Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: Hanras, Philips de Goede, Genadeloods (of hij nu ook heet), Muchas Maracas.
Slechtste speler: Aftaaiers na het hebben van een grote bakkes.
Meestbelovende speler voor de toekomst: -
Beste stam: GoH XL
Slechtste stam: Curam
Meestbelovende stam voor de toekomst: -
Beste leider: .Totally Spies, Yero FosGate, Muchas Maracas.
Slechtste leider: Lil-John (die heeft Curam geleidt toch?)
Favoriete leider: Muchas Maracas.
Favoriete forumposter: Jullie zwetsen toch allemaal onzin, dus niemand :D
Minst favoriete forumposter: -
Meest overschatte stam: Nilva
Meest onderschatte stam: Mental
Mooiste profielplaatje speler: Gig Graham II
Mooiste profielplaatje stam: -
Grootste Blunder: Joël van mijn account laten gaan :p
Beste VV : Pff.. Ik sta nooit onder VV meer
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Mijzelf
Grootste respect voor : Mijn stamleden die van het begin al meedraaien
Minste respect voor : -
Wie zou je graag in de stam willen : De actieve frontspelers (of hun VV'er?) van GoH

En voor de anderen zodat ze het snel kunnen overnemen :)

Code:
[B]Beste speler[/B]: 
[B]Slechtste speler:[/B] 
[B]Meestbelovende speler voor de toekomst[/B]: 
[B]Beste stam[/B]: 
[B]Slechtste stam:[/B] 
[B]Meestbelovende stam voor de toekomst[/B]: 
[B]Beste leider[/B]: 
[B]Slechtste leider[/B]: 
[B]Favoriete leider[/B]: 
[B]Favoriete forumposter[/B]: 
[B]Minst favoriete forumposter:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]  
[B]Meest onderschatte stam:[/B] 
[B]Mooiste profielplaatje speler:[/B] 
[B]Mooiste profielplaatje stam:[/B] 
[B]Grootste Blunder:[/B] 
[B]Beste VV :[/B] 
[B]Speler van wie je het meest geleerd hebt[/B] : 
[B]Grootste respect voor [/B]:
[B]Minste respect voor :[/B] 
[B]Wie zou je graag in de stam willen [/B]:
 

DeletedUser58249

Guest
Hier het lijstje van Genadeloods ( of hoe hij nu ook heet ) ;P



Allereerst even de opmerking dat ik niet zo van dit soort lijstjes houdt , omdat je altijd wel iemand te kort doet of vergeet en je vaak ook niet alles en iedereen kunt noemen , maar desalniettemin vind ik het toch een keer leuk om er eentje te posten .


Beste speler: Sydsney1 , Gig Graham II , Hanras , Muchas Maracas
Slechtste speler: Val in herhaling maar ook voor mij geldt een ieder met een grote muil maar geen daden .
Meestbelovende speler voor de toekomst: -
Beste stam: GoH-XL , Mental
Slechtste stam: momenteel niet aan de orde , maar Curam en Nilva blijven toch wel hangen als slappe hap .
Meestbelovende stam voor de toekomst: -
Beste leider: Hanras , Sydsney1 en destijds Rosswell
Slechtste leider: Leiding van Curam en Nilva
Favoriete leider: Sydsney1
Favoriete forumposter: Diegene die wat zinnigs zeggen ( dus bijna niemand )
Minst favoriete forumposter: Diegene die dralen en zeiken ( dus bijna iedereen )
Meest overschatte stam: Curam en Nilva
Meest onderschatte stam: Het kleine ~GoH~ van vroeger
Mooiste profielplaatje speler: boeit me niet veel , of moet een lekkere chick op staan ;-)
Mooiste profielplaatje stam: boeit me ook weinig
Grootste Blunder: niet van toepassing , ik maak geen blunders . Haha ;-) . Echte grote denk ik niet , maar gerust vele kleintjes .
Beste VV : Lady Greenway
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Tribal-dex ( originele speler ) , Sydsney1 en taaie tegenstanders zoals 0wnz U P3k3r ( oude dual team ) , Rosswell , Fido ( K. )
Grootste respect voor : de volhouders , de actieven , diegene die stambelang boven eigen belang stellen
Minste respect voor : backstabbers , spy's and lawbreakers
Wie zou je graag in de stam willen : Gig Graham II , Muchas Maracas
 

DeletedUser55090

Guest
RugbyRob heb ik tegen jou gespeeld op Genadeloods ja? Ik weet niet of ik wel in dezelfde tijd als jou hierop speelde?

Zoja was je een taaie tegenstander hoor, uiteindelijk gelukkig nog lang alles tegen kunnen houden en vanuit daar zelfs een enorme voorsprong genomen (54-0). Niet zonder mijn stam. Hierin hoorde ik alleen dan na het verliezen van veel dorpen de eigenaar was veranderd (kwam je er pas later of, of ging je juist weg)

Na die grote upswing ben ik gestopt.

BTW: Geweldig iedereen dat jullie nog steeds deze leuke lees lijstje erop zetten (met mij er zelfs nog op "liefde voor jullie")
 

DeletedUser58249

Guest
Ik kwam later , toen het account volledig in puin lag ben ik er opgestapt en toen eerst tinky aangepakt , maar tegelijkertijd bleef jij toen aanvallen , ik kon niet veel meer dan proberen niets te verliezen op dat moment omdat het account zwaar gehavend was , 80 % van alle troepen waren dood en ik denk iets van 40 % van de dorpen waren aan puin geschoten , net toen ik wat bij krachten kwam en geen dorpen meer verloor en op jou ging lopen verliet jij het account . Dus verdedigend kan ik je niet inschatten , maar als deffer vind ik het toch leuker om aangevallen te worden en daar dan lering uit te trekken en jij was wel een taaie in die korte periode , had graag langer tegen je gestreden .
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
en bedankt voor de nominatie van oud 0wnz u p3k3r, denk toch dat je mij&J bedoelt? ten tijde van de FFF:p
 

DeletedUser55090

Guest
Ik kwam later , toen het account volledig in puin lag ben ik er opgestapt en toen eerst tinky aangepakt , maar tegelijkertijd bleef jij toen aanvallen , ik kon niet veel meer dan proberen niets te verliezen op dat moment omdat het account zwaar gehavend was , 80 % van alle troepen waren dood en ik denk iets van 40 % van de dorpen waren aan puin geschoten , net toen ik wat bij krachten kwam en geen dorpen meer verloor en op jou ging lopen verliet jij het account . Dus verdedigend kan ik je niet inschatten , maar als deffer vind ik het toch leuker om aangevallen te worden en daar dan lering uit te trekken en jij was wel een taaie in die korte periode , had graag langer tegen je gestreden .

Moet dan wel eerlijk herkennen dat ik aanvallend vele malen zwakker ben dan deffensief. Aanvallend kom ik toch niet zo sterk uit de voeten, kan wel een offensief opzetten maar vind het tegenhouden leuker
 

DeletedUser38246

Guest
Beste speler: Hanras, Rugby, Gig
Slechtste speler: Frenkk, Gusten
Meestbelovende speler voor de toekomst: nvt
Beste stam: Mental
Slechtste stam: FFDH
Meestbelovende stam voor de toekomst: nvt
Beste leider: Ondanks verschillende acties; .Totally Spies
Slechtste leider: Tjah, denk toch lil-john
Favoriete leider: Mevlin, originele speler m4
Favoriete forumposter: Martijn, krovi :cool:
Minst favoriete forumposter: tom van iiibrowser
Meest overschatte stam: Curam
Meest onderschatte stam: mental
Mooiste profielplaatje speler: Let ik niet echt op
Mooiste profielplaatje stam: ^
Grootste Blunder: Op delete gaan met Nilva
Beste VV : ?
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Martijn, krovi
Grootste respect voor : Krovi
Minste respect voor : R van .Ts
Wie zou je graag in de stam willen : Iedere actieve speler :D
 

DeletedUser58249

Guest
@ Dragonshield : Klopt , dat was die tijd .


@ Fido : Deffen is inderdaad vele malen leuker , ben ik mee eens . Clears versturen kan iedere noob , niets persoonlijks hoor Gig . Hahaha . Geintje . ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind aanvallen leuker.
Heb er meer plezier van om een dorpje erbij te krijgen, dan om te voorkomen er 1tje te verliezen.
 

DeletedUser20611

Guest
@ Fido : Deffen is inderdaad vele malen leuker , ben ik mee eens . Clears versturen kan iedere noob , niets persoonlijks hoor Gig . Hahaha . Geintje . ;-)
Haha I lolled ;) Gig deed veel VV's aan het front but still, lol.. :D

Ik vind aanvallen leuker.
Heb er meer plezier van om een dorpje erbij te krijgen, dan om te voorkomen er 1tje te verliezen.
Maar het allerleukste blijft lekker al je dorpen in één keer verliezen hé :rolleyes:
 

DeletedUser55090

Guest
Dat is mij nog nooit overkomen :)

Mij gelukkig ook nooit. Ik hield niet zo van dorpen verliezen en dus gebeurde het haast nooit. Alleen Gig heeft me 1 keer erin genaaid door samen te werken met (J.) en vanuit daar nam ik een dorp over en gelijk erna hun weer. Verder weinig verslagen

Ahja uiteindelijk 2-1 voor mij he GIG :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mij gelukkig ook nooit. Ik hield niet zo van dorpen verliezen en dus gebeurde het haast nooit. Alleen Gig heeft me 1 keer erin genaaid door samen te werken met (J.) en vanuit daar nam ik een dorp over en gelijk erna hun weer. Verder weinig verslagen

Ahja uiteindelijk 2-1 voor mij he GIG :eek:

1-1 man :p

0162| xyz «3 (507|749) K75 9,964 f.i.d.o. [Fallen] Gig Graham II [Mental] 2010-10-05 06:33:40
2. Vidi (507|771) K75 10,220 Gig Graham II [Mental] f.i.d.o. [Fallen] 2010-11-10 07:03:57
 
Bovenaan