Goldenawards

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik zie hier niemand van ons onszelf de hemel in prijzen? Jullie zorgen daar zelf voor door al die BG's af te sluiten. Dat jullie bang zijn van ons, oke. Maar kom dan niet janken dat wij arrogant zijn/doen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Beste speler:

Percy Jackson:
hoe dit account is omgebogen van een DU account naar grootste account van POEF vind ik zeer knap. Op percy zit naar mijn mening een zeer sterk team, een zeer actief team en een zeer stam minded team. Vandaar dat ik er eigenlijk niet omheen kan dan deze aan Percy te geven. Eigenlijk is deze nominatie natuurlijk voor Timon, hij is in principe gewoon de beste tw speler van de wereld. Lol.

Beste stam:

|D| is een kut stam die enkel rekruut en hulp accounts gebruiken, hebben nog minder dan heel weinig laten zien dus ook echt totaal niet waardig voor deze nominatie. Platy is over het algemeen niet sterk genoeg denk ik. Zitten goede accounts tussen maar ook minderen imo. POEF is al heel lang de gevreesde stam en ik denk dat dat ook wel iets zegt, je mag het met me oneens zijn. Maar tot dus ver is POEF de sterkste stam van CL13. Actieve sterke accounts, goede p&p'ers, fair spel etc

De beste stam speler:

Dat zal Timon wel zijn, die zit namelijk overal waar hij POEF kan hinderen. In POEF gekeken is het zowat iedereen wel, iedereen draagt zijn steentje bij op zijn eigen manier. Sommigen doen veel vv, andere maken massa's etc. Als je kijkt naar welke accounts vv draaien zijn het atm vooral Bomboko en Percy, dit komt ook omdat 2helden het target account is en om die reden misogyne niet heel veel vv kan draaien natuurlijk.

Het grootste ego:

Timon, sorry Laurens xoxo. Maar Timon toch Timon toch. Wat zet je jezelf enorm voor schut. Geen woorden voor

Beste leider:

Idk, POEF heeft niet echt een echte leider. Nathan zal het dan zijn denk ik als het iemand is. Keuze's worden samen gemaakt in POEF. |D| zijn manier van werken is compleet lachwekkend dus die ga je zien bij de nominatie hier onder. Platy heeft ook wel wat foute keuzes gemaakt al.

Slechtste leider:

|D|, uitleg nodig? Denk het niet he

Meest overschatte stam:

POEF, denk ik.

Meest onderschatte stam:

Platy, dankzij de aanwinst van tim010 denk ik dat ze veel meer aankunnen dan zonder tim. Goed sterk account waar ik nog veel van verwacht.

Meest overschatte speler:

Ik zou het niet weten

Meest onderschatte speler:

Tim010

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met welke 10 lijstje, Tim010 en Holy Cola

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Geheel |D|, veto ik voortaan als ik ze zie solliciteren in een stam waar ik speel. Janke bedoeling

Mooiste spelers naam:

De Misogyne Feminist

Mooiste stam naam:

Platy

Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

4b150cff75099c2bf5d671c3d4213143.jpg


Meest belovende speler voor de toekomst:

Percy, al uitgelegd waarom

Meest belovende stam voor de toekomst:

POEF

Grootste blunder:

Niet weten hoe het systeem ding werkt van levels van troepen ding

Voor wie heb je nu echt respect:

Nog steeds mn ma

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Account genoten, Robin vooral
 

DeletedUser33734

Guest
Ik zie hier niemand van ons onszelf de hemel in prijzen? Jullie zorgen daar zelf voor door al die BG's af te sluiten. Dat jullie bang zijn van ons, oke. Maar kom dan niet janken dat wij arrogant zijn/doen.

Waar heb jij het nu weer over, ik denk dat er bedoelt werd dat er ipv 1 trein er al een stuk of 20 geweest zijn (ik zou ze moeten terugtellen, geen idee exact) maar zeker geen 1 :p

En Pimsie, top dat je een lijstje maakt haha
 

DeletedUser75558

Guest
Ik zie hier niemand van ons onszelf de hemel in prijzen? Jullie zorgen daar zelf voor door al die BG's af te sluiten. Dat jullie bang zijn van ons, oke. Maar kom dan niet janken dat wij arrogant zijn/doen.
Bang voor wie? Zoals ik al zei is 80% van de mensen die in POEF spelen schijt in game en heb je vrijwel niets aan
 

DeletedUser72857

Guest
Man man man, je kent je weet dus niet eens wat je eigen stam doet.

Misschien moet ik alle onbeantwoorde posts richting u maar eens gaan opsommen, dan kan je daar in 1 keer op antwoorden. En kom nu niet af dat je niet gaat antwoorden op alle posts want je reageert gewoon nooit als er inhoudelijk een argument werd getypt.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik weet vrijwel zeker dat mijn lijst het meest accuraat is hier.
 
Reactiescore
1.094
Oke gefeliciteerd
 

DeletedUser77689

Guest
Haha, kijk een paar dagen niet op t forum... Timon pls gedraag jezelf niet als een 1e klas mongool, als je inhoudelijk niks te melden hebt houd dan je waffel ipv dat je mensen op eventueel prive leven aanspreekt
 

DeletedUser74552

Guest
@finalowner3 Even buiten de classic om, schaam je je nou niet voor alles wat je hier post. Je bent hier duidelijk niet om vrienden te maken maar een beetje zelfrespect moet er toch wel zijn ?
 

DeletedUser75558

Guest
@finalowner3 Even buiten de classic om, schaam je je nou niet voor alles wat je hier post. Je bent hier duidelijk niet om vrienden te maken maar een beetje zelfrespect moet er toch wel zijn ?

Dit forum is toch verpest door figuren als jij, die mensen die veel beter dan jou zijn ingame te wijzen op mijn in game skills. Vandaar dat ik ook 0,0 meer serieus op personen als jij in ga.
 

DeletedUser74552

Guest
Dit forum is toch verpest door figuren als jij, die mensen die veel beter dan jou zijn ingame te wijzen op mijn in game skills. Vandaar dat ik ook 0,0 meer serieus op personen als jij in ga.

Weet je uberhaupt wie ik ben of waar ik speel ? Verder wijs ik nooit iemand op zijn in game skills. Dus ik vraag het je nogmaals; Schaam je je niet voor wat je hier post ?
 

DeletedUser75558

Guest
Weet je uberhaupt wie ik ben of waar ik speel ? Verder wijs ik nooit iemand op zijn in game skills. Dus ik vraag het je nogmaals; Schaam je je niet voor wat je hier post ?
Haha je zei pas geleden nog dat Dust niks was en IB goed en dat bamixlikker goed gedeft had. Sorry maar als je dat soort idioterie al hier beweerd, dan reageer ik idd niet meer inhoudelijk op jou posts en nee ik schaam mij zeker niet voor wat ik hier post. Het is maar een spel he, geen business call.
 

DeletedUser74552

Guest
Haha je zei pas geleden nog dat Dust niks was en IB goed en dat bamixlikker goed gedeft had. Sorry maar als je dat soort idioterie al hier beweerd, dan reageer ik idd niet meer inhoudelijk op jou posts en nee ik schaam mij zeker niet voor wat ik hier post. Het is maar een spel he, geen business call.

Quote mij waar ik zeg dat IB beter was dan Dust. Dat heb ik nooit gezegd namelijk. Bamixlikker heeft goed gedeft en dat heeft de aanvaller bevestigd (dat was laurens namelijk.). Kijk, ondanks jou idioterie kan ik nog wel inhoudelijk posten. Het zou je sieren eens normaal te doen en met inhoud te komen of fatsoenlijk onderbouwde punten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Quote mij waar ik zeg dat Dust beter was dan IB. Dat heb ik nooit gezegd namelijk. Bamixlikker heeft goed gedeft en dat heeft de aanvaller bevestigd (dat was laurens namelijk.). Kijk, ondanks jou idioterie kan ik nog wel inhoudelijk posten. Het zou je sieren eens normaal te doen en met inhoud te komen of fatsoenlijk onderbouwde punten.
Geen zin om terug te zoeken, maar je zei letterlijk "IB was op het zelfde niveau als Dust"
 
Bovenaan