grafisch pakket

DeletedUser

Guest
dr staat bij instellingen iets over een grafisch pakket...

maar die link stuurt je door naar een duitse site en nou is mijn duits niet al te best...

en omdat je bij firefox wat schijnt te moeten veranderen ergens ofzow...
krijg ik het niet aan de praat...


ik neem aan dat het wel werkt voor TW.nl... anders zal t wel weggehaald zijn XD

grtz danjal
 

DeletedUser

Guest
volgens die site moet je in C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Applicationdata\Mozilla\Firefox\Profiles\Profielnaam\ het bestand user.js aanpassen.
Code:
user_pref("capability.policy.policynames", "localfilelinks");
user_pref("capability.policy.localfilelinks.sites", "http://op2.die-staemme.de");
user_pref("capability.policy.localfilelinks.checkloaduri.enabled", "allAccess");

dit moet je er dan neerzetten. Het moet alleen nog veranderd worden naar de nederlandse server.
 

DeletedUser

Guest
tja

volledig mee eens.... alleen 1 probleem... dat bestand bestaat niet >_> T_T

na wat onderzoek vermoed ik dat het het bestand prefs.(iets?) moet zijn...

alleen ik ben geen held in programmeren ofzow en bij mij werkt het niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hmz

zoals ik al d8... niemand hier kan me helpen....

de voordehand liggende dingen als paths controleren enzow heb ik zelf al gedaan...

en als ik het activeer dan word het scherm een grote pestbende >_>
er moet dus iets in de configuratie van firefox verandert worden om het werkend te krijgen... (volges die duitse site in een user.js, maar die bestaat niet... ik heb dergelijke command codes gezien in prefs.(iets), ben nog nie 8r wat die extentie is.

als iemand hier t antwoord nog op heeft of dat pakket werkend heeft onder firefox plz help!!

ty danjal
 

DeletedUser

Guest
>_<

err heel leuk jou berichtje >_>

MAAR HET WERKT NIET

er moet wat aan de instellingen van firefox aangepast worden om die dinge te laten werken en dat is hetgeen wat niet lukt...

een simpele adresverwijzing is niet het probleem
 
Bovenaan