Goud!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik laat mij niet zomaar de mond snoeren!

Als Hopsie denkt dat hij ons zo kan behandelen, ga ik het hier gewoon nog een keer neerzetten.

TW moet niet vergeten dat wij betalende klanten zijn! Geef dan als TW zijnde ook een normaal antwoord en scheep ons, na erg lang wachten, niet af met zo´n antwoord:

Citaat:
Hopsie

Vandaag, 16:09
Ik weet niet wie dit idee heeft goedgekeurt of heeft verplaatst, maar bij deze is het afgekeurt. Het spel blijft gewoon zoals het is en er gaat niets veranderd worden
Wij vragen om een enquete over het halveren van de prijs van goudmunten. Na (erg) lang wachten krijgen we zo´n antwoord. Ik heb er alle begrip voor dat het idee afgekeurd wordt (ben er niet blij mee), maar de laksheid en manier van reageren van TW naar haar klanten toe vind ik niet kunnen. Als dit in RL mij zou zijn overkomen in een winkel had ik nooit van mijn leven meer een stap in die winkel gezet!

Dus Hopsie of een andere moderator van TW: graag een duidelijke tekst en uitleg waarom over fake- en farmscripts wel een enquete gevoerd kan worden en hier niet over!

Robbie

Beste Senne,

Ik heb het overal aangekaart en werkelijk niemand bij TW wil hier serieus antwoord op geven!
Wereld 4 vraagt om een enquete en TW stuurt ons van het kastje naar de muur. Geef als TW nu eindelijk eens normaal antwoord en ons het recht om daarop te antwoorden en sluit niet meteen een topic!

Robbie
 

DeletedUser

Guest
Ordnung musst sein!!

Ik snap best dat de TW-mod's het druk hebben.
Over het algemeen heb ik de indruk dat ze goed en betrokken hun vrijwillige job doen.

Ongetwijfeld zit er ook een hoop spam tussen.
En is kort door de bocht handelen soms nodig.
Om eindeloze discussies te voorkomen.

Maar het is geen reden om je als een kleuter te gedragen.
Robbie heeft een gewone vraag.
Die op een redelijke en volwassen manier beantwoord kan worden.

Bij TW heb je als moderator macht.
om gesprekken af te kappen.
Topics te sluiten...

Well...

Voor wie het niet wist...

Met macht komt verantwoordelijkheid.
En het zijn brede schouders die dat kunnen dragen.


kleuters hebben geen brede schouders!

Dus graag een normale, volwassen response.
en niet zomaar op het slotje klikken.

Wij verdienen beter!!
en jullie kunnen beter!

Jay
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zit deze discussie eens met aandacht te lezen, maar als het dit zo lees lopen er een paar dingen (mods) bij elkaar langs.
Volgens mij heeft innogames er geen enkel belang bij om het spel op w4 aan te passen, want als de munten de helft goedkoper worden, is het spel ook eerder afgelopen.... en is er voor innogames niets meer te verdienen aan w4.
Voor zover ik het spel en de tw-leiding ken, hebben de spelmods op het niveau van senne en hopsie geen enkele invloed over aanpassingen in het spel.

De toon waarop ideeën of voorstellen van spelers worden afgekeurd mag echter wel iets vriendelijker, want ik zou ook niet accepteren dat ik word beantwoord, op dezelfde toon als wanneer ik mijn kinderen de mond snoer omdat ze in mijn ogen aardig brutaal beginnen te worden;)
 

DeletedUser9529

Guest
Ik zit deze discussie eens met aandacht te lezen, maar als het dit zo lees lopen er een paar dingen (mods) bij elkaar langs.
Volgens mij heeft innogames er geen enkel belang bij om het spel op w4 aan te passen, want als de munten de helft goedkoper worden, is het spel ook eerder afgelopen.... en is er voor innogames niets meer te verdienen aan w4.
Voor zover ik het spel en de tw-leiding ken, hebben de spelmods op het niveau van senne en hopsie geen enkele invloed over aanpassingen in het spel.

De toon waarop ideeën of voorstellen van spelers worden afgekeurd mag echter wel iets vriendelijker, want ik zou ook niet accepteren dat ik word beantwoord, op dezelfde toon als wanneer ik mijn kinderen de mond snoer omdat ze in mijn ogen aardig brutaal beginnen te worden;)

Het maakt niets uit als de wereld een klein beetje sneller afgelopen is. Want met de hoge kosten nu zijn er ook veel spelers die stoppen omdat ze geen plezier meer in het spel hebben! En dat de wereld dan sneller afgelopen zou zijn, betwijfel ik.

Lagere kosten -> Meer munten -> Meer edels -> Meer spanning -> Meer spelplezier

En als mensen veel plezier in het spel hebben zullen ze het langer blijven spelen, beter vechten voor hun dorpen en zal de wereld uiteindelijk nog een hele tijd meegaan.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt nu boos op mij gaan worden maar ik kan je toch echt niet verder helpen. Ik heb Duckje aangeschreven, hopelijk helpt hij je verder. Dit is in elk geval niet de manier op je probleem op te lossen. Zoals ik al zei, stuur dan nog eerder een supportaanvraag, als je problemen hebt met bepaalde mods. Wil je alleen een idee voorstellen, hebben we daar een apart forumonderdeel voor: Ideeën.

Voor zover ik het spel en de tw-leiding ken, hebben de spelmods op het niveau van senne en hopsie geen enkele invloed over aanpassingen in het spel.

Dit klopt, en dan zijn Hopsie en ik nog forummods, we hebben er dus vrijwel niets mee te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan