golden awards

DeletedUser64964

Guest
Me dunkt dat dit armzalige spel met een nog armzaligere verzameling kneuzen spelen meer op onder een steen kruipen lijkt dan daar de mensen die je serieus neemt op je mening te wijzen indien nodig, en passant wat treurige dwazen een oorvijg gevende. Dus Nakur, hou je triviale gedachtegangetjes maar voor je en bewaar ze voor het kringetje bij de juf, b.v.d. Indien je zoals verduidelijkt zonder groot succes me probeerde te vragen wanneer ik dit broednest van achterlijkheid weer verlaat, wel, spoedig, lachen om immorele maar vooral stuitend domme prutsers is even leuk maar gaat snel vervelen, bovendien had dit kortstondige bezoek voornamelijk tot doel om AoW voor deze bende te behoeden, al kan ik niet ontkennen dat jou even de grond instampen ook altijd een waar pleziertje is. Zodoende.

Klopt Conquerking, het heeft even geduurd maar deze ook bijzondere triviale informatie is inmiddels ook tot jouw grijze massa doorgedrongen, gefeliciteerd.

Moest hardop lachen xD Geweldig gewoon :p
 

DeletedUser

Guest
Nu ik gestopt ben zal ik proberen een zo objectief mogelijke lijst neer te zetten al zullen er wat fouten inkomen
Ik neem ook feiten mee van roeger die nu wellicht voor die spelers niet meer gelden

Beste Leiders vroeger: Lord Lenaers (vroeger in LEF) - Nakur (vroeger in EQUI) - Bliow (vroeger FREE)
Beste leiders laatste maanden:Aganoize (meest actieve leider in equi) - Rashani (voor break prima leider voor diplomatie minder goed)
Meest onderschatte speler: King Ringo - Lord Lenaers - NotAfraid (in zijn goede tijden) - Amonra - Mattie 886
Beste spelers : KingRingo - IronLaw - Rashani - Arbeitsman - Nakur - Aganoize
Beste v.v. mensen vroeger of nu : Lord-Sith - Notafraid - Derkisdeman - Ironlaw - Aganoize - KingRingo
Meest overschatte spelers: Bloemkool4live - Im2x -
Beste mensen met juiste staminstelling :jabeplace - Lutje - Ironlaw - Stinkypanda - Qlit - alle nieuwelingen die net in equi zitten en proberen te kar te trekken
Beste Stam: Ik denk toch dat het vroegere LEF in al die tijd de beste stam was, nu is dat break maar met een rafeltje wegens hun gedrag
Slechtste stam: FREE te aanvallend ingesteld en afgemaakt door 2 a 3 spelers
Goeie spelers die vroegtijdig zijn afgehaakt: Rafinator - Edsan - Flos - Qualititate -Qualified - Bliow
Favoriete forumposter: heb ik niet
Grootste fout equi: door altijd het zuiden prio te geven boven het noorden
Minst favoriete forumposter: de beide spelers van bloemkool4live
Beste puinruimer: KingRingo, meerdere keren accounten 24/7 v.v. gedaan wekenlang om ze te redden van de ondergang
Meest makkelijke speler in omgang: jabeplace
Speler in equi die altijd bereid was def te geven: jabeplace-Lutje-Athenaes-Darklegend-kingjoa-Kasperix-fissie etc etc
Beste offense speler: Rashani
Beste defence speler: KingRingo ( ik zal binnenkort mijn defverhaal vertellen voor wie dat wil weten maar heb nooit gestacked gestaan)
Meest moeilijke speler in omgang: KingRingo, te veel eisen en te dreigend als het niet loopt zoals het hoort te lopen
Maar vooral respect voor iedereen die ons alle afgelopen jaren het plezier gegeven hebben op w18 want zonder deze rl mensen hadden we dit spel hier niet gespeeld


Uiteraard zal ik met dit lijstje break minder eer toebedelen dan wellicht verdient maar komt omdat ik niet alle mensen ken en ze niet allemaal ben tegen gekomen in het spel

Verder zal ik wat equi spelers vergeten zijn maar so be it, ze weten zelf wel beter
 

DeletedUser

Guest
Nu ik gestopt ben zal ik proberen een zo objectief mogelijke lijst neer te zetten al zullen er wat fouten inkomen
Ik neem ook feiten mee van roeger die nu wellicht voor die spelers niet meer gelden

Beste Leiders vroeger: Lord Lenaers (vroeger in LEF) - Nakur (vroeger in EQUI) - Bliow (vroeger FREE)
Beste leiders laatste maanden:Aganoize (meest actieve leider in equi) - Rashani (voor break prima leider voor diplomatie minder goed)
Meest onderschatte speler: King Ringo - Lord Lenaers - NotAfraid (in zijn goede tijden) - Amonra - Mattie 886
Beste spelers : KingRingo - IronLaw - Rashani - Arbeitsman - Nakur - Aganoize
Beste v.v. mensen vroeger of nu : Lord-Sith - Notafraid - Derkisdeman - Ironlaw - Aganoize - KingRingo
Meest overschatte spelers: Bloemkool4live - Im2x -
Beste mensen met juiste staminstelling :jabeplace - Lutje - Ironlaw - Stinkypanda - Qlit - alle nieuwelingen die net in equi zitten en proberen te kar te trekken
Beste Stam: Ik denk toch dat het vroegere LEF in al die tijd de beste stam was, nu is dat break maar met een rafeltje wegens hun gedrag
Slechtste stam: FREE te aanvallend ingesteld en afgemaakt door 2 a 3 spelers
Goeie spelers die vroegtijdig zijn afgehaakt: Rafinator - Edsan - Flos - Qualititate -Qualified - Bliow
Favoriete forumposter: heb ik niet
Grootste fout equi: door altijd het zuiden prio te geven boven het noorden
Minst favoriete forumposter: de beide spelers van bloemkool4live
Beste puinruimer: KingRingo, meerdere keren accounten 24/7 v.v. gedaan wekenlang om ze te redden van de ondergang
Meest makkelijke speler in omgang: jabeplace
Speler in equi die altijd bereid was def te geven: jabeplace-Lutje-Athenaes-Darklegend-kingjoa-Kasperix-fissie etc etc
Beste offense speler: Rashani
Beste defence speler: KingRingo ( ik zal binnenkort mijn defverhaal vertellen voor wie dat wil weten maar heb nooit gestacked gestaan)
Meest moeilijke speler in omgang: KingRingo, te veel eisen en te dreigend als het niet loopt zoals het hoort te lopen
Maar vooral respect voor iedereen die ons alle afgelopen jaren het plezier gegeven hebben op w18 want zonder deze rl mensen hadden we dit spel hier niet gespeeld

Uiteraard zal ik met dit lijstje break minder eer toebedelen dan wellicht verdient maar komt omdat ik niet alle mensen ken en ze niet allemaal ben tegen gekomen in het spel
Verder zal ik wat equi spelers vergeten zijn maar so be it, ze weten zelf wel beter

Lol grootste fout van Equi is de NAP niet direct afgesloten te hebben met break toen zij chesser recrute :p
Noorden konden we nog niet zo veel doen door clusters imo en werd al vlug verpest door die oelewappers die hen front niet in orde hadden (toen iron-law ineens daar zoveel dorpen pakte).

Veel dingen uit jouw lijst waar ik het gewoon niet mee eens ben, alsof je niet alles volgde.
En wat een zelfverheerlijking alweer.
 

DeletedUser65368

Guest
nu ik gestopt ben zal ik proberen een zo objectief mogelijke lijst neer te zetten al zullen er wat fouten inkomen
ik neem ook feiten mee van roeger die nu wellicht voor die spelers niet meer gelden

beste leiders vroeger: Lord lenaers (vroeger in lef) - nakur (vroeger in equi) - bliow (vroeger free)
beste leiders laatste maanden:aganoize (meest actieve leider in equi) - rashani (voor break prima leider voor diplomatie minder goed)
meest onderschatte speler: King ringo - lord lenaers - notafraid (in zijn goede tijden) - amonra - mattie 886
beste spelers : Kingringo - ironlaw - rashani - arbeitsman - nakur - aganoize
beste v.v. Mensen vroeger of nu : Lord-sith - notafraid - derkisdeman - ironlaw - aganoize - kingringo
meest overschatte spelers: Bloemkool4live - im2x -
beste mensen met juiste staminstelling :jabeplace - lutje - ironlaw - stinkypanda - qlit - alle nieuwelingen die net in equi zitten en proberen te kar te trekken
beste stam: Ik denk toch dat het vroegere lef in al die tijd de beste stam was, nu is dat break maar met een rafeltje wegens hun gedrag
slechtste stam: Free te aanvallend ingesteld en afgemaakt door 2 a 3 spelers
goeie spelers die vroegtijdig zijn afgehaakt: Rafinator - edsan - flos - qualititate -qualified - bliow
favoriete forumposter: Heb ik niet
grootste fout equi: Door altijd het zuiden prio te geven boven het noorden
minst favoriete forumposter: De beide spelers van bloemkool4live
beste puinruimer: Kingringo, meerdere keren accounten 24/7 v.v. Gedaan wekenlang om ze te redden van de ondergang
meest makkelijke speler in omgang: Jabeplace
speler in equi die altijd bereid was def te geven: Jabeplace-lutje-athenaes-darklegend-kingjoa-kasperix-fissie etc etc
beste offense speler: Rashani
beste defence speler: kingringo ( ik zal binnenkort mijn defverhaal vertellen voor wie dat wil weten maar heb nooit gestacked gestaan)
meest moeilijke speler in omgang: Kingringo, te veel eisen en te dreigend als het niet loopt zoals het hoort te lopen
maar vooral respect voor iedereen die ons alle afgelopen jaren het plezier gegeven hebben op w18 want zonder deze rl mensen hadden we dit spel hier niet gespeeld


uiteraard zal ik met dit lijstje break minder eer toebedelen dan wellicht verdient maar komt omdat ik niet alle mensen ken en ze niet allemaal ben tegen gekomen in het spel

verder zal ik wat equi spelers vergeten zijn maar so be it, ze weten zelf wel beter

wutt!?!?!?!?!?!
 

DeletedUser64964

Guest
IM2 is toch echt slecht hè, heeft ie nou toch wel laten zien zeker.
 

DeletedUser65368

Guest
IM2 is toch echt slecht hè, heeft ie nou toch wel laten zien zeker.

Hij is alleen nooit overschat in mijn ogen en bloemkool ook echt niet. En Qualitate is niet vroegtijdig 'afgehaakt' hij had dat foutje met die farmtool volgens Milan. En Qualitate kan gelijk ook beste deffer overnemen van Ringo.
 

DeletedUser

Guest
Als dit een lijstje moest voorstellen van w18 van begin tot einde (omdat je gestopte accaunts gebruikt)
trekt je lijstje op geen zak ... nu ook al niet trouwens
 

DeletedUser

Guest
Hij is alleen nooit overschat in mijn ogen en bloemkool ook echt niet. En Qualitate is niet vroegtijdig 'afgehaakt' hij had dat foutje met die farmtool volgens Milan. En Qualitate kan gelijk ook beste deffer overnemen van Ringo.

IM2 werd in Equi zelf toch wel als een van de betere spelers beschouwd tot hij zo hard op zen bek ging :p
 

DeletedUser

Guest
IM2 was huilen met de pet op. tot 2x toe dezelfde grove fout in zo stadium van de wereld is ronduit bedroevend

je nieuwe dorpen pal naast mij niet stacken-
 

DeletedUser37978

Guest
IM2 was huilen met de pet op. tot 2x toe dezelfde grove fout in zo stadium van de wereld is ronduit bedroevend

je nieuwe dorpen pal naast mij niet stacken-

Dus je wilt zeggen dat je enkel door te stacken kunt spelen? Door juist niet te stacken kun je laten zien waar je van gemaakt bent.
 

DeletedUser

Guest
Michak doe niet zo dom. Je weet best dat dorpen die je net geëdeld hebt niet te verdedigen zijn zonder het vol te gooien. Een oneindig backtime gevecht is zinloos, en dat is alleen voordelig als je een heleboel dorpen in één keer pakt. Je bent nu puur de spuit-elf aan het zijn en dat doe je al langer. Ga eens terug naar je oude niveau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
"Ik heb nooit stacked gestaan"

Oh god, we komen niet meer bij :D

als jij 5 a 6 defdorpen per dorp stacken noem??? en dat slechts de eerste 2 rijen

de rest is allemaal op andere manier verdedigd
als mijn acount niet al op delete stond had je van mij zo mogen inloggen om te kijken hoeveel stamdef ik heb, nul komma nul en dat al maanden
 
Reactiescore
205
Oja, als je geen stamdef hebt, kun je niet stacked staan. Met dat minime front van jou.
Je vergat er denk ik een nul komma nul achter te zetten, 50 a 60 defdorpen stack bedoelde je zeker.

Daarbij, met accounts die op delete staan kun je geen dreigpmmetjes sturen naar stamgenoten. Dus aangezien je toch weer niet op delete staat, zoals je hier en op je profiel beweerd, kun je fijn de sanguiner laten inloggen om te kijken hoe hard je stacked staat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser37978

Guest
Michak doe niet zo dom. Je weet best dat dorpen die je net geëdeld hebt niet te verdedigen zijn zonder het vol te gooien. Een oneindig backtime gevecht is zinloos, en dat is alleen voordelig als je een heleboel dorpen in één keer pakt. Je bent nu puur de spuit-elf aan het zijn en dat doe je al langer. Ga eens terug naar je oude niveau.

Om terug te gaan naar het normale posten heeft hier eigenlijk helemaal geen nut. Want een ieder die hier post, kraamt 9 van de 10 keer onzin uit. Want iedereen heeft er een andere kijk op. En komen dan toch niet op de zelfde golflengte.

Een backtime gevecht is zeker niet alles, maar wanneer je het wat slim aanpakt, dan kun je toch een heel eind komen onder stackdef. Maar Bij EQUI is het voornamelijk het probleem dat ze niet tot nooit iets hebben gedaan aan de o zo grote barbarenzee die er was ontstaan. Ze hebben alle Breakleden lekker met rust gelaten. Die hebben dus nu het grote voordeel dat ze hun nieuwe clusters rustig kunnen gaan vergroten. En IM2 heeft na de eerst aanvallen in C26, twee weken de tijd gehad om er iets aan te doen. Dus stacken, of er voor zorgen dat Break het er zo moeilijk mogelijk mee had. Dit heeft hij helaas nagelaten. Ik heb daar geen stackdef. Dat weten de spelers van Break ook wel die er naast liggen. Vandaar dat ik het gerust hier op het AF durf te zeggen. Want Break kan nog zeggen dat IM2 zo dom was om niet te gaan stacken, maar zelf zijn ze geen haar beter. Want ook hun laten de dorpen naast me gewoon leeg staan.

Mijn einde is nu toch waarschijnlijk wel in zicht na al die rompslomp hier op W18. Want wat een leuke wereld had kunnen zijn, is het helaas niet geworden.
 

DeletedUser

Guest
omg. je hebt vrij weinig verstand van tw
natuurlijk stacken wij duo pro waar je wss op doelt niet. jou clustertje ligt midden in break onderhand , links naast de grote chesser. eer jou verre def op een veroverd dorp er is krijgen wij er genoeg clears op om jou frontdef plat te leggen.

slimmer is om bijv rashani wat harder te stacken bij een actieve ringo ipv een michak die amper tw kan:)
 

DeletedUser37978

Guest
omg. je hebt vrij weinig verstand van tw
natuurlijk stacken wij duo pro waar je wss op doelt niet. jou clustertje ligt midden in break onderhand , links naast de grote chesser. eer jou verre def op een veroverd dorp er is krijgen wij er genoeg clears op om jou frontdef plat te leggen.

slimmer is om bijv rashani wat harder te stacken bij een actieve ringo ipv een michak die amper tw kan:)

Hell yeah. Wat ben je ook weer eens een gigantische noob. Als ik mijn def er wel neer ga zetten, dan weet ik zeker dat je heel wat clears nodig gaat hebben om er ook maar daadwerkelijk door te gaan komen. Dus ga nu even niet zo stoer lopen doen. Want je kunt nu een grote mond hebben hier op het AF, maar woorden zijn hier nog geen daden. En het clustertje in C36 heb ik weken geleden al opgegeven. Dus mij boeit het maar weinig of er dorpen verloren gaan. Ik heb alleen aangegeven dat wanneer ik online ben, ik toch ga kijken of ik die dorpen niet al te makkelijk ga afgeven. Maar zoiets zul je vast niet begrijpen:eek:

Maar zoals je al zegt, ik heb geen verstand van TW :eek:
 
Bovenaan