Beste seppe,
Als je de huidige dorpen naast de eerste update legt is het inderdaad wel een verbetering. Maar tijd zal het uitwijzen als dit een goede verbetering is aan de dorpen. Aan mij heb je toch niet veel want ik blijf me ergeren aan de update aan de plaatjes van de dorpen... En kan nog steeds niet snappen waarom innogames de plaatjes kosten wat het kost wilt aanpassen. Ze hadden gewoon standaard de nieuwe bij instellingen moeten ingeven en dat spelers kunnen kiezen welke dorps plaatjes ze op de kaart willen hebben. Het hele systeem daarvoor was echt maar een paar kleine regels aanpassen in de code.... Dus dat dat weg is gehaald is gewoon al een downgrade van de game.
Echt laat innogames eerst eens de onderstaande fouten oplossen voor ze weer met nieuwe dingen komen...
De prestatie lijkt goed, maar is het niet... De prestatie had namelijk anders moeten wezen. Zoals je nu de prestatie leest moet je nog 6.600.000 eenheden verslaan. Maar dat klopt niet, je moet het getal van het behalen min je al behaalde od doen. Dat getal wat je dan krijgt dat is het getal wat je nog moet verslaan.
De prestatie zou er zo horen uit te zien, beide foto's zouden kunnen. Maar het meest duidelijke is toch echt de 2e foto.
Zo zou het namelijk veel duidelijker zijn wat je moet verslaan. Deze fout is al vaker gemeld door mij maar hij blijft maar niet gefixt !
Ook zit er een fout in het bolwerk. Als stamleider heb je het recht om troepen te maken in het bolwerk. Nu kun je gewoon trainen, maar hij geeft niet zoals normaal de kosten weer wat je kwijt bent aan de hand van het invullen van troepen.
Alles blijft gewoon staan op de prijs van 1 unit. Dit is bij een eigen dorp trainen gewoon wel goed uitgedacht en worden de getallen keurig aangepast bij verandering van de aantal troepen die je wilt trainen. Het is volgens mij wederom een kleine moeite om dit eens aan te passen, want dit hoort gewoon net als overal gewoon aangepast te worden bij een andere input.
Verder hebben we bij de profiel statistieken van een speler ook een foutje als je het mij vraagt. Het zou kunnen zijn dat dit er daadwerkelijk om gedaan wordt, maar zoals het er uitziet zou je zeggen fout in tribalwars....
Waarom zijn de andere statistieken regelmatig updated.
Spelerspunten, Dorpen van de speler:, Spelersrang, Punten van de stam .
Deze worden ongeveer elke 6 uur geupdate wat natuurlijk prima en meer als genoeg. Enige verbeter punt is de "
: " achter "
Dorpen van de speler:" dat wat raar uitziet vergeleken met de andere vier. Graag aanpassen naar allemaal met of allemaal zonder
Ook deze onderstaande zijn keurig elke keer als je hem laad bijgewerkt.
Buitgemaakte grondstoffen
Verslagen eenheden
Uitgegeven grondstoffen
Alleen de "
Eenheden gewonnen/verloren" Staat de gehele dag op 0 en pas na 00:00 kun je deze pas zien. Volgens mij hoort deze dan ook gewoon net als de grondstoffen en eenheden bijgewerkt te worden elke keer als je kijkt. Een interval van een uur zou ook kunnen, dat innogames elk uur die gegevens update. maar als de grondstoffen gewoon constant kloppen en de verslagen eenheden dit ook kunnen zijn. Waarom moet deze dan altijd op 0 blijven tot een dag later ? Daarom zou ik dit echt als foutje bestempelen. Dit heeft trouwens nooit anders gewerkt en is dus geen ingeslopen update fout.
@Duckje
Wil jij er voor zorgen dat eerst deze foutjes worden opgelost door innogames ?