Golden Awards

Reactiescore
127
Nog maar eens een lijstje dan

Beste speler: Lastig te zeggen in deze fase, Owhpus/Goat/Jentele allemaal kandidaten, zal blijken

Beste stam: Laat deze wel blank om heissa te voorkomen haha

De beste stam speler: Ikzelf, zowel OS als Offence toch redelijk vrijgevend, positie helpt wel mee, eerlijk is eerlijk

Het grootste ego:  Meh

Beste leider: Zie de helft van de leiders niet haha

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
 FTW

Meest overschatte stam: Mja niemand is overschat, Cross zou je kunnen zeggen, maar wie overschat die haha

Meest overschatte speler:  Wirtual

Meest onderschatte speler:  Goat

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:  Huidige

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Flop en Hello leden

Mooiste spelers naam: /

Mooiste stam naam: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster:
Peckert geworden, wat kan die meelullen met de massa, meelopertje

Mooiste profiel foto van spelers:  Goat

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld:
Flop bamboozelen

Meest belovende speler voor de toekomst:  Owhpus

Meest belovende stam voor de toekomst: Flop en DES beide

Grootste blunder: Meerdere clears versturen en per ongeluk 2 edels mee aan tikken via "alles selecteren" die in de NB aankwamen en ofc stierven hahah

Voor wie heb je nu echt respect: De speler van Jentele die zn co aansprak op te snel conclusies trekken
Meest belovende speler & meest onderschatte speler die elkaar interne? :p

En degene die overschat die doet alles solo met een stam met 3 leden zonder 1 intern te hebben.

Eerst Gaz volop loven, vervolgens Gaz interne en Des joinen.

Grappig lijstje wel, maar klopt niks van.
Jammer dat jullie (en Des) zoveel interne ipv beetje de uitdaging tegenstand aan gaan.
Zo is de wereld snel voorbij zonder leuke eindstrijd.
 

Bijlagen

  • 2022_09_24_19.48.34.jpg
    2022_09_24_19.48.34.jpg
    818 KB · Weergaven: 23
Reactiescore
1.918
tegenwoordig kan je ook al aan een lijstje zien wie de noobkes zijn lol
 
Reactiescore
93
Zoals ik al zei, overrated!
Ik heb nog geen intern gehad btw Wirtual, kan jij niet meer zeggen nu :)
Hoezo zeg je intern man. Van wat ik hieruit opmaak is dit: Legendary is gestopt met spelen 5 dagen geleden basically, kan je ook zien op zijn twstats als je eens goed kijkt. Hij heeft al zijn troepen aan mijn front gezet toen ik hem 5 dagen geleden aanviel dus kan goed zijn dat zijn andere dorpen leeg stonden.
 
Reactiescore
47
Hoezo zeg je intern man. Van wat ik hieruit opmaak is dit: Legendary is gestopt met spelen 5 dagen geleden basically, kan je ook zien op zijn twstats als je eens goed kijkt. Hij heeft al zijn troepen aan mijn front gezet toen ik hem 5 dagen geleden aanviel dus kan goed zijn dat zijn andere dorpen leeg stonden.
Knap dat een gestopte speler 1u geleden nog een dorp van zijn oude stamgenoot jimwen overneemt :)!

Oh die had je even niet gezien natuurlijk.

Maar wel met 300% nachtbonus tig dorpen verliezen met amper ODD, tis gewoon een intern en dat weet jij ook
 
Reactiescore
93
Ik weet hier niets van, dit is wat ik vermoedde, maar dat legendary zelf een dorp neemt vind ik ook wel vreemd eigenlijk. Dan zullen ze toch gecommuniceerd hebben denk ik :/
 
Reactiescore
163
Zoals ik al zei, overrated!
Ik heb nog geen intern gehad btw Wirtual, kan jij niet meer zeggen nu :)
Legendarygisteren om 23:06
phone-white.png

Klaar mee
Wirtualgisteren om 21:35
phone-white.png

Hoe komt het?
.Legendarygisteren om 21:02
phone-white.png

Ga nu stoppen
grinning




Pff @.Final Meltdown het moet vermoeiend zijn om jou te zijn. Respect!
 
Reactiescore
163
Dus je bewijst hiermee dat het een intern is die je maar al te graag accepteerde, dankje voor het bewijs!

Overrated
Alles oke met jou man?

Dit bewijst dat mijn tegenstander mij een pm stuurt waarin die zegt dat die stopt. Wat moet ik doen? Bewust niet verder groeien deze classic en zelf stoppen omdat er een target van me stopt?
Je zou jezelf heel wat schaamte besparen als je gewoon stopt met posten hier.

Het wordt bijna een fetisj/obsessie als ik het zo zie..
 
Reactiescore
47
Alles oke met jou man?

Dit bewijst dat mijn tegenstander mij een pm stuurt waarin die zegt dat die stopt. Wat moet ik doen? Bewust niet verder groeien deze classic en zelf stoppen omdat er een target van me stopt?
Je zou jezelf heel wat schaamte besparen als je gewoon stopt met posten hier.

Het wordt bijna een fetisj/obsessie als ik het zo zie..

Nah, gewoon leuk dat je tegen mij begint over kleine spelertjes edelen terwijl je zelf gewoon een paar honderd K internt, je zet jezelf vooral voor paal en laat zien dat je inderdaad zelf ook gewoon internnaabje bent, is niet erg, maar ga dan ook niet uit de hoogte denken te doen.

Verder leuk dat ik rent free in je hoofd mag parkeren na een simpele opmerking :)
 
Reactiescore
163
Nah, gewoon leuk dat je tegen mij begint over kleine spelertjes edelen terwijl je zelf gewoon een paar honderd K internt, je zet jezelf vooral voor paal en laat zien dat je inderdaad zelf ook gewoon internnaabje bent, is niet erg, maar ga dan ook niet uit de hoogte denken te doen.

Verder leuk dat ik rent free in je hoofd mag parkeren na een simpele opmerking :)
Ik intern niks, een speler stuurt mij een bericht. Kan ik daar iets aan doen? Nee.
Het is inderdaad wel een feit dat jouw acc gewoon bestaat uit bbs een kleine spelertjes. En dat je je overige tijd spendeert aan belachelijke verzinsels hier op het AF.

En die laatste opmerking is the other way around maatje :)
Ik ga verder ook niet meer op je inhoudsloze verzinsels reageren maar toch nog veel plezier gewenst ig!
 
Reactiescore
47
Waar je wel wat aan kan doen is edelen bij een 300% nachtbonus, waar dus ook uit blijkt dat hij de boel gewoon voor je heeft leeggezet, ook aan ODD te zien.
Probeer je er maar niet uit te lullen
 
Reactiescore
47
Zozo, 172k voor 26 dorpen!
Dat is helemaal niks en dat weet je zelf ook, m'n Avdd was nog hoger

Trouwens bedenk me net dat het ook wel grappig is dat je zegt "hij stopt, wat moet ik dan doen"
Dat zou ik ook kunnen zeggen over die beschuldigingen over enkel kleine spelertjes edelen, wat moet ik dan doen? De enige die 50% van me was, was Remmovingan, die in 2 dagen al neer was.
Ik maak ten minste nog een jump richting het front toe, dat kan ik eraan doen en doe ik dus ook.
(En voor je over ftw denkt te beginnen, dat was vanuit de stamleiding al een bg vanaf dat we 4 dorpen~ hadden, dus die gaat niet op)
 
Reactiescore
163
Zozo, 172k voor 26 dorpen!
Dat is helemaal niks en dat weet je zelf ook, m'n Avdd was nog hoger

Trouwens bedenk me net dat het ook wel grappig is dat je zegt "hij stopt, wat moet ik dan doen"
Dat zou ik ook kunnen zeggen over die beschuldigingen over enkel kleine spelertjes edelen, wat moet ik dan doen? De enige die 50% van me was, was Remmovingan, die in 2 dagen al neer was.
Ik maak ten minste nog een jump richting het front toe, dat kan ik eraan doen en doe ik dus ook.
(En voor je over ftw denkt te beginnen, dat was vanuit de stamleiding al een bg vanaf dat we 4 dorpen~ hadden, dus die gaat niet op)
Het gaat er toch om dat je zegt dat hij leegzet? Terwijl dat helemaal niet het geval is xD Loze beschuldiging nummer 547

Maar ik zou me best aan men belofte houden om niet meer op je te reageren dus joejoe
 
Reactiescore
47
Toch wel erg weinig als hij zn deff niet heeft weggestuurd voor 26 dorpen ;)
*En dan met name de ODD

En de rest negeer je voor t gemak even
 
Reactiescore
146
Haha wat een kindercrèche
 
Bovenaan