Golden Awards

Reactiescore
27
Heel vroeg, maar misschien brengt het wel iets van leven hier op dit forum.
Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest onderschatte stam: Meest overschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mooiste spelers naam: Mooiste stam naam: Het tofste topic: Het domste topic: Favoriete forum poster: Minst favoriete forum poster: Dikste wannabe op het forum: Dikste wannabe in het spel: Mooiste profiel foto van spelers: Mooiste profiel foto van stammen: Mooiste actie van de wereld: Meest belovende speler voor de toekomst: Meest belovende stam voor de toekomst: Grootste blunder: Voor wie heb je nu echt respect: Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik wil graag nog meedelen dat:[/ICODE[/B]][/SPOILER]

Reactiescore
27
Beste speler:
De beste speler momenteel, puur gebaseerd op de start, is McDonald Trump. Farm goed, rooft goed en heeft overigens al een mooi aantal dorpen. Of deze prestatie constant zal zijn, zullen we merken binnen een paar maanden.

Proficiat met de eerste award deze wereld :)

Beste stam:
Als lid van de stam Kakaka moet ik hier wel Kakaka zeggen. We zijn inmiddels met twee, maar onze katapulten zullen snel klaar staan om de muurtjes, smederijen en adelshoeves te breken.

Uiteraard is dit een mopje. Ik denk niet dat er al echt goede stammen zijn op dit moment.

Beste stamspeler:
Deze award heb ik simpelweg gebaseerd op de nummer in in het meeste verslagen tegenstanders als ondersteuner. Een welgemeende proficiat aan de speler en/of speelster evinator.

Het grootste ego:
In het verleden was dit altijd een mooie discussie. Dit maal wil ik het vriendelijk houden en zullen we stellen dat er voorlopig nog geen grote ego's gevormd zijn op deze wereld. Ik ben benieuwd wie deze prijs als eerste in ontvangst zal mogen nemen.

Beste leider:
Ik ga hier mijn mede stamspeler in de bloemen zetten. Proficiat Kakakatoenplukker. Je ben de beste <3

Slechtste leider:
Mag ik hier Duckje zeggen?? I'm joking!

Meest onderschatte stam:
Uiteraard Kakaka :cata:

Meest overschatte stam:
Ik ga saai doen en hier de nummer 1 stam van nu zeggen. Proficiat -V-. Ik ben er zeker van dat jullie het tegendeel gaan bewijzen.

Meest overschatte speler:
Deze prijs geef ik aan niemand.

Meest onderschatte speler:
Los Bombarderos*. Van deze speler gaan we nog te horen krijgen.

Met wie zou ik graag in een stam zitten:
Graag met de winnaars van deze wereld plssss

Met wie zou ik niet graag in een stam zitten:
Met de stam die als derde eindigt. Te slecht om mee te doen in de finale??

Mooiste spelersnaam:
Kakakatoenplukker is baas!

Mooiste stamnaam:
Mag ik zeggen dat de creativiteit op deze wereld echt ondermaats is? Daarom ga ik hier voor KAKAKA!!

Favoriete forumposter:
Wat een kut vraag dit. Er is hier niemand op het forum.

Minst favoriete forumposter:
Zelfde antwoord als hierboven.

Liefste lezertjes, ik ben het nu een beetje beu dus ik ga het hier bij laten.

Liefs,
De Fokke

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.447
jaaaaaaaaaaaa

Bovenaan