Goldenawards

Reactiescore
660
Ik wil graag een bizarre golden award geven. Eentje die men nooit in deze lijstjes terug vindt. Ik heb deze classic vrij veel supports ingediend en ben ongelooflijk goed geholpen met alles wat ik vroeg en heb aangegeven. Daarom wil ik een golden award geven aan de spelmods van deze classic, eentje in het bijzonder, hij weet het wel. Hele goede moderatie op classic niveau. Chapeau!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
En dan staat onder duckje waarschijnlijk geen zelfverklaarde
 

DeletedUser68227

Guest
Ik wil graag een bizarre golden award geven. Eentje die men nooit in deze lijstjes terug vindt. Ik heb deze classic vrij veel supports ingediend en ben ongelooflijk goed geholpen met alles wat ik vroeg en heb aangegeven. Daarom wil ik een golden award geven aan de spelmods van deze classic, eentje in het bijzonder, hij weet het wel. Hele goede moderatie op classic niveau. Chapeau!

Is deze classic al gedaan ?
 
Reactiescore
1.094
Verwacht jij nog spanning dan?
 
Reactiescore
660
Hij heeft wel in een van de beste stammen van .nl gezeten, namelijk Opus.
Hij heeft de stam opgericht. Dus ja, dat klopt wel.
En het was de eerste wereld en op w1 de beste stam. Wat niet direct wil zeggen bij de beste van .nl . Iedereen was nog noob. Ook duckje.
 

DeletedUser75892

Guest
Hij heeft de stam opgericht. Dus ja, dat klopt wel.
En het was de eerste wereld en op w1 de beste stam. Wat niet direct wil zeggen bij de beste van .nl . Iedereen was nog noob. Ook duckje.
'Hij zegt één van de' wel hé Robin.

Als we spreken over de beste, hebben we het natuurlijk over Sangu (bandit)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Sangu en |P| zijn kwalitatief de beste stammen die er geweest zijn.
 

DeletedUser68950

Guest
Hij heeft de stam opgericht. Dus ja, dat klopt wel.
En het was de eerste wereld en op w1 de beste stam. Wat niet direct wil zeggen bij de beste van .nl . Iedereen was nog noob. Ook duckje.
Eens, maar Opus ontwikkelde zich vrij snel qua tactieken en samenwerking en stuurde ook als eerste op .nl massa's fakes. Ze hadden dan ook redelijk wat ervaring van .net en .de in hun stam zitten, wat andere stammen natuurlijk niet hadden.
 
Bovenaan