Goldenawards

Reactiescore
382
Ik ben heeeeel ontgoocheld dat Poef niet voortdurend als mooiste of leukste stam naam wordt aangeduid. Echt, waar is dat niveau naartoe. Allemaal new gen hier op die classic.

pfffff

Nen dikke POEF.


Vette gouden medaille voor deze kerel.
Zie dit filmpje dus nu voor het eerst en het versterkt m'n mening alleen maar, Belgische humor is maar apart.
Btw: Ik heb de stamnaam bedacht dus natuurlijk vind ik het de mooiste.
 
Reactiescore
660
Zie dit filmpje dus nu voor het eerst en het versterkt m'n mening alleen maar, Belgische humor is maar apart.
Btw: Ik heb de stamnaam bedacht dus natuurlijk vind ik het de mooiste.

Heum, humor. Het is gewoon een mindervalide die een gouden medaille heeft gehaald en daar blij mee is.
 

DeletedUser33734

Guest
@Beast In War Ik vond het opzich nog wel redelijk gaan i.c.v. de overmacht die er is (mastermark, Berocked, jullie, repel, bokumba, feminist, sly Cooper, 2hos, percy) :p

Maargoed foutjes zijn er altijd natuurlijk, kan ik niet ontkennen
 
Reactiescore
660
@Beast In War Ik vond het opzich nog wel redelijk gaan i.c.v. de overmacht die er is (mastermark, Berocked, jullie, repel, bokumba, feminist, sly Cooper, 2hos, percy) :p

Maargoed foutjes zijn er altijd natuurlijk, kan ik niet ontkennen
Moet je ook nog vertellen dat je eigenlijk ook geregeld niet zelf verdedigde. Of ben ik fout?
 

DeletedUser75558

Guest
Meest overschatte speler: Final Meltdown, ik had wel wat meer van hem verwacht. Naar wat ik heb gezien maakt hij al veel def- en dodgefouten. Ben benieuwd of ze er daar snel doorkomen of dat die zich gaat herpakken.
10vs1 en nog kan holy cola geen een dorp pakken (met ook 3 cf's), hoe slecht kan je zijn en dan final nog overschat noemen, wat een joke ben jij.
 
Reactiescore
382
10vs1 en nog kan holy cola geen een dorp pakken (met ook 3 cf's), hoe slecht kan je zijn en dan final nog overschat noemen, wat een joke ben jij.
We hebben dan ook nog 0 edels verstuurd op final. Niet zo raar dat er dan nog geen enkel dorp is gepakt. Hou aub op met ononderbouwde dingen te roepen, want ik kan je zelfs met een dronken kop nog dissen en dan mag je je echt heel erg schamen...
 

DeletedUser75558

Guest
We hebben dan ook nog 0 edels verstuurd op final. Niet zo raar dat er dan nog geen enkel dorp is gepakt. Hou aub op met ononderbouwde dingen te roepen, want ik kan je zelfs met een dronken kop nog dissen en dan mag je je echt heel erg schamen...
Aanvaller: Holy Cola
Herkomst: Taste The Feeling (516|563) C55

Aantal: 0 0 1000 0 40 300 167 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 1000 0 0 300 167 0 0 0 1




Kruip gewoon je hol in, je snapt echt helemaal niks van dit spel
 
Reactiescore
28
Aanvaller: Holy Cola
Herkomst: Taste The Feeling (516|563) C55

Aantal: 0 0 1000 0 40 300 167 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 1000 0 0 300 167 0 0 0 1




Kruip gewoon je hol in, je snapt echt helemaal niks van dit spel

Het is al erg dat ik op je reageer, maar ga dan eens eerlijk vertellen hoeveel edels er verstuurd zijn. 1 trein en een losse edelclear, niks meer.

Ps het is een mening van een co op Holy. Persoonlijk zie ik toch wel degelijk skills op Final, echter idk hoeveel vv er gedraaid wordt.
 

DeletedUser33734

Guest
Moet je ook nog vertellen dat je eigenlijk ook geregeld niet zelf verdedigde. Of ben ik fout?

Wat wil je nu beweren, dat ik helemaal niet deff?
De eerste 2 massa's gewoon zelf gedaan en bij deze deff ik ook gewoon regelmatig.

Idd er wordt ook vv gedraaid maar ik heb ook dingen te doen hé, jij zit zelf ook niet 24u achter je acc..
Daarbij ben ik solo he, met hoeveel zitten jullie op bomboka?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Wat wil je nu beweren, dat ik helemaal niet deff?
De eerste 2 massa's gewoon zelf gedaan en bij deze deff ik ook gewoon regelmatig.

Idd er wordt ook vv gedraaid maar ik heb ook dingen te doen hé, jij zit zelf ook niet 24u achter je acc..
Daarbij ben ik solo he, met hoeveel zitten jullie op bomboka?

Teveel ;)
 
Reactiescore
660
Wat wil je nu beweren, dat ik helemaal niet deff?
De eerste 2 massa's gewoon zelf gedaan en bij deze deff ik ook gewoon regelmatig.

Idd er wordt ook vv gedraaid maar ik heb ook dingen te doen hé, jij zit zelf ook niet 24u achter je acc..
Daarbij ben ik solo he, met hoeveel zitten jullie op bomboka?

Rustig jongen, ik wil je capaciteiten niet ondermijnen. Maar Timon is toch een vv buiten je stam al. Dan moet je al ver zoeken vind ik.
 

DeletedUser77680

Guest
Ik wil hiermee trouwens niet zeggen dat ik je slecht vind, had gewoon oprecht iets meer verwacht ;)

Ik ben oprecht benieuwd naar wat je dan had verwacht. Holy Cola is letterlijk dorpen verloren ipv gepakt, terwijl final een 9v1 krijgt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben oprecht benieuwd naar wat je dan had verwacht. Holy Cola is letterlijk dorpen verloren ipv gepakt, terwijl final een 9v1 krijgt.

Er is 1 trein verstuurd. Als die 9v1 echt druk zouden zetten op final, zou dat acc meteen breken.

Kap nou maar met je stamgenoot de hemel in te praten, want jezus wat zijn jullie arrogante debielen zeg. :D
 

DeletedUser75558

Guest
Er is 1 trein verstuurd. Als die 9v1 echt druk zouden zetten op final, zou dat acc meteen breken.

Kap nou maar met je stamgenoot de hemel in te praten, want jezus wat zijn jullie arrogante debielen zeg. :D
Man man man, je kent je weet dus niet eens wat je eigen stam doet.
 
Bovenaan