goodbye W9

DeletedUser

Guest
Hey allerliefste schatjes van W9

Ik wil via het AF eventjes in het algemeen afscheid nemen TW.
Ik heb het te druk in RL, werk en school en een vriendinnetje onderhouden kost veel tijd... daarom zeg ik "Dag" tegen TW.

Ik speelde dit spelletje ondertussen al 4 jaar, en heb 4 jaar lang een prachtige tijd beleefd.
Voor mij is TW begonnen bij w6, waar ik een pracht van een stam heb opgericht waar ik tot op de dag van vandaag heel trots op ben, *P* bedankt voor alles.

Nadien heb ik op w9 een pracht van een tijd beleefd, de jongens van PSY waren egt vrienden, oude colombiana, lord olive, marijn, Fde49 ik dank jullie voor de leuke tijden in PSY, jullie spelen misschien al geen TW meer maar jullie waren toch wel 4 van de oude garde van PSY waar ik het beste mee overeen kwam,
verder heb ik ook in ExGa een prachtige tijd beleefd, hier wil ik Mr.powell (a.k.a. SenderT het beest) toch wel voor bedanken, jij hebt dit mogelijk gemaakt voor mij,
Ook Moon28 bedankt voor al de leuke tijden, het ga je goed almachtig maantje.
Charlie, jij bent gewoon het beste... jou zal ik nooit vergeten, heb heel leuke tijden met je beleefd en steeds ook goed gelachen.
Dan als laatste komt ook nog de stam .dM ... jongens, het heeft niet lang mogen duren, ik heb niet veel gedaan voor jullie maar heb wel altijd heel veel respect voor jullie gehad, het ga jullie goed.
Ook mortal wil ik bedanken voor al zijn hulp, jij hebt me vaak uit de nood geholpen en stond altijd klaar om me te helpen.
Ik ben in W9 nog een hele hoop andere mensen waar ik steeds op kon rekenen vergeten, maar dan gaat het te lang worden :)

W15 is mijn volgende wereld waar ik actief op bleef spelen, heb hier persoonlijk mijn 2e beste tijden beleefd van heel TW, ik zeg hierbij vooral BaBa vaarwel, bedankt voor alles makker, je was er altijd voor mij, ik altijd voor jou. Respect verdien je, altijd blijven doorzetten en niet weten van ophouden, dat verdient respect, hoe vaak wij samen andere spelers uit de nood hielpen zal ik niet vergeten.
Jou ga ik nog spreken want die 2 jaar samen met jou in een stam zitten doet toch wel iets, misschien wel geen 2 jaar in dezelfde stam maar wat maakt het uit.
Verder wens ik *MLP* nog succes en ook GDB, NOT! vergeet ik niet, jullie zijn een sterke stam maar je moet niet denken dat de harde .tcf. 'ers zich zomaar gewonnen geven, we hebben een 'klik' gemaakt in ons hoofd destijds en zijn maar op zoek naar één ding en dat is totale wereldoverheersing.

W23, mijn laatste wereld waar ik actief op speelde, ook zeg ik hier vaarwel, ook heb ik hier een leuke tijd gehad, heb hier een mooie stam gemaakt die het misschien wel even ver gaat schoppen als *P* in w6, een stam die vol op elkaar vertrouwt en eentje die er ook volledig voor zal gaan, ik ben trots op jullie, dat jullie altijd klaar stonden met jullie bijlen en dat jullie altijd bereis waren om voor elkaar door een vuur te gaan. Hopelijk worden jullie een stam als *P* met de groepssfeer als PSY (in w9) dit is de ideale combinatie voor een topstam als je het mij vraagt, totale wereldoverheersing wacht op jullie, alleen weten sommige anderen dit nog niet. Trek jullie niets aan van de zogenaamde underdog positie, denk eraan, het is nog steeds beter dat de vijand jullie onderschat dan dat ze jullie gewoon één voor één wegvagen, houd die teamspirit erin en er komen nog mooie oorlogen in w23.
Dan wil ik ook nog de jongens van TheLoveMachine bedanken voor de leuke gesprekken en de man achter De herrezen draak ook, bedankt jongens!!!


Bedankt, en misschien tot een volgende kaar op het AF.
Het ga jullie goed.

Met vriendelijke groeten,
Filip
 

DeletedUser49143

Guest
jmmr dat je stopt man.

wel jmmr vind ik dat je mijn buurman wel noemt maar mij niet xD
naja verder wil ik je veel succes in RL wensen.
en succes met alles erom heen wat je nog gaat doen ;)
 

DeletedUser23694

Guest
FlipperT geen vreemde zijn voor ons he, gewoon lekker het AF bezoeken en posten. Veel succes in RL, verliefdheid met je meisje en niet te vergeten veel plezier toegewenst:)

xxx
 

DeletedUser60779

Guest
spijtig dat je stopt maar veel succes verder;)



lakers
 

DeletedUser

Guest
Filipus het gaat je goed maat, ik spreek je nog wel op msn <3
 
Bovenaan