-- Grafisch forum redden --

Reactiescore
2.483
We hebben intern even besproken en hebben de volgende conclusies getrokken:

1. We willen er graag een IGM uitsturen, wel is de vraag aan jullie om met de inhoud te komen en wellicht een leuke banner te maken/bedenken. Dus ik daag jullie uit om hierover te brainstormen.
2. Als er de ideeën over een grafische contest ook vorm krijgen dan zal ik dit opnieuw bij ons voor leggen, echter ben ik verre weg van een designer en kan lastig een contest bedenken. Ook hier ligt de bal dus bij jullie.

Ideeën over de inhoud van de IGM mogen naar mij toe (PM) en de leukste zal ik doorspelen naar @Duckje voor een IGM.

PS dit is niet een forum waar ik snel op kijk (sorry), als ik nodig ben tag me dan even.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser52925

Guest
Ik vind het wel heel positief dat het Tribalwars Team mee wilt gaan in jullie verhaal.

Zelf ben ik verre van een designer, maar ik wil zeker en vast helpen waar het mogelijk is. Al was het maar om mijn mening te geven over de zaken :D
 
Reactiescore
2.483
Ik heb nog niks van jullie ontvangen...
 
Reactiescore
55
misschien idee om je TW account wat meer te kunnen pimpen dan alleen een klein plaatje? zodat het ook beter gepersonaliseerd kan worden.. met banners of iets dergelijks.. dan gaan misschien iets meer mensen puzzelen om wat leuks te krijgen?!
 
Bovenaan