Golden Awards

Reactiescore
5.686
Hoort eigenlijk nog een midget bij van om en nabij 1m55 om de boel compleet te maken
 
Reactiescore
10
Beste speler: Walk With Kings.
Beste stam: Klepto
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Doctore Oenomaus.
De beste stam speler: Accidental Genius.
Het grootste ego: Solar Eclipse(jaimy)
Beste leider: Dat moeten we nog afwachten.
Slechte leider: Addison Rae
Meest overschatte stam: DNA
Meest onderschatte stam: Klepto
Meest overschatte speler: Addison Rae
Meest onderschatte speler: Doreke:p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Novitius
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Addison Rae
Mooiste speler naam: Accidental Genius.
Mooiste stam naam: Klepto
Het tofste topic:/
Het domste topic:/
Favoriete forum poster: Calamity
Minst favoriete forum poster: Eric
Dikste wannabe op het forum: Eric
Dikste wannabe in het spel: Eric
Mooiste profiel foto van spelers: El Innombrable ( dank stan)
Mooiste profiel foto van stammen: Klepto
Mooiste actie van de wereld: Eric die een pre made maakt en denkt er mee de WW te pakken:confused2:.
 
Reactiescore
1.165

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
dragonfriend3 prima tw speler
 
Reactiescore
1.582
Beste speler: Walk With Kings.
Beste stam: Klepto
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Doctore Oenomaus.
De beste stam speler: Accidental Genius.
Het grootste ego: Solar Eclipse(jaimy)
Beste leider: Dat moeten we nog afwachten.
Slechte leider: Addison Rae
Meest overschatte stam: DNA
Meest onderschatte stam: Klepto
Meest overschatte speler: Addison Rae
Meest onderschatte speler: Doreke:p
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Novitius
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Addison Rae
Mooiste speler naam: Accidental Genius.
Mooiste stam naam: Klepto
Het tofste topic:/
Het domste topic:/
Favoriete forum poster: Calamity
Minst favoriete forum poster: Eric
Dikste wannabe op het forum: Eric
Dikste wannabe in het spel: Eric
Mooiste profiel foto van spelers: El Innombrable ( dank stan)
Mooiste profiel foto van stammen: Klepto
Mooiste actie van de wereld: Eric die een pre made maakt en denkt er mee de WW te pakken:confused2:.

@Addison Rae aan de post van deze toffee peer te zien ga je gerekt worden. Succes vrind
 
Reactiescore
50
Hahaha als King Ringo nog speelde was de wereld te klein xD
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
234
@Addison Rae aan de post van deze toffee peer te zien ga je gerekt worden. Succes vrind
Ik moet er elke 3 dagen even aan herinnerd worden, en dan hopen ze dat ik in dm slide (99% kans)
en dan kom ik daar klagen dat ze zich moeten gedragen
maar dat motiveert ze alleen maar
 
Reactiescore
510
Beste speler: Dis que tu es te staat op het moment op rang 1 en lijkt nu zijn voorsprong op de rest wat uit te breiden. Dus dit account is op het moment het beste uit de startfase gekomen. Zijn farmstats zijn prima, maar het roven is nou niet bepaald denderend, dus ben wel benieuwd hoeveel pp erdoorheen gejaagd is, maar dat geldt voor genoeg accounts tegenwoordig. Verder zijn er nog niet echt accounts getest enis van veel accounts nog niet bekend wie er op speelt, duskan ik het sterkste account op papier niet aanwijzen.

Beste stam:
1676061899986.png]
Het is lastig om nu al een beste stam aan te wijzen gezien het feit dat geen enkele stam iets heeft gepresteerd. Voor het gemak heb ik een kaartje toegevoegd waar de top 6 stammen zijn afgebeeld, deze lopern op het moment in dorpenaantal iets meer voor op de rest. Van de top 6 stammen heeft DNA als premade duidelijk een lastige positie omdat ze in de core liggen wat in een later stadium veel defensieve problemen kan opleveren door het gebrek aan een safe zone. De andere stammen hebben de mogelijkheid om de rim in te duiken en een safezone te creëren, terwijl DNA eigenlijk omsingeld wordt. Als ik zou een stam zou moeten kiezen als beste stam dan denk ik dat ik voor Klepto ga. Ik denk dat dezze stam op het moment de beste papieren heeft omdat het eigenlijk de enige grote stam is die in het noorden ligt. De strijd gaat veel eerder in het zuiden en in de core plaatsvinden, waar Klepto meer bewegingsvrijheid heeft.

Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
Ik geef deze aan CoCuRo. Dit account ligt in de rim en heeft in verhouding ongeveer de snelste groei van de wereld als ik naar de groeiranglijst op twstats kijk. Dus is in ieder geval een account om in de gaten te houden.

De beste stam speler:
Te vroeg om te zeggen, maar iedereen die hoog staat in de ondersteuningsranglijst.
Het grootste ego:
Denk dat er niemand is geweest die tot nu toe grote praatjes gehad heeft.
Beste leider:
Puur gebaseerd op de liggingen van de grote stammen op het moment denk ik dat de leiding van de meeste stammen het op het moment wel aardig onder controle heeft.
Slechte leider:
.Lex Naturae, deze stam bestaat volgens mij gewoon uit een aantal spelers die bij elkaar zijn gekomen omdat ze allemaal een redelijk aantal punten hebben. Het stamcluster is ver te zoeken en daaarbij hebben ze ook een redelijk hoog verloop van nieuwe leden. Dus dit gaat niet helemaal lekker daar.
Meest overschatte stam:
Klepto en Profit, ik denk dat deze stammen de meeste kwaliteit van spelers hebben. Maar wie groot is kan vallen.
Meest onderschatte stam:
DNA, er is denk ik al genoeg haat geweest om DNA met dat het pp noobs of wat dan ook zijn. Het is verder de enige premade deze wereld. Dus ik denk dat zij daarom ook wel ergens onderschat worden. Of al die haat terecht is of niet weet ik niet, maar ze krijgen in ieder geval de kans om het tegendeel te bewijzen.
Meest onderschatte speler:
Geen idee wie er op onderschat wordt op het moment eigenlijk. Dus ik geef deze maar aan Demarkie. Deze speler heeft tot nu toe enkel laten zien dat hij heel goed pp kan abusen. En ondanks dat is die zonder echt weerstand direct weggespeeld. Echter, ik heb gehoord dat er na de herstart wat spelers op het account zijn bijgekomen, dus mogelijk is het account nu wat aangesterkt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik ben niet zo gecharmeerd van de speelstijl van een aantal accounts binnen DNA en Law.

De rest laat ik weg, want die vind ik nutteloos.
 
Reactiescore
510
Bovenaan