Goodbye

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Bij deze maak ik bekend dat ik ga stoppen met W15. Of in elk geval een flink stuk zal gaan minderen. Mijn leidersfunctie zal dus ook worden neergelegd, na leiding geven aan V., Initia en -EiT- is het nu aan nieuwelingen om op te staan. Ik typ dit bericht omdat ik toch al erg lang mee draai op deze wereld en daarom toch afscheid wil nemen van jullie.

Ik heb een hele leuke tijd beleefd hier het afgelopen jaar met zowel de bondgenoten als de vijanden. Er waren wel is ruzies, meningsverschillen en er werd wel is over en weer gescholden. Maar ik denk dat we er toch altijd wel uit zijn gekomen en uiteindelijk niet over een bepaalde grens zijn gegaan. Ik wil iedereen bedanken die met en tegen mij heeft gespeeld hier op W15. Zonder jullie was deze tijd niet zo leuk geweest ;)

In het speciaal wil ik ook nog een aantal mensen bedanken :

Nicolas ( de eerste Rehydration ) : Je hebt mij naar W15 gehaald en geholpen met V., we kennen elkaar nu onderhand 5 jaar maar ik wil hier toch even zeggen dat ik je heel dankbaar ben en dat je echt een topgozer bent. :) Bedankt voor alles ;)

Axel ( Switch1830 -----> The Void ) : Hoewel we nu niet meer zo goed overweg kunnen, heb je mij vroeger toch enorm goed geholpen in V. tijd. Je stond achter me als een ware vriend en dit zal ik niet vergeten ... Alles wat je hebt gezegd de afgelopen tijd is niet hetgeen wat ik me zal herinneren van jou. de V. tijd is wat me bij zal blijven.

Filip ( Kamachi ) : wat moet ik nog zeggen ... je stond altijd bij me, je was er altijd voor me als ik je nodig had. De clash van de afgelopen tijd komt door de stress van alles wat er gaande is. Ik neem je daarbij niks kwalijk ;) Je bent een topgozer en hoop dat we contact zullen houden.

Renzo ( Lunat!c ) : Wij hebben samen V. en Hypo naar Initia gekregen. En deze stam samen geleid, ik zal dat niet snel weer vergeten en hoop ook dat wij 2 weer contact zullen houden ;)

Yoeri ( Vendoux ) : Je hief samen met die junk me stam op ( V. ) ... dit zal ik nooit vergeten ... Ook zal ik nooit vergeten dat je voor me klaar stond ;) In latere periodes kon ik bij jou terecht over tw en hielp je me als dit mogelijk was ... De stammen maakte het de afgelopen tijd wat lastig om goede gesprekken over TW te voeren :( Hopelijk kunnen we binnenkort weer is gaan praten samen en weer een leuk gesprekje voeren ;)

Martijn ( BenIkHet ) : Je mag trots zijn op je stam ;) op wat je presteert en op de persoon die je bent. Ik heb altijd leuk met jou kunnen praten en kan eigenlijk over alles met je praten ... Ook jou ga ik niet snel vergeten en hoop dat we de goede gesprekken ondanks mijn stoppen/minderen door kunnen zetten.

Ferry ( Ferrybroeren ) : De stille kracht die een hele tijd achter mij heeft gestaan. Ondanks eerdere geschillen en een uitgevochten strijd ( .IB vs Initia ) denk ik dat we terug kunnen kijken op en mooie tijd samen. We hebben leuke gesprekken gehad en een mooie samenwerking gekend. Ik hoop dat jij er net zo op terug kijkt als mij.

Junior ( OneMoreTime ) : Ondanks verschillende visies denk ik dat we op een leuke tijd terug kunnen kijken samen, ik denk dat ik onze gesprekken nog ga missen ...

Emilio ( De Wangzakkers ) : Je stond me bij, steunde me, praatte met me als dit nodig was. Jij was anders dan de andere leden ... Jij zei niet alleen wat er aan scheelde, je bedacht zelf ook oplossingen. Die hulp zal ik niet meer vergeten :) bedankt daarvoor ;)

Andere spelers die ik nog persoonlijk wil vermelden :
Sas ( Herlord ) Bleef mij altijd trouw en bleef me altijd steunen
Rene ( Baggerbaas ) zelfde als Sas
Kris ( Falco99 ) zelfde als Sas

Het is een hele waslijst inderdaad. Maar deze jongens verdiende een persoonlijk afscheid in mijn ogen :)
Waarschijnlijk verdienen wel meer spelers dit, alleen kan ik niet blijven typen. Ik kan enkel zeggen dat ik met iedereen hier een leuke tijd heb gehad waar ik plezier in heb beleefd. En als ik terug denk aan deze tijd doe ik dit met een fijn gevoel :D :p

Mvg
BaBa
Leider -EiT- ( for the last time )
 

DeletedUser14725

Guest
aw ik mag niet meedoen :p.
laterz baba ;).

06.02.
21:26 sir safir heeft de stam verlaten.

Mooi bijgestaan van filip haha :D.
 

DeletedUser

Guest
aw ik mag niet meedoen :p.
laterz baba ;).

06.02.
21:26 sir safir heeft de stam verlaten.

Mooi bijgestaan van filip haha :D.

dat jij er niet tussen staat, betekent niet dat ik jou niet dankbaar ben hea ...
Zoals er staat ben ik de hele stam heel dankbaar en elk lid heeft zijn eigen bijdrage gehad ;)
Ik ga alleen niet iedereen prive behandelen als je dat niet erg vind ... word beetje veel typen :eek: :$
 

DeletedUser14725

Guest
haha :D.
Weet ik hoor ;).

Over mij typen zou je idd veel typ werk kosten haha :D
 

DeletedUser

Guest
Beste Baba,

Dit is het eerste grote verlies dat ik aan w15 zie.
Voor mij persoonlijk is je afwezigheid binnenkort ook al een verlies, ik ga je missen.

En dat het de laatste tijd niet goed ging tussen ons kunnen we niet ontkennen.

Ik moet toegeven dat ik met deze post bijna een traantje wegpinkte, je was er altijd voor me, je hebt me veel dingen geleerd over het leider wezen dat zal ik nooit vergeten.

Ik mis je nu al maat !!!
 

DeletedUser27722

Guest
Ik kan nu hypocriet zijn en plots je weer leuk vinden etc...
AH, ik ga eens mijn best doen om te vergeten.
Daarom, ik ga de post dan ook opdelen in 2 delen. De ene die zou geschreven zijn tijdens de V periode en net erna, de tweede tijdens de periode van 'vijandschap'. (Dit om helemaal al hypocriet te zijn. :p)

Eerste deel:
Ik had altijd met plezier met je samengewerkt in V., waar je me gesteund hebt en aan mijn kant stond, waardoor ik op The void terecht kwam.
We konden destijds best goed overeen komen en het was jammer dat je me niet meekreeg naar Initia. (Achteraf, gezien hoe de stam was, misschien for the better.. :p)

Het is jammer dat je zo moet eindigen.. :(
Veel succes!

Tweede deel:
Haha.... Hate to say: I TOLD YOU SO!
Ik had dit nu al voorspeld hé, dat Eit weer zou failen en dat deze keer de inspanning en energie hun tol gingen eisen waardoor je ging stoppen.
Je dacht er vroeger ook al aan, eindelijk de knoop doorhakken en daarmee ook je stam laten 'verdwijnen' (of ze deze klap te boven komen is zeer onrealistisch).

Sommigen moeten eens leren stoppen op een hoogtepunt.
Na V ging het enkel maar bergaf voor jou Baba, zowel als leider als speler.
Jij hebt een winnersmentaliteit, als je dan een loserstam als EiT hebt en een grote fail achter je naam hebt staan als Initia...
TJa, wellicht zijn deze toch wel vernederingen ook een basis voor je vertrek.

Enerzijds ook best jammer, nu moet ik een ander 'slachtoffer' vinden. :)
Ahja, het zullen de volgende zijn die het tegen NOT! durven op nemen. (Tenzij het MLP is. ^^)
 

DeletedUser

Guest
Jammer baba, viel me al op dat je minder op het AF kwam.
Je hebt sowieso je naam gemaakt hier dus ik denk dat niemand je echt zal vergeten, en ook al viel Initia vrij snel, je moet het maar kunnen om zo'n stam te maken :p

Het ga je goed man!
 

DeletedUser

Guest
Jammer maar te begrijpen. Je hebt het goed gedaan in eit.

veel succes nog in rl
 

DeletedUser48235

Guest
Ook al zei ik dat ik hier niet ging posten:

Babbie, je was een geweldige leider! Laat niemand je iets anders wijsmaken. Je stond altijd klaar om me op te peppen en ik kon op je rekenen in tijde van nood (tw én privé). Je deed meer dan alleen je best voor EIT. Stiekem in mijn ogen één van de beste leiders van deze wereld. Bedankt voor de leuke tijd lieverd.

xXx DD ;)
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor de leuke reacties allemaal :)

@ Koaieus ... beetje respectloos op zo'n manier te reageren in mijn ogen, deed ik ook niet bij jou.
Het sarcasme druipt van je post af ... ik vraag me af waarom je dit nodig vind. Als je dan al negatief wil posten doe dit dan in een tekstje ... zoals Axel. Zijn post gaat nog ergens over.
 

DeletedUser36883

Guest
Ik ben hier normaal niet te vinden maar ik maak voor deze een keer een uitzondering dan.
BABA wij zijn dan niet altijd de besten vrienden geweest,better nog we hebben meestal frond tegen elkaar gestaan.
lagen we teggen een habben we zekker gevochten.

tog wens ik je het aller besten toe. Op al je ander wereld.
Wat er op forum en per pm ook mocht gezegt zijn.
Ik vond het een zeer aangenaam strijd.

het gaat je goed

-------------------------
.Anonymous
 
Reactiescore
323
Ik ben hier normaal niet te vinden maar ik maak voor deze een keer een uitzondering dan.
BABA wij zijn dan niet altijd de besten vrienden geweest,better nog we hebben meestal frond tegen elkaar gestaan.
lagen we teggen een habben we zekker gevochten.

tog wens ik je het aller besten toe. Op al je ander wereld.
Wat er op forum en per pm ook mocht gezegt zijn.
Ik vond het een zeer aangenaam strijd.

het gaat je goed

-------------------------
Ingmar @ .Anonymous

Google vertaler? :D
 

DeletedUser36883

Guest
das van wegen de dyselectie.

daar mee vind je mij hier ook niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan