golden awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: Team op The Infinity
Slechtste speler: Widar dan toch
Meestbelovende speler voor de toekomst: Pemann, IM2X3M4U, Constantius, .Malicious
Beste stam: |P|
Slechtste stam: Top 3, EQUI
Meestbelovende stam voor de toekomst: Ze komen atm weer goed terug, dus dan toch |P| als ze even hun best doen (Rhythm :mad:)
Beste leider: /
Slechtste leider: /
Favoriete leider: /
Favoriete forumposter: Howlin
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: EQUI, ze zijn dan misschien voor een groot deel noob, maar ze kunnen toch nog altijd schade aanrichten :D
Mooiste profielplaatje speler: .Malicious :cool:
Mooiste profielplaatje stam: EQUI
Grootste Blunder: Een trein zowel snipen als backtimen :p
 

DeletedUser

Guest
Soms vind ik het echt eens leuk om jou tegen te spreken en met jou in discussie te gaan omdat ik dan wat tegenstand heb, maar hier valt gewoon niet tegen in te gaan. Op elk punt heb je gelijk. Ik vond enkel dat van die beste deffer echt belachelijk. 1) hij was er idd niet en 2) hij stond volgestacked tot en met. Je noemt hier Howlin, maar ik denk dat L. bijna of evengoed is hoor. Ach Lord Lenaers, die haalt bij mij nog geeneens de top 20. Dat hij resultaat behaalt staat hier inderdaad terzijde.

Dat Rafinator boven de rest van EQUI staat is niet moeilijk, het is niet voor niets een naamgenoot :p
L. zit ook rond dat niveau ja, is ook niet normaal hoe chill het is om een actieve L. in je stam te hebben:p
 

DeletedUser

Guest
Ik had t eerder op P. die doet weer geen fuck :mad:

tja schoonheid ik had gewoon vv aangevraagd hè;) was druk vandaag en gister want we hebben kerstdiner voor 30 man bij ons thuis en mijn moeder heeft kapotte rug dus mag niks tillen en teveel doen dus moet ik de hele dag helpen. maar komt wel goed hoor;) ik edel deze vakantie nog wel minimaal 100 dorpjes denk ik.
 

DeletedUser

Guest
tja schoonheid ik had gewoon vv aangevraagd hè;) was druk vandaag en gister want we hebben kerstdiner voor 30 man bij ons thuis en mijn moeder heeft kapotte rug dus mag niks tillen en teveel doen dus moet ik de hele dag helpen. maar komt wel goed hoor;) ik edel deze vakantie nog wel minimaal 100 dorpjes denk ik.

No problem lekkertje :D Jij haalt alles wel weer in
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: tja nog steeds groot fan van Howlin :D
Slechtste speler: lastig lastig maar ik ga voor agonoize
Meestbelovende speler voor de toekomst: .Malicious oceanos
Beste stam: |P| dat lijkt me duidelijk
Slechtste stam: top 3 EQUI alhoewel break ook afzakt door spelers als CBC en mousepad te verliezen
Meestbelovende stam voor de toekomst: |P|
Beste leider: Aus
Slechtste leider: \
Favoriete leider: aus oceanos sigvald
Favoriete forumposter: howlin aus flos CBC
Minst favoriete forumposter: agonoize
Meest overschatte stam: Break
Meest onderschatte stam: denk mss EQUI maar toch ook weer niet. deze is beetje discutabel
Mooiste profielplaatje speler: Krepox
Mooiste profielplaatje stam: |P| en die van EQUI vind ik ook mooi.
Grootste Blunder:ik blunder nooit:cool:
 
Bovenaan