Goldenawards

Reactiescore
1.094
maar je zei letterlijk "IB was op het zelfde niveau als Dust"

Haha je zei pas geleden nog dat Dust niks was en IB goed en dat bamixlikker goed gedeft had.

Hoezo jezelf tegenspreken.

Daarbij was Bami naast dat ze zeker wel goed hadden gedeft ook een van de weinige IB accs die offensief nog wel eens wat dorpen snoepte.
 

DeletedUser75558

Guest
Hoezo jezelf tegenspreken.

Daarbij was Bami naast dat ze zeker wel goed hadden gedeft ook een van de weinige IB accs die offensief nog wel eens wat dorpen snoepte.
Je moet er nog even bij zeggen dat Ramon ook erg veel deed en niet ene andries, die andries rende meteen weg en kwam niet eens terug bij die massa op bami, naar mijn weten deed Ramon toen 80% van het werk. Die zogenaamde 10 dorpen winst op church van hun, die kwamen doordat ze op zondag ochtend aanvielen, wanneer hooe team christo nog lag te slapen, dus ja het is maar wat je goed noemt.
 

DeletedUser74552

Guest
Je moet er nog even bij zeggen dat Ramon ook erg veel deed en niet ene andries, die andries rende meteen weg en kwam niet eens terug bij die massa op bami, naar mijn weten deed Ramon toen 80% van het werk. Die zogenaamde 10 dorpen winst op church van hun, die kwamen doordat ze op zondag ochtend aanvielen, wanneer hooe team christo nog lag te slapen, dus ja het is maar wat je goed noemt.

Niet dat ik mezelf hoef te verdedigen tegenover jou maar bijna alle aanvallen op bijvoorbeeld brainless werden al door mij verricht. En deffen was ik ook zeker aanwezig. Dat ik niet op de voorgrond was via pm wil niet zeggen dat ik ben gaan rennen. Ik ben op geen enkele wereld gaan rennen voor zover ik weet. We zijn pas weg gespeeld toen Raymon zijn account op een andere wereld te koop zette en we geband werden. Ik was zelfs de eerste die in de gaten had dat we een ban aan onze broek hadden. Raymon was die dagen afwezig volgens mij.
 

DeletedUser75558

Guest
Niet dat ik mezelf hoef te verdedigen tegenover jou maar bijna alle aanvallen op bijvoorbeeld brainless werden al door mij verricht. En deffen was ik ook zeker aanwezig. Dat ik niet op de voorgrond was via pm wil niet zeggen dat ik ben gaan rennen. Ik ben op geen enkele wereld gaan rennen voor zover ik weet. We zijn pas weg gespeeld toen Raymon zijn account op een andere wereld te koop zette en we geband werden. Ik was zelfs de eerste die in de gaten had dat we een ban aan onze broek hadden. Raymon was die dagen afwezig volgens mij.
Jaja, je ging dood, omdat church eens druk ging zetten en toen hadden jullie geen zin meer.
 

DeletedUser74552

Guest
Zet je zelf nou eens niet zo voor schut. Zowel Sseg als laurens bevestigen mijn verhaal en beide heren speelden in Church. Lauren was ook nog eens mijn directe tegenstander. Niemand is gaan rennen, bami kreeg een ban klaar.
 
Reactiescore
1.094
Dat is onzin hoor Timon. Ze kregen een ban, en we zouden precies die dag een massa uitvoeren. En iemand had lopen doorlullen, volgens mij ramon zelf, dat Bami een ban had, dus toen hebben we alles gelijk al verzonden. Zelfs edels werden al tijdens de ban gegooid. Met als gevolg dat er tegen de tijd dat de ban weg was, men een rommel op het acc aan trof.

Je kan je er ook gewoon bij neerleggen dat de wereld zo gegaan is en dat andries of iig zijn acc behoorlijk wat weerstand heeft geboden. Ik kan ook allerlei dingen van CL11 gaan nuanceren. Bijvoorbeeld dat Dust geen schijn van kans op de overwinning was, omdat men op een gegeven moment zelfs een achterstand van eigen grootte had op IB, zelfs voordat jullie of IB al waren uitgespeeld. Maar het raakt kant noch wal. En ik zou Dust daarmee tekort doen.
 

DeletedUser74552

Guest
We hebben een 3 dagen aanvalbare ban gekregen waarvan er op dag 1 al een volle massa liep. Het account was iets meer dan 1m volgens mij. Eer dat die 3 dagen over zijn, is het wel gedaan hoor. Raymon heeft zelf aangegeven dat we een ban hadden aan christo om te vragen of ze niet wouden edelen. Dit hebben ze natuurlijk wel gedaan, wat hun goed recht is want wie zet dan ook zijn account op een andere wereld te koop.
 

DeletedUser76153

Guest
Iemand nog een mooi GA lijstje?
Ik binnen een klein weekje, vind dat ik nog niet lang genoeg speel voor een eerlijk oordeel te vellen. Verder wil ik ook wel een lijstje zien, want dat gekibbel met die finalowner3 leidt weer nergens naar.
 
Reactiescore
127
Beste speler: Percy Jackson Hoe Percy van een MB account snel naar de top is gegaan was mooi om te zien. Vandaar dat ik hier niemand anders kan neerzetten dan Percy.
Beste stam: Hoewel Poef nog niet de nummer 1 stam is verwacht ik wel dat we daar gaan eindigen. D kan goed internen, maar meestal heeft dit uiteindelijk geen zin zodra er mooie fronten zijn. Platy heeft natuurlijk ook een kans, maar die lopen al teveel achter om nog voor de nummer 1 positie te gaan.

De beste stam speler: Bomboko Lokumba Wat prettig om dit team binnen je stam te hebben! Zijn niet bang om vv te draaien en helpen accounts goed door de drukke tijden. The Black Captain krijgt hier ook een vernoeming. Draait ook overal vv waar hij kan dus verdient ook een nominatie, alleen jammer dat Timon altijd een te grote mond heeft waardoor het account toch een verkeerde naam krijgt.

Het grootste ego: Timon, Lijkt me wel duidelijk als je de forums bij langs gaat.

Beste leider: Echt een beste leider is hier niet aanwezig Poef heeft geen leiding dus daar gaan alle complimenten naar de mensen die zich inzetten voor de stam. Binnen Platy en D zijn al genoeg fouten gemaakt dat eigenlijk niemand hier hoort te staan

Slechtste leider:...........

Meest overschatte stam: Internen kan iedereen maar D is toch echt de koploper hierin. Na een lange tijd ervoor gezorgd te hebben dat er buffer accounts liggen tussen hun en de Poef is er eindelijk front gekomen en nu kunnen ze pas echt gaan bewijzen wat ze kunnen.

Meest onderschatte stam: Ik ken er verder niemand van, maar ~I~ heeft een mooi stam cluster en veel safe. Het zal lastig worden om daarheen te komen mits de accounts actief genoeg zijn. Verder worden alle stammen wel op waarde geschat hier.

Meest overschatte speler: FluffyButDangerous en Alexander-the-Great Krijgen hier toch echt de nominatie. Beide accounts laten vrij weinig zien behalve internen. Ik denk dat hun Oda score al genoeg zegt vergeleken bij het aantal punten wat ze beide hebben(ongeveer 4 miljoen).

Meest onderschatte speler: .Final Meltdown en tim010. Final heeft laten zien actief te zijn en de nodige edels te kunnen snipen. Alleen weten we ook dat het account onder vv staat bij D dus hoeveel hierin zelf is gedaan is lastig te zeggen. Maar hij heeft zeker een leuke ligging op de wereld en kan het zijn tegenstanders lastig maken. Tim heeft na een moeilijke begin periode de draad weer volledig opgepakt en kan nu zelf laten zien Dat hij Alexander en zijn hulpjes weg kan spelen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Holy Cola tim010
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Timon van TBC krijg ik toch echt een hele slechte indruk van man man man wat kan jij slecht discussies aangaan.
Mooiste spelers naam:De Misogyne Feminist
Mooiste stam naam: Stamnaam: Florian van Acker Tagg: POEF:D
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic:......
Favoriete forum poster: Iedereen die hun meningen onderbouwen en niet kwakkeloos maar iets neerzetten en vervolgens er niet meer op reageren.
Minst favoriete forum poster: finalowner3 Nogmaals hoe jij je hier neerzet is echt waardeloos.
Dikste wannabe op het forum: finalowner3
Dikste wannabe in het spel: Laurens:p
Mooiste profiel foto van spelers: repel
87200_large


Mooiste profiel foto van stammen:
86369_large


Mooiste actie van de wereld: Er is nog weinig gebeurd hier onderling, dus ik hoop bij het volgende lijstje dat ik hier wel wat leuks kan neerzetten.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat alle accounts op dit moment wel laten zien wat ze kunnen dus een belovende spelers is er niet wat mij betreft.
Meest belovende stam voor de toekomst: POEF
Grootste blunder:.......
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen binnen mijn stam en vooral Bomboko die het echt heel goed doen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dennis in ieder geval niet:D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74009

Guest
Enige echte reden waarom ik ook een stam als |D| nog niet bij beste stam wil noemen is omdat je gewoon heel weinig ziet.
Er worden her en der een paar dorpjes gepakt. Maar over en weer zijn de aanvallen op 1 aanval van |D| na nog niet heel grootschalig geweest. En ook nog verre weg van succesvol geweest. |D| staat dus ook nog maar '2' dorpjes voor. En dan praten we dus nog niet over de inbreng van WAU (& e.a.), want als je die erbij neemt staat sinds de oorlog POEF zelfs 8 dorpen voor.
 

DeletedUser59375

Guest
Enige echte reden waarom ik ook een stam als |D| nog niet bij beste stam wil noemen is omdat je gewoon heel weinig ziet.
Er worden her en der een paar dorpjes gepakt. Maar over en weer zijn de aanvallen op 1 aanval van |D| na nog niet heel grootschalig geweest. En ook nog verre weg van succesvol geweest. |D| staat dus ook nog maar '2' dorpjes voor. En dan praten we dus nog niet over de inbreng van WAU (& e.a.), want als je die erbij neemt staat sinds de oorlog POEF zelfs 8 dorpen voor.

Ik weet dat jullie me ondertussen niet meer mogen maar vind voor beide kanten dat zolang je moet spreken van paar dorpenwinst je feitelijk niks bereikt hebt hoor.
Wat zijn 2 of 8 dorpen nu toch gewoonweg niks? Beter straks eens praten als er echte winsten geboekt worden en dn heb ok het over 10talle dorpen.
 
Reactiescore
660
Ik weet dat jullie me ondertussen niet meer mogen maar vind voor beide kanten dat zolang je moet spreken van paar dorpenwinst je feitelijk niks bereikt hebt hoor.
Wat zijn 2 of 8 dorpen nu toch gewoonweg niks? Beter straks eens praten als er echte winsten geboekt worden en dn heb ok het over 10talle dorpen.

Ja dat klopt wel.
 
Reactiescore
1.094
Maar dat is het verschil tussen POEF en jullie, op elkaar hebben we wellicht niks bereikt, dat kan ook niet gezien we amper front hadden (aan wie lag dat hmmm). Maar individueel als stam heeft POEF al meerdere obstakels overwonnen (Sevnx weggespeeld, Time, CnO, OnC, DIGS). In tegenstelling tot |D|.

En ik kan werkelijk elke statistiek erbij betrekken als toelichting. Je ziet het aan jullie stamwissels, aan jullie ODD, ODA, OD, aan de veroverde dorpen, aan de vv's. Mensen waarmee zelfs eerst oorlog was (WAU) worden gerecruit.

POEF heeft zich tot nu toe gestreden waar naar we nu staan, dat kan je gewoon van |D| niet zeggen. En dat heeft dus helemaal niks met jou mogen of niet te maken.

Ja dat klopt wel.

Niet echt dus.
 

DeletedUser59375

Guest
Maar dat is het verschil tussen POEF en jullie, op elkaar hebben we wellicht niks bereikt, dat kan ook niet gezien we amper front hadden (aan wie lag dat hmmm). Maar individueel als stam heeft POEF al meerdere obstakels overwonnen (Sevnx weggespeeld, Time, CnO, OnC, DIGS). In tegenstelling tot |D|.

En ik kan werkelijk elke statistiek erbij betrekken als toelichting. Je ziet het aan jullie stamwissels, aan jullie ODD, ODA, OD, aan de veroverde dorpen, aan de vv's. Mensen waarmee zelfs eerst oorlog was (WAU) worden gerecruit.

POEF heeft zich tot nu toe gestreden waar naar we nu staan, dat kan je gewoon van |D| niet zeggen. En dat heeft dus helemaal niks met jou mogen of niet te maken.



Niet echt dus.

hetgeen ik zei klopt wel voor zover ik weet. Ik heb helemaal niks gezegd over andere oorlogen alleen die tussen |D| en POEF.
Ik heb nooit iets gezegd over andere overwinningen van POEF waar ze 10talle dorpen wonnen en dit dus ook het vermelden waard is. In het geval tussen |D| en POEF is dit nog niet het geval en daar had ik het over.

Jullie vinden het laag dat ik |D| verdedig maar zofra er gewoon een punt gemaakt wordt vlieg je erop als een dolle hond om het af te kraken. In de post waar ik je op quote ging het duidelijk over POEF en |D| en daar maak ik dan wel een degelijk punt waar jou antwoordt dan weer gewoon |D| in een negatief beeld zetten is.
 
Reactiescore
1.094
hetgeen ik zei klopt wel voor zover ik weet. Ik heb helemaal niks gezegd over andere oorlogen alleen die tussen |D| en POEF.
Ik heb nooit iets gezegd over andere overwinningen van POEF waar ze 10talle dorpen wonnen en dit dus ook het vermelden waard is. In het geval tussen |D| en POEF is dit nog niet het geval en daar had ik het over.

Maar een 'beste stam' gaat verder dan alleen de oorlog tussen D en poef. Op basis van de oorlog zou ik dat ook niet kunnen zeggen, maar op basis wat ervoor is gebeurd zou ik zeker wel poef zeggen.

Jullie vinden het laag dat ik |D| verdedig maar zofra er gewoon een punt gemaakt wordt vlieg je erop als een dolle hond om het af te kraken. In de post waar ik je op quote ging het duidelijk over POEF en |D| en daar maak ik dan wel een degelijk punt waar jou antwoordt dan weer gewoon |D| in een negatief beeld zetten is.

De post waar je op reageerde ging duidelijk over het algemeen..
En ik vind dat er weinig punten worden gemaakt door D, zoals ik via skype al zei. Het is dat vreemde wat D heeft.

Ik wil niet katapulteren, maar stammen die ons katapulteren, worden gesteund met vv's door |D|
2hos had een grens dorpje gepakt met een dodgefoutje, viktor komt 2 dagen erna zeuren. Terwijl biervideci, die overduidelijk samenwerkt met jullie/alexander heeft 20-30 cf's in het cluster van tim010 liggen.

en zo kan ik doorgaan. Daarom wordt er fel op gereageerd omdat men klaar is met 'ik mag het wel en jij niet'.
 

DeletedUser75892

Guest
Beste speler: Voor mij zat het sterkste team deze classic op De Misogyne Feminist. Zowel qua ervaring als qua skills als qua communicatieve vaardigheden. Ikzelf ben niet heel actief geweest deze classic dus alle credits naar Nathan, Martijn, Jan en Steven. Er zat nog iemand op ons account maar die hoort niet in die lijst :D :D
Beste stam: Zonder enige twijfel POEF, geen pre-made en alsnog zo'n mooi kwalitatief stammetje vormen. Verder zijn er genoeg mensen die meteen opgeven als het er niet goed uitziet. POEF keek op een bepaald moment toe hoe een massale intern/BG-actie tegen hun opgestart werd. Vrijwel niemand kwam met 'als het zo zit stop ik' dus enorm veel respect voor de mensen die door deden zonder te mekkeren.
De beste stam speler: Zoals ik al aangaf was POEF een sterk collectief. Alsnog heb je altijd wel een paar mensen die er bovenuit steken. Op diplomatiek/leiding gevend vlak heeft Martijn zich getoond. Intern is mij persoonlijk Konijnen opgevallen als iemand die vaak de VV nam. Verder kunnen hier nog heel wat namen maar daar gaan we niet mee beginnen.
Het grootste ego: Paul/Timon, als je al moet beginnen met zo'n gekke acties om dan vervolgens toch te verdwijnen. Begin er dan niet aan. Elke vorm van 'respect' die er nog was is bij deze classic verdwenen. Vaag mannetje.
Beste leider: Martijn no words needed.
Slechtste leider: Paul/Timon als je enorm veel hooi op je vork neemt moet je niet achteraf gaan klagen op de andere 'boeren' die minder hooi namen. Leidinggeven bestaat voornamelijk uit delegeren en zorgen dat er een team staat. Het gelul dat iedereen al in POEF zat heeft te maken met het feit dat niemand geassocieerd wilt worden met het beleid dan in |D| gevoerd werd.
Meest overschatte stam: POEF, denk dat velen ons deze classic meteen beschouwen als Church/Risk terwijl er toch een groot verschil is.
Meest onderschatte stam: Platy, denk dat de gemiddelde mening over Platy nogal negatief is. Vermoed dat ze opzich wel meer kunnen dan dat we denken.
Meest overschatte speler: MastermarkB, FluffyButDangerous, Alexander-the-great. Elke classic hetzelfde liedje. Groeien op de rug van de extreme noobs tot er eens een front komt met iemand die iets kan: dan is het op delete of weggespeeld worden.
Meest onderschatte speler: Tim010 MastermarkB mag dan wel de grootste noob ooit zijn. Alsnog is dat kwantitatief verschil met een stam en safezone vs een Tim die solo speelt. Je kan solo niet 24/7 zijn dus op bepaalde momenten heeft Mark alles gecleard en dan heeft Tim toch met restjes de schade beperkt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tim010, Pro Noob.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Al de rest van deze classic met in het bijzonder Paul/Timon.
Mooiste spelers naam: De Misogyne Feminist
Mooiste stam naam: POEF
Het tofste topic: Goldenawards
Het domste topic: Rapportjes
Favoriete forum poster: Sseg, Lmnt12 en Robbeke
kwamen deze classic scherp uit de hoek.
Minst favoriete forum poster: Finalowner en die turtlenoob.
Dikste wannabe op het forum: Finalowner,
inhoudloze posts met veel verwijten en weinig feiten.
Dikste wannabe in het spel: Proscopezzz en andere timebotters.
Mooiste profiel foto van spelers: Holy Cola
Mooiste profiel foto van stammen: POEF
Mooiste actie van de wereld:
Dit is een lastige. Ik ga toch voor de mentaliteit binnen POEF ondanks de lage manier van spelen van alle tegenstanders.
Meest belovende speler voor de toekomst: Heeft dit spel nog een toekomst? Mats kan misschien wel goed worden :rolleyes:
Meest belovende stam voor de toekomst: GOUD, ze gaan voor Goud.
Grootste blunder: In mijn enthousiasme heel snel loggen op Barry. waardoor ik nu aantal dagen mag wachten om weer op Miso te kunnen.
Voor wie heb je nu echt respect: Al mijn coo-spelers deze classic. Dit was de eerste classic als niet-student voor mij waardoor ik amper tot geen tijd heb gehad. Heb weinig tot geen gezaag gekregen en begrip. Verder POEF, Pro Noobjes en Tim010.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik vind het telkens wel motiverend als ik van Nathan of Martijn een berichtje krijg met de vraag wat actiever te zijn; voor hun kan ik dat wel opbrengen meestal.
 
Bovenaan