Goodbye

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
@ Koaieus ... beetje respectloos op zo'n manier te reageren in mijn ogen, deed ik ook niet bij jou.
Het sarcasme druipt van je post af ... ik vraag me af waarom je dit nodig vind. Als je dan al negatief wil posten doe dit dan in een tekstje ... zoals Axel. Zijn post gaat nog ergens over.

Lol, respectloos? Jij bent de laatste persoon die respect in zijn mond moet nemen gezien al jou acties en streken binnen dit spel. Ik hoef mijn reactie niet te motiveren of te onderbouwen aangezien je al precies weet hoe ik over jou denk. Zoek/wil je toch antwoorden kijk dan maar eens terug naar je eigen verleden en dan vindt jij je antwoorden wel.

Ik hoop dat verder dat je in privé wel een prettig persoon bent en dan wens ik je het allerbeste toe :)
 

DeletedUser40578

Guest
het is jammer dat je stopt als stamleider
we hebben toen tegen elkaar gestreden (.IB vs Initia).

en later een beslissing gemaakt om samen met jouw in een stam te gaan zitten.
en de rest natuurlijk^^
we hebben een mooie tijd gehad .

dit zonder meer

het gaat je goed baba

en soms moet je keuze maken natuurlijk.


mvg ferrybroeren:D
 

DeletedUser

Guest
das van wegen de dyselectie.

daar mee vind je mij hier ook niet

Das te begrijpen, en tis leuk dat je toch eens komt ;) Over de fouten leest iedereen wel over, en naar google vertalen reacties hoef je helemaal niet te luisteren :)

Jammer Baba, ik ken je niet erg goed van w15. Toch hebben we lange tijd (imo) goeie vrienden geweest op w2, de laatste tijd ook op w15. Ik weet dat w15 veel aan je hebt gehad. Ookal denken anderen daar anders over :)
 

DeletedUser

Guest
Beste Baba,

Dit is het eerste grote verlies dat ik aan w15 zie.
Voor mij persoonlijk is je afwezigheid binnenkort ook al een verlies, ik ga je missen.

En dat het de laatste tijd niet goed ging tussen ons kunnen we niet ontkennen.

Ik moet toegeven dat ik met deze post bijna een traantje wegpinkte, je was er altijd voor me, je hebt me veel dingen geleerd over het leider wezen dat zal ik nooit vergeten.

Ik mis je nu al maat !!!

wat heb je geleerd ? een dorp edelen van je bg ofzo:eek:
 

DeletedUser

Guest
wat heb je geleerd ? een dorp edelen van je bg ofzo:eek:

neen, weet je wat ik vooral heb geleerd toen ik dat dorpje edelde?
Hoe hypocriet jullie wel niet zijn, komen schreeuwen voor één dorpje terwijl NOT! al een een stuk of 10 dorpen van -EiT- edelde en ons toen een 'stelletje losers' te gaan noemen, hoop egt dat jullie ook eens op een ligging als de onze zouden liggen, kijken hoe je dan gaat praten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
wat heb je geleerd ? een dorp edelen van je bg ofzo:eek:

Als je van 0 moet beginnen, is iedereen een perfecte leermeester.
Zo perfect zelfs dat Filip het in tijden van nood niet meer aankon en op een internaccountje ging. :rolleyes:

neen, weet je wat ik vooral heb geleerd toen ik dat dorpje edelde?
Hoe hypocriet jullie wel niet zijn, komen schreeuwen voor één dorpje terwijl NOT! al een een stuk of 10 dorpen van -EiT- edelde en ons toen een 'stelletje losers' te gaan noemen, hoop egt dat jullie ook eens op een ligging als de onze zouden liggen, kijken hoe je dan gaat praten.

Ai, de bom barst, daar komen de verwijten al. (+ emoties)
Welke 10 dorpen dan? :) Of gaan wij eens spreken van jullie zielige zet, of JOUW zielige zet?
Jokketb had Sir Safir maar voor het opruimen en wat doet hij? Hij gaat stoppen en geeft zijn dorpen aan EiT, de andere kant.
Dat is best zielig en gebeurt jammer genoeg maar al te vaak. De tegenstander de dorpen niet gunnen.

Bijzonder laf dat EiT daar zomaar op ingaat. (Jippie gratis dorpen!! Eens kunnen internen is leuker dan continue te moeten verliezen aan het 300! front! :D:D)
Als ik Jokketb was, ik deed gewoon door, ook al hebben jullie het in de stam opgenomen.
Dat is gewoon het kloten van een bg, punt. Wat met de regels draaien, veilig opnemen en dan is het van 'afblijven!! Lid van je bg'.

Triest. Ook een woord dat EiT kan samenvatten. ;)
 

DeletedUser43042

Guest
Beste Babba,

Ik wens je veel succes in je RL, ik lees genoeg over je afscheid hier op het AF van spelers,vijanden en BG's..

Ik vind het persoonlijk jammer dat *MLP* de kracht niet heeft kunnen meten met jouw als leider.


Het gaat je goed!

Mvg

Wizard84
 

DeletedUser

Guest
bedankt Wizard voor je reactie :) vind dat leuk om te lezen :)

@ Axel en Lopelaz ... zullen we het netjes en respectvol houden hier op het AF ...
hoewel het jou niet is gelukt op msn Carlito ... hoop ik dat het je hier wel lukt.

Laten we het hier niet over dingen hebben uit het verleden en op elkaar zeiken.

@ Axel ... Filip is een prima speler en je hoeft zo niet over hem te spreken, hij moest toen ik hem leerde kennen nog veel leren, maar hij heeft veel al bijgeleerd, nu hoeft het er alleen nog ingeslepen te worden.

Respecteer elkaar, toon respect en accepteer elkaar
Ookal is het alleen voor dit topic ...
 

DeletedUser27722

Guest
hahaha :p
me vijand van ... 5 jaar terug? of nog langer? :p
Ik ga inderdaad minderen jah ;)

Minderen? Dus je stopt niet en Nightmare account gaat gewoon verder met jou erop? :confused:
Nogal onduidelijk.. Waarom zeg je 'goodbye' als je er gewoon nog gaat zijn.. Maar minder? Maak dan gewoon direct een post over de val van je stam. ;)

bedankt Wizard voor je reactie :) vind dat leuk om te lezen :)

@ Axel en Lopelaz ... zullen we het netjes en respectvol houden hier op het AF ...
hoewel het jou niet is gelukt op msn Carlito ... hoop ik dat het je hier wel lukt.

Laten we het hier niet over dingen hebben uit het verleden en op elkaar zeiken.

@ Axel ... Filip is een prima speler en je hoeft zo niet over hem te spreken, hij moest toen ik hem leerde kennen nog veel leren, maar hij heeft veel al bijgeleerd, nu hoeft het er alleen nog ingeslepen te worden.

Respecteer elkaar, toon respect en accepteer elkaar
Ookal is het alleen voor dit topic ...

Netjes en respectvol? Is dit AF ooit netjes en respectvol geweest dan?
Filip zoekt het zelf om die reactie op zijn dak te krijgen, anders zou ik dat niet doen. ;)
En verleden? Het is pas een week oud... Het is nog zeer actueel met andere woorden.

Prima speler, kan best, daar heb ik het niet over, ofwel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Sucses in Rl baba ;)

Tw is een spel he, niet meer en niet minder ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes in rl, wens ik in principe iedereen succes in rl.

Tw is just a game<3


Ondanks dat je niet altijd even aardig was :rolleyes:
 

DeletedUser40547

Guest
Hey Baba,

Spijtig gozert, je hebt mijn msn dus contact opnemen kun je altijd nog. Ik weet dat je met hart en ziel je stammen geleid hebt, dat je een andere taktiek had dan MLP. Mooie gesprekken waren dat!!:)

Veel succes in het echte leven, denk aan je school en doe je best op het veld! jammer dat je geen verstand van voetbal hebt:D, maar dat kan nog komen natuurlijk, want voor een ajacied ben je best wel te pruimen.:p

grtz,
Martijn
 

DeletedUser

Guest
Helaas dat je stopt maar net als alle andere topics, gaat hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan