Goud!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Als Hopsie denkt dat hij ons zo kan behandelen, ga ik het hier gewoon nog een keer neerzetten.

TW moet niet vergeten dat wij betalende klanten zijn! Geef dan als TW zijnde ook een normaal antwoord en scheep ons, na erg lang wachten, niet af met zo´n antwoord:

Hopsie

Vandaag, 16:09
Ik weet niet wie dit idee heeft goedgekeurt of heeft verplaatst, maar bij deze is het afgekeurt. Het spel blijft gewoon zoals het is en er gaat niets veranderd worden

Wij vragen om een enquete over het halveren van de prijs van goudmunten. Na (erg) lang wachten krijgen we zo´n antwoord. Ik heb er alle begrip voor dat het idee afgekeurd wordt (ben er niet blij mee), maar de laksheid en manier van reageren van TW naar haar klanten toe vind ik niet kunnen. Als dit in RL mij zou zijn overkomen in een winkel had ik nooit van mijn leven meer een stap in die winkel gezet!

Dus Hopsie of een andere moderator van TW: graag een duidelijke tekst en uitleg waarom over fake- en farmscripts wel een enquete gevoerd kan worden en hier niet over!

Robbie
 

DeletedUser26928

Guest
Ben volledig met robbie eens!

in RL zou ik dit antwoord niet accepteren als ik in winkel kom!
In een winkel wil je iets verkopen en geen klanten weg jagen!

en waarom zou het hier niet kunnen als het op tribalwars.NET op 1 tot meerdere servers zelfs enquête over is geweest en de goudmuntjes prijs is gehalveerd!

Tribalwars.net en tribalwars.nl servers zijn toch gelijk! dus moet hier ook mogelijk zijn!

Graag een antwoord van tribalwars team zoals duckje of iemand van die leiding van tribalwars!
 

DeletedUser

Guest
Ik ken de situatie niet maar dit hoort hier in elk geval niet thuis. Bespreek dit in een privebericht met Hopsie of stuur een supportaanvraag, dan wordt je wel verder geholpen.

Groeten,
Senne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan