd zonder dorpsverlies, hebben we netjes gedeffed", "nah mate, het was maar een troependump"
 
Reactiescore
1.367
Na nog een wave van bellum, die op eerste gezicht geflopt leek te zijn, blijkt dragon dancer toch gebroken te zijn.

1473353

Het cluster van DD is dan ook gereduceerd tot onder het niveau van zero, tot op het punt waar je eigenlijk een clusterfuck bent in je eigen gebied
upload_2019-4-30_0-19-30.png

Tot nu toe is de stand dan ook overtuigend in het voordeel van bellum
upload_2019-4-30_0-20-43.png
 

Bijlagen

  • upload_2019-4-30_0-29-9.png
    upload_2019-4-30_0-29-9.png
    21,8 KB · Weergaven: 1

DeletedUser79858

Guest
Ik denk inderdaad dat ze het hard te halen gaan hebben met het verlies van Jelle. Je kunt veel zeggen, maar zijn activiteit en vele vv diensten hebben een hoop edels van Bellum naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.

Ik hoor verhalen dat er niemand was om vv bij hem te doen op het moment dat hij het het meeste nodig had, al kan ik dit niet bevestigen.

@Dragon Dancer. Complimenten voor je inzet.
 
Reactiescore
742
Ik denk inderdaad dat ze het hard te halen gaan hebben met het verlies van Jelle. Je kunt veel zeggen, maar zijn activiteit en vele vv diensten hebben een hoop edels van Bellum naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.

Ik hoor verhalen dat er niemand was om vv bij hem te doen op het moment dat hij het het meeste nodig had, al kan ik dit niet bevestigen.

@Dragon Dancer. Complimenten voor je inzet.

zal het even netjes vermelden voor de mensen die de info erachter wilde weten.

da massa ofja de aanval was erg zwak en was een ez block (een front dorp brak) dus het zou in het ergste geval -2 kunnen worden na mijn inzien. Ik heb van donderdag nacht tot vrijdag ochtend gedefft dus hierbij dus aan de tijden toen de eerste inc kwamen denk rond 20:00 toen (zonder inc van red/diamondback) tot 12:00 de dag van de aankomst. Hierbij was er nog geen een edel doorheen en was alles geregeld tot en met 15:00 kwa edels en elke clear getagged en er waren nog maar 3-4 dodges te doen. in de avond ervoor gooide vinci 30 treinen op mijn safe oranje/groene vooral oranje edels dit was allemaal ez block deze kwamen tussen 16:30 en 18:00 aan ik heb deze dus niet voorbereid voordat ik naar mijn examen ging. ik had er voor gezorgd dat er tussen 13:00 en 14:00 zoon 300k speer 40k zwaard en 30k zc klaar stond om te schuiven naar deze dorpen helaas is dat niet gebeurd door de vv'er (niet slecht naar de vv'er maar bleek op werk te zijn ofzo) de treinen waren dus allemaal niet voorbereid en liepen nog maar 1 uur tot anderhalf uur. ik heb het nog geprobeerd met 13k bijl snipes en LC blockt ging nog oke maar dat was sneller op dan ik dacht ik heb daardoor te veel CF's gekregen in mijn cluster (vind ik) en ben daarom helaas gestopt met het bespelen van DD en de VV's die toen der tijd bij DD stonden en waar ik al weken voorgezorgd had.


Ik had graag doorgespeeld maar 2 stammen (die overigens best goed samen spelen) met 22 accounts op het moment. en maar 5-6 echt actieve spelers tegen een bellum die er meer als 15 heeft is het niet te doen. Heel misschien als SA ook 11 accounts had gehad was het beter geweest maar goed daar komen wij nooit achter.

vond het leuk om tegen bellum te vechten ze hebben me het af en toe een beetje zwaar gemaakt maargoed dat krijg je als je solo op een acc speelt dat veel front heeft :D


Ik snap nog steeds niet hoe dieu(finic) nummer 1 weet te behalen, ik vind het schamelijk voor heel w63 hoe dit account op nummer 1 is komen te staan aanvallend kan die niks en verdedigend heeft die ook niet echt een goed pakket skills laten zien, helaas zijn van zijn 9,4 mil punten 8,6mil intern geweest en hebben ze er niks voor hoeven doen zo kan iedereen op nummer 1 eindigen....

W63 is helaas over en bellum zal winnen het is nu nog maar een tijds kwestie.


succes allemaal i'm out :D
 
Bovenaan