Golden Awards

DeletedUser61161

Guest
Maar dan ga ik jouw missen :(

En vind het leuk om mijn oude werelden nog een beetje te volgen op Af ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Heb boka niet als beste leider en beste account gekozen vanwege de inactiviteit.
Een inactieve leider is geen goede leider in mijn ogen en een inactief account is ook geen goed account in mijn ogen

Actief genoeg?:p

Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen op 31.03.2012 (45 dorpen)!
 

DeletedUser

Guest
Heb boka niet als beste leider en beste account gekozen vanwege de inactiviteit.
Een inactieve leider is geen goede leider in mijn ogen en een inactief account is ook geen goed account in mijn ogen

als boka hier voor baba moet staan geef ik je helemaal gelijk. Actief kan je me momenteel niet noemen. Maar je zet mij dan maar meteen neer als slechtste leider? dat vindt ik een beetje ver gaan. Hier heb je het dan weer over beste leider. Beetje tegenstrijdig. Ik zeg niet dat ik de beste leider ofzo ben, maar ik geloof toch niej dat ik de slechtste ben of zelfs in het rijtje slechte leiders thuis hoor.

Op het moment speelt mijn inactiviteit parten idd. Kan en zal ik niet gaan ontkennen. Maar vindt dat je wel meteen ver gaat in je oordeel
 

DeletedUser

Guest
De slechste zal je nu ook wel niet zijn,maar ik kijk alleen maar naar de topstammen jah,anders zet ik zo'n n00b hier wel neer.
Maar verlopig vind ik jouw de slechste leiders van die topstammen wegens je inactiviteit, want hoe kan je een stam leiden als je inactief bent?
 

DeletedUser

Guest
De slechste zal je nu ook wel niet zijn,maar ik kijk alleen maar naar de topstammen jah,anders zet ik zo'n n00b hier wel neer.
Maar verlopig vind ik jouw de slechste leiders van die topstammen wegens je inactiviteit, want hoe kan je een stam leiden als je inactief bent?

In de Golden Awards, wat al bestaat vanaf Wereld 1. Gaat het niet om de slechtste leider van het moment. Het gaat om de slechtste leider die de wereld heeft gekend. Ik heb vele stammen goed geleid en heb laten zien tot de betere leiders te horen op deze wereld. Je kan me momenteel ''de slechtste'' noemen. Maar dan bekijk je het totaalplaatje gewoon niet.

Je moet de hele wereld bekijken en niet alleen een klein stukje wat momenteel toevallig bezig is.
 

DeletedUser25273

Guest
Heb boka niet als beste leider en beste account gekozen vanwege de inactiviteit.
Een inactieve leider is geen goede leider in mijn ogen en een inactief account is ook geen goed account in mijn ogen

De laatste keer reageerde je niet, nu wel actief genoeg?:D:D:D

Onderwerp Ontvangen
Award ontvangen: 9x Grootmacht van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: 6x Plunderaar van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: 5x Rover van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: 13x Aanvaller van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: Muurbreker (Goud - Level 4) 02.04.12 15:50
 

DeletedUser

Guest
De laatste keer reageerde je niet, nu wel actief genoeg?:D:D:D

Onderwerp Ontvangen
Award ontvangen: 9x Grootmacht van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: 6x Plunderaar van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: 5x Rover van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: 13x Aanvaller van de dag (nieuw) 03.04.12 00:00
Award ontvangen: Muurbreker (Goud - Level 4) 02.04.12 15:50

hij doelde op mij in zijn tekst geloof ik Demo ... Wat ik heb begrepen is dat op de plek van ''boka'' ... Baba had moeten staan. Verbeter me als ik ernaast zit.
 

DeletedUser25273

Guest
hij doelde op mij in zijn tekst geloof ik Demo ... Wat ik heb begrepen is dat op de plek van ''boka'' ... Baba had moeten staan. Verbeter me als ik ernaast zit.

Hij reageerde op jouw activiteit als leider, mijn activiteit als speler, aangezien er daarvoor wat over NoordTer en mij werd gezegd.
 
Bovenaan