Grafisch pakket (wipwa)

DeletedUser

Guest
hallo mensen, ik zie dat er veel mensen een grapisch pakket willen zonder al te veel lag, wachtijd. Ikzelf wil dat ook ik vind van mij eigen dat ik goed kan pixellen, sigs maken,... .

Ik denk dat ik een cartoonachtige stijl zal nemen. Enkele vragen heb ik ook aan jullie. Maar eerst laten we beginnen.

Updates:
-Stalletje klaar
-Beginnen van dit pakket

Vragen aan jullie
Dit zijn mijn vragen aan jullie:
[2]Wat gaat er bij hoge lvl's gebeuren?
komen er automatisch bij.

Huisjes die ik gemaakt heb: (deze kunnen verandere op aanvraag)
Stal:
Untitled.png
Dit zal Up-To-Date zijn
wip=Work in Progress With Analise
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je bent te laat heletijd geleden was de wedstrijd al:D

Vraagje over wat voor cartoons gaat het worden?
 

DeletedUser

Guest
Je bent te laat heletijd geleden was de wedstrijd al:D

Vraagje over wat voor cartoons gaat het worden?

Nene dit is geen wedstrijd, maar ik alleen ga deze GP maken voor jullie maar jullie mogen zeggen hoe het er ongeveer uit mag zien, mijn vragen staan hierboven er zullen ook pics komen.
 

DeletedUser3368

Guest
Ik vind dat het er toch wel een beetje realistisch uit moet zien. Huizen zou ik dus proberen bakstenen voor te kiezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Nene dit is geen wedstrijd, maar ik alleen ga deze GP maken voor jullie maar jullie mogen zeggen hoe het er ongeveer uit mag zien, mijn vragen staan hierboven er zullen ook pics komen.

kleur huizen:
Standaard soort - - - - - - Kleur
Hout - - - - - - - - - - - - Wit
Steen (1) - - - - - - - - - Zwart
Steen (2) - - - - - - - - - Donker (Loyaal) rood
Muur - - - - - - - - - - - -Gewoon steen laten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dat het er toch wel een beetje realistisch uit moet zien. Huizen zou ik dus proberen bakstenen voor te kiezen ;)

mijn pakket is heel erg raar, is net alsof je op mars zit xD, ondergrond roodachtig-oranje

en de huizen zijn kraters xD
 

DeletedUser

Guest
ik heb da stalletje al gezien :D.
(wel nog niet 100% af =p)
echt nice :)
 

DeletedUser6533

Guest
Misschien kun je ons up-to-date houden met wat screenshots... :)

Nevermind
 

DeletedUser

Guest
Stalletje volledig af het is moeilijker dan verwacht.
wijzigingen kunnen op aanvraag.
 

DeletedUser

Guest
/verwijderd had niet goed gekeken\

Stalletje is mooi wat gaat er bij hoge lvl's gebeuren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerst uitbouwtje aan zijkant bij hoge lvls? En dan 2 begingebouwtjes aan elkaar?
 

DeletedUser

Guest
Nou de stal moet verder uitgewerkt worden en waarschijnlijk wordt de laadtijd daardoor beter

Doe zo voort;)
 

DeletedUser3368

Guest
Wat er met hogere levels moet gebeuren. Maak de huizen iets luxer :p
Begin bijv. met prehistorie, romeinse tijd/middeleeuwen en als laatst toekomst. Zou leuk effect hebben :)
 

DeletedUser

Guest
Wat er met hogere levels moet gebeuren. Maak de huizen iets luxer :p
Begin bijv. met prehistorie, romeinse tijd/middeleeuwen en als laatst toekomst. Zou leuk effect hebben :)
Zou inderdaad leuk zijn maar de moderne tijd zal ik wegnemen watn Tw is meer in de middeleeuwen en het verschil van prehistorie en middeleeuw zal minder afgewerkt zijjn in de prehistorie en het gebouw zal er niet volledig staan.
 

DeletedUser

Guest
Vind het niet echt supermooi, ik snap de glans niet helemaal, uitwerken, maar maak eerst basis van alles
 

DeletedUser6533

Guest
Misschien kun je een beetje mos aan de onderkant van je huisjes doen (in paint met de spuitbus op groen)
 
Bovenaan