- Reactiescore
- 485
Ik ruik katas
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Uitstekend, beetje bank gehangen en netflix aangezet. Verder me wel vermaakt hoe iedereen zat te bashen omdat ik geen lijstje had gemaakt, terwijl ik gezegd had dat wel te gaan doen.Ik hoop dat hij zn vrije dag dan op zn minst goed benut heeft.
Ik snap echt niet hoe jij door het leven gaat met deze cringebedoening? OpPerHoOfD-
Eric
Opperhoofd DNA
De overweging zullen best legaal zijn. Maar mijn persoonlijke mening is dat je als de 2 grootste stammen op dat moment geen Bg aan kan gaan. Dat riekt gewoon naar een dikkere premade dan dat je heb aangekondigd. Zeker als je aangeeft dat Profit nog niet bestond. Hoe kan je al na 3 weken dan een BG aangaan?Gelieve enkel de titels dik gedrukt, en de tekst eronder niet, danku
En dna heeft geen bg met stop, wel hebben wij er vrienden zitten maar hebben we overal.
Dna zijn zoals velen weten een groep spelers die zijn samen gekomen om een wereldje te starten, zoals je in het premade topic kan lezen is het een publieke premade, en is het dus absoluut niet de creme de la creme (dan hadden alle accs ook wel hoger gestaan) ik heb om verschillende redenen besloten de BG aan te gaan met law omdat wij toch niet de intentie hadden nog meer richting de core te groeien en het ons in ieder geval aan 1 flank een hoop rust zou geven zullen de grootste redenen zijn.
En nu stoppen met het luisteren naar de 'VF gekkies' in de tribalwars discord want DNA heeft geen BG met Stop.
En ook was de BG nog niet aangegaan voordat de stam profit tot stand was gekomen, dus nummer 1 en 2 stam waren we niet.
-
Eric
Opperhoofd DNA
De overweging zullen best legaal zijn. Maar mijn persoonlijke mening is dat je als de 2 grootste stammen op dat moment geen Bg aan kan gaan. Dat riekt gewoon naar een dikkere premade dan dat je heb aangekondigd. Zeker als je aangeeft dat Profit nog niet bestond. Hoe kan je al na 3 weken dan een BG aangaan?
Wil jij mijn bg worden?Mooi lijstje grts leider DNA
Bekijkt het zo, je sluit alleen bg af omdat ze het anders niet redden.Dus DNA, AGC, Law. & STOP zijn al bg's. Kan het nog gekker, wie is de volgende?
Leuk idee, om het beter te laten werken zal ik even het harem aan noobs taggen dat op LKO speelt.Ik benoem : @La Kouchov Obarkarchov en @Wurm 2.0 om de volgende lijstjes te maken
Verkeerde BasLeuk idee, om het beter te laten werken zal ik even het harem aan noobs taggen dat op LKO speelt.
@.Sick Individuals
@Spamkaboutertje
@De Sukke
@Nicckyy
@This Noob Is On Fire
@Nowhere in the sun
@dialgaman
@Leaving Behind zodra jij gaat spelen, zal ik je ook in dat zielige rijtje plaatsen, maar voor nu ben je gespaard