Grafisch pakket (wipwa)

DeletedUser

Guest
Vind het niet echt supermooi, ik snap de glans niet helemaal, uitwerken, maar maak eerst basis van alles

Dit is de eerste keer en dit is echt moeilijk ik maak hier alles met Paint. Vooral dat isometrisch tekenen is moeilijk. Het zal niet echt cartoonachtig mee zijn met die glans, het moest iets realistischer van de mensen.;) , natuurlijk is dit nog de basis.
 

DeletedUser

Guest
Dit is de eerste keer en dit is echt moeilijk ik maak hier alles met Paint. Vooral dat isometrisch tekenen is moeilijk. Het zal niet echt cartoonachtig mee zijn met die glans, het moest iets realistischer van de mensen.;) , natuurlijk is dit nog de basis.

Nou glans moet nog komen maar gebruik eens een beter programma dan paint
 

DeletedUser

Guest
Nou glans moet nog komen maar gebruik eens een beter programma dan paint
Zal ik ook doen maar ik zit nu in Frankrijk en daar mag ik bijna niet downloaden. Volgende week vrijdag ga ik pas naar mijn Design(DJ) pc en daar ga ik via photoshop en/of 3Dmax dingen maken.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik ook doen maar ik zit nu in Frankrijk en daar mag ik bijna niet downloaden. Volgende week vrijdag ga ik pas naar mijn Design(DJ) pc en daar ga ik via photoshop en/of 3Dmax dingen maken.

Oké waar kan je 3D max downloaden
 

DeletedUser

Guest

Ja en van het stalletje was ik beetje verward met travian maar nu zal het stalletje en alle gebouwen in deze volgorden komen

Oertijd(prehistorie)->gebouw (goedkoop, onvolledig)->Gebouw(duur,Volledig)

Het volledige is nu het stalletje dat ik heb gemaakt maar daar zal verandering inkomen.
 

DeletedUser

Guest
Jep dat is inderdaad met betaling. Maar ik vind Bryce beter dan Blender. Bryce= free ook.
 
Bovenaan