Goth Angel en ik zoeken een account met 100k PP en Goede Deffers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zie bovenstaande beschrijving, voldoe jij aan onze eisen, stuur dan een berichtje.

Bovendien willn we ook dat je houdt van goede muziek, dus stuur ook een paar van je favoriete nummers door.

PS: als we wereldwinst niet halen, zijn jullie Zidan en ik afzonderlijk 1k pp schuldig als tijdsderving
 
Reactiescore
2.477
Aanrader
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
er zijn 2 eisen waar ik niet aan voldoe maar voor de rest???
 
Reactiescore
2.477
je hebt goede muzieksmaak dus je mag meedoen @Rob.
 
Reactiescore
2.477
we kunnen in onderhandeling gaan rob, dit kan nog goed komen
ik ben voorstander dan zijn de Belgen in de meerderheid en hebben we dé forum personality 2020 in onze klauwen. Alleen nog piepie nodig dan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
mijn peepee is 13cm dat zal wel genoeg zijn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Oke we hebben al drie mannen en dit zijn ook nog eens de drie KNAPSTE MANNEN

de aanvragen stromen binnen in dm, maar mannen weet dat uit kader van diversiteit een vrouw die zich nu meldt voorrang krijgt
 
Reactiescore
5.687
Aanrader
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
de moeder van materlotti mag helaas niet meespelen. ik hou browserspelletjes en mijn liefdesleven liever gescheiden, dat begrijpen jullie wel?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Bovendien willn we ook dat je houdt van goede muziek, dus stuur ook een paar van je favoriete nummers door.
Net omdat jij het goed moet vinden, moest ik gaan kijken in de diepste krochten van het wereldwijde web ver voorbij de Nickelbacks, Imagine Dragons en alle nederlandse mocrorappers om dan uiteindelijk uit te komen bij Luke Pritchard en The Kooks.
 
Bovenaan