goudmunten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23694

Guest
Spottende realiteit... :eek: Als een vijand hier goudmunten neerzet, binnen 1 minuut heb ik het aantal edels dat die beschikbaar heeft uitgerekend. En alle info voor de vijand is altijd mooi meegenomen.

Stttt, maak ze nou niet wijzer.
 
Reactiescore
980

DeletedUser51306

Guest
AW: goudmunten

Tenzij we er minder goudmunten opzetten dan dat we daadwerkelijk hebben, Dan krijgt de vijand een verkeerd beeld van zijn tegenstander ;)
 
Reactiescore
980
Re: AW: goudmunten

Tenzij we er minder goudmunten opzetten dan dat we daadwerkelijk hebben, Dan krijgt de vijand een verkeerd beeld van zijn tegenstander ;)

Wat is het nut van dit topic dan? Het manipuleren van de vijand door fake info op AF neer te zetten? ;)
 
Reactiescore
980

DeletedUser21830

Guest
Goudmunten
Het maximaal haalbare op een account zonder intern en redelijke strijd. :rolleyes:
 

DeletedUser59180

Guest
Goudmunten
Het maximaal haalbare op een account zonder intern en redelijke strijd. :rolleyes:

Onzinning topic..
Zet ze lekker in je profiel, zoals elke noob die voor 't eerst 1000 goudmunten heeft geslagen.

En inderdaad, vertel gelijk ff hoeveel uur per nacht je slaapt en hoe laat je naar bed gaat :S
 

DeletedUser14549

Guest
Onzinning topic..
Zet ze lekker in je profiel, zoals elke noob die voor 't eerst 1000 goudmunten heeft geslagen.

En inderdaad, vertel gelijk ff hoeveel uur per nacht je slaapt en hoe laat je naar bed gaat :S

als ik jouw reactie's bekijk denk ik dat je om 20.00 uur naar bed moet, vervolgens slaap je 11 uur. Dan moet je snel jezelf klaarmaken zodat je naar de crèche kan vertrekken. ;)
 
Reactiescore
980
1 a 2 uur naar bed, en lekker tot 12 uur uitslapen.
emoticon-00178-rock.gif
 

DeletedUser59180

Guest
als ik jouw reactie's bekijk denk ik dat je om 20.00 uur naar bed moet, vervolgens slaap je 11 uur. Dan moet je snel jezelf klaarmaken zodat je naar de crèche kan vertrekken. ;)

Bijna goed! Big Boy ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan