golden awards

DeletedUser65368

Guest
En dan hebben we hier nog 2 leden van EQUI die naar Break willen...
 

DeletedUser

Guest
Triest om dat hier op te zetten om EQUI nog meer aan het wankelen te krijgen Derk. Ik had beter van je verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Dat je meer respect zou hebben voor EQUI (en eigenlijk voor elke tegenstander) had ik wel verwacht ja.
 

DeletedUser65368

Guest
Dat je meer respect zou hebben voor EQUI (en eigenlijk voor elke tegenstander) had ik wel verwacht ja.

Ik had respect voor EQUI maar nu niet meer. En er zijn ook zat mensen van EQUI die hetzelfde bij mij deden dus eigenlijk hoef je helemaal geen verwachtingen te hebben.
 

DeletedUser

Guest
EQUI heeft het recht woedend op jou te zijn gezien het feit dat jij hun vertrouwen tot twee keer toe hebt beschaamd. Daar had je rekening mee kunnen en moeten houden en dat had je van tevoren moeten accepteren en meenemen in je overweging toen je besloot nadat je een tweede kans had gekregen opnieuw weg te gaan.
 

DeletedUser65368

Guest
En dat heb ik ook gedaan de 7 maanden erop ben ik volledig voor EQUI gegaan alleen ringo was zoals altijd weer bloedirritant. Dit heeft eerst geen invloed op je maar als onze grote vriend hier jou verplicht om rond kerst en oud en nieuw te gaan tw'en of toen ik jarig was en ik dorpen verloor dat hij helemaal tekeer op me ging? Dat werd mij na een tijd te gek.
En toen dacht ik : Dit doen we niet langer en een weekje later zat ik in break waar ik totaal geen spijt van heb.
 

DeletedUser

Guest
En dat heb ik ook gedaan de 7 maanden erop ben ik volledig voor EQUI gegaan alleen ringo was zoals altijd weer bloedirritant. Dit heeft eerst geen invloed op je maar als onze grote vriend hier jou verplicht om rond kerst en oud en nieuw te gaan tw'en of toen ik jarig was en ik dorpen verloor dat hij helemaal tekeer op me ging? Dat werd mij na een tijd te gek.
En toen dacht ik : Dit doen we niet langer en een weekje later zat ik in break waar ik totaal geen spijt van heb.

je moet je wel aan de feiten houden en niet aan je eigen verzonnen leugen

toen je weg was stond je account onder v.v.

enoge reden waarom ik toen pissed off was tegen je was omdat je acount onder aanval lag en je steeds de v.v. verbrak en niet terug gaf
ik heb je toen paar keer aangeschreven te genieten van je vakantie en je v.v. weer uit te zetten

en dat deed je dus 3 dagen achter elkaar niet waardoor je dorpen verloor, en men moest edelen met je acount vanwege de lopende actie
en aangezien je al eerder een backstabactie van plan was , was het mijn goedrecht om jou in de gaten te houden en te eisen dat je je v.v. afgaf als je op vakantie was en onder aanval lag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65368

Guest
je moet je wel aan de feiten houden en niet aan je eigen verzonnen leugen

toen je weg was stond je account onder v.v.

enoge reden waarom ik toen pissed off was tegen je was omdat je acount onder aanval lag en je steeds de v.v. verbrak en niet terug gaf
ik heb je toen paar keer aangeschreven te genieten van je vakantie en je v.v. weer uit te zetten

en dat deed je dus 3 dagen achter elkaar niet waardoor je dorpen verloor, en men moest edelen met je acount vanwege de lopende actie
en aangezien je al eerder een backstabactie van plan was , was het mijn goedrecht om jou in de gaten te houden en te eisen dat je je v.v. afgaf als je op vakantie was en onder aanval lag

Helaas lag ik niet onder aanval want het was de kerststop. Daartussen vielen jij en constantius Qualitate aan en ik verbrak toen de VV. Ik heb toen geen tijd gehad om de VV terug te geven omdat ik gewoon met familie was alleen dit kon jij moeilijk begrijpen omdat jijzelf alleen maar aan TW deed. Ik kwam dus terug en kreeg gelijk een gefilpte ringo op mijn dak omdat dit 'de doorbraak' moest zijn voor EQUI alleen die was er niet -,-''.

Ja, in die tijd heb je EQUI aan massa's dorpen van tegenstanders geholpen inderdaad :eek:

Inderdaad ontelbare dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Helaas lag ik niet onder aanval want het was de kerststop. Daartussen vielen jij en constantius Qualitate aan en ik verbrak toen de VV. Ik heb toen geen tijd gehad om de VV terug te geven omdat ik gewoon met familie was alleen dit kon jij moeilijk begrijpen omdat jijzelf alleen maar aan TW deed. Ik kwam dus terug en kreeg gelijk een gefilpte ringo op mijn dak omdat dit 'de doorbraak' moest zijn voor EQUI alleen die was er niet -,-''.

bullshot wederom, je logde zelf elke dag 1 keer minimaal in echter verdomde je om de v.v. terug te geven want dorpen van qualitate kwamen leeg maar door jouw backstabactie konden we niet edelen zoals je al meer backstabacties richting equi heb gedaan

1:v.v. steeds terugtrekken midden in een actie
2: over willen stappen naar P
3:bewust fout maken waardoor je 50% van acount kwijt raakte
4:frontdorpen niet deffen waardoor je teveel dorpen aan qualitate verloor
5:w.w. 1kl5 afgeven aan break om zo equi te backstabben

kortom je bent gewoon een nietsnut en een looser zonder vrienden blijkbaar
 

DeletedUser65368

Guest
bullshot wederom, je logde zelf elke dag 1 keer minimaal in echter verdomde je om de v.v. terug te geven want dorpen van qualitate kwamen leeg maar door jouw backstabactie konden we niet edelen zoals je al meer backstabacties richting equi heb gedaan

1:v.v. steeds terugtrekken midden in een actie
2: over willen stappen naar P
3:bewust fout maken waardoor je 50% van acount kwijt raakte
4:frontdorpen niet deffen waardoor je teveel dorpen aan qualitate verloor
5:w.w. 1kl5 afgeven aan break om zo equi te backstabben

kortom je bent gewoon een nietsnut en een looser zonder vrienden blijkbaar

1 : Ik checkte ff mijn account
2 : Ik wilde naar Divine
3 : Bewuste fout? Denk je dat ik het leuk vond om 6.5 miljoen te verliezen?
4 : Dat was gewoon een goed uitgevoerde aanval van Qualitate
5 : Ook niet bewust geweten dat het zou worden leeggezet erg stom van me maar daar is nu helaas niets meer aan te doen.

En die laatste zin? Een nietsnut en een loser zonder vrienden? Ik denk dat er niets erger is dan 24/7 achter een spelletje zitten terwijl je 52 bent dus wie is hier nu de loser zonder vrienden? Idioot.

EDIT : Ringo vond het te ver gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62889

Guest
Ik en D. zijn bilmaatjes en hij heeft een relatie met Juoma. Wat nou geen vrienden?
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:

-King Ringo: misschien verassend dat ik hem hier zet. Maar van EQUI's kant heeft hij gewoon het meeste laten zien, hij is niet de beste speler qua skills en timing. Maar de stats zijn hoe ze zijn.

-Nakur: Doet naar horen zeggen enorm veel voor EQUI en probeert nu een nieuwe boost te geven met TLS. Ik ben benieuwd. Ook qua skills lijkt hij me bij de betere en ook in de omgang zéér vriendelijk.

-Bloemkool4life: Qua skills gewoon de beste op w18, al jaren mijn buur op w18 en dat werkt fantastisch.

-Rashani: Wat een heerlijke massa's heeft deze jongen afgevuurd op EQUI, defensief en offensief dominant.

-Iron-Law,Kevo Kief, King Joa verdienen ook hun plaatsje.

Slechtste speler:

-Atheneas, wat een belachelijke stacks heeft die bij mij staan. Hij gebruikt 120 defjes om 6 CF's te stacken die hij nog nooit gebruikt heeft. Dat getuigt van weinig respect jegens je eigen stam. Laat een clustertje gewoon leegbashen en edelen zonder te dodgen of maar enige tegenstand te bieden. Maar ondertussen wel lekker internen...

-IM2XM4U, wat een grote fout maak je door jumpdorpen naast Breakclusters niet te stacken. Tactisch beperkt lijkt me.

-KnockKnock, Polyphemus, Meekoe en de andere accounts die schandalig worden afgemaakt.

-Oude spelers Gilamonster, schandalig hoe ze zich lieten inmaken. Nu zit er gelukkig een toppertje op.


Meestbelovende speler voor de toekomst:

-Bloemkool4life: Deze jongens gaan gewoon door op hun elan en gaan helemaal los

-Ministry Of Silly Walks, na een lange vakantie ben ik er helemaal klaar voor, ik ben op dreef en ga gewoon zo door

Beste stam:

-Break, lijkt me duidelijk

Slechtste stam:

-TNO

Meestbelovende stam voor de toekomst:

-Break gaat gewoon door

Beste leider:

-Nakur: zal TLS wel goed leiden.

-T. Bloemkool4life: Fantastisch werk aan het leveren.

-Rashani, idem

Slechtste leider:

- ///

Favoriete leider:

-Een leider die goed werk levert, zal ook mijn favoriet zijn. Rash en Bloem hebben dus geluk

Favoriete forumposter:

-The Rafinator, mooi dat je de irritante posters maar even op hun plaats zet.

-Assasins Of War, alhoewel je lange tijd weg bent, is je AF niveau gewoon hetzelfde gebleven. Sterkste poster uit Break.

Minst favoriete forumposter:

-King Ringo, aandachtgeilend met de hersengrootte van een doperwt, complottheorieën à la Illuminati verzinnen, als ik jou moet geloven stond je account al maanden op delete. Soms nog een geniale uitspraak hier en daar, maar over het algemeen zou ik me als EQUI zijnde schamen.

-Agonoize, enorm agressief waar het niet nodig is, altijd provocerend en onnodig de discussie aangaan.

-Mystique, verdwijn gewoon, irritant ventje


Meest overschatte stam:

-TLS, ik wens je alle succes maar voor mij lijkt dit maar uitstel van executie

Meest onderschatte stam:

-///

Mooiste profielplaatje speler:

-Kredict had de mooiste in de w18 geschiedenis vind ik. Momenteel heb ik niet echt een idee.

Mooiste profielplaatje stam:

-De ijsbeer van Break of het Break logo. De nieuwe is weliswaar nog steeds de mooiste van w18, maar dat komt omdat de andere plaatjes gewoon slecht zijn

Grootste Blunder:

-Vandaag veel te laks aangevallen
 

DeletedUser28445

Guest
Thanks voor de bedankjes. Is ook echt een objectief lijstje, vind ik :).
 

DeletedUser

Guest
Amusant dat Bloemkool4life, die door Howlin en Aus, ondanks het feit dat hij twee keer zoveel middelen had, in een weekje tijd van W18 werd gejaagd nu wordt geprezen als een grote speler. Om over de rest van het lijstje nog maar te zwijgen overigens, dat is zo mogelijk nog slechter. Het illustreert het intens droevige niveau van W18.
 

DeletedUser

Guest
Amusant dat Bloemkool4life, die door Howlin en Aus, ondanks het feit dat hij twee keer zoveel middelen had, in een weekje tijd van W18 werd gejaagd nu wordt geprezen als een grote speler. Om over de rest van het lijstje nog maar te zwijgen overigens, dat is zo mogelijk nog slechter. Het illustreert het intens droevige niveau van W18.

Jij werd weggevaagd door EQUI, datzelfde EQUI wat nu credits krijgt. :rolleyes:
Kom maar met het slechte argument, dat ik er het fijne niet van weet. Maar jij en je co toen der tijd hebben flameofdeath niet kunnen redden. Dus je moet nu niet de grote jongen gaan uithangen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje vertelt nochtans de waarheid Flos.

In het land der blinden is eenoog koning.
Jij werd weggevaagd door EQUI, datzelfde EQUI wat nu credits krijgt. :rolleyes:
Kom maar met het slechte argument, dat ik er het fijne niet van weet. Maar jij en je co toen der tijd hebben flameofdeath niet kunnen redden. Dus je moet nu niet de grote jongen gaan uithangen.
Weggevaagd... Tja. Wat moet je ermee.
We hebben op FOD een prestatie neergezet die tot de grotere van W18 behoort, een uitstekende reden om de grote jongen uit te hangen al heb ik daar nog veel meer redenen voor, dat ik een grote jongen ben bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
De waarheid blijft de waarheid tot die waarheid doorprikt wordt. Ga je gang Flos, wetend dat dit een lijstje is over de huidige toestand en geen geschiedenislijstje ;).
 
Bovenaan