Golden Awards

Reactiescore
47
Ik zag je niet als een vijand hoor. Misschien lag het aan het feit dat je ook gewoon vriendelijk overkwam maar blijkbaar een dubbele agenda had en terwijl ook nog ging janken bij FLOP x My bad, sorry. Ik had je eerste jammerende berichten over jouw 'uitzichtloze situatie' gewoon moeten negeren :)

Je viel letterlijk een stamgenoot aan, geen idee vanaf wanneer jij iemand als vijand beschouwd maar bij de meeste is het dan al wel duidelijk ;)
 
Reactiescore
1
Je viel letterlijk een stamgenoot aan, geen idee vanaf wanneer jij iemand als vijand beschouwd maar bij de meeste is het dan al wel duidelijk ;)
Ik vond het gesprek dat we hadden wel amicaal. Maar zal de kern van het verhaal niet opgepikt hebben door m'n achterbaksheid.

"en ga je alsnog wenen." Ik hoop dat je hier binnen een jaartje op terugleest en tot het besef komt dat jij aan het janken bent geslagen over hoe oneerlijk het allemaal was en dat ik me op het publiek forum moet verdedigen omdat je me blokkeert IG. Anders was ik hier ook niet komen speechen hoor :)
 
Reactiescore
47
Naar mijn inziens ben ik degene die me moet verdedigen, aangezien je begon met dat ik feiten aan het veranderen was en berichten voorafgaand eraan niet liet zien, dus dan moet ik dat doen om mezelf te kunnen verdedigen natuurlijk.

Dat jij daardoor in een slecht daglicht komt is gewoon een gevolg daarvan
 
Reactiescore
736
Wat een schijt topic is dit joh
 
Reactiescore
47
True, maak jij er eens een!

Vroeger was er ook een meme topic toch? Ben de naam ff kwijt ervan
 
Reactiescore
93
Beste speler: Vind het moeilijk hier iemand te noemen aangezien er bijna niemand nog solo speelt tegenwoordig. Zelf ik moet me er schuldig aan maken dat ik toch een co heb (doe nog altijd wel het meeste hoor maar kan mezelf geen solo speler meer noemen xD).
Dus daarom wil ik iedereen die solo speelt en in de top 20 staat toch wel even een topper noemen :)

Beste stam: Aangezien DES en ATW. toch al wel wat dorpen hebben geinternd komen deze al niet in aanmerking imo. Als ik kijk naar hoe de wereld verder verloopt zou ik FLOP toch wel de beste stam op dit moment noemen. Hello krijgt een plek 2 van me.
De beste stam speler: Me, myself and I. Neen maar zonder grappen en dollen vind ik .Final Meltdown wel een goeie stamspeler, het aantal def en off dat die al is verloren voor zijn stam is heel erg veel, maar dat komt ook weel een beetje omdat hij zelf niet echt een front heeft met iemand ivm hun BG met FTW
Het grootste ego: jentele
Beste leider: Geen idee wie er uberhaubt leiders zijn op deze wereld dus ga deze passen
Slechtste leider: Idem dito
Meest onderschatte stam: Hierbij denk ik aan Hello
Meest overschatte stam: Gaz
Meest overschatte speler: Ik overschatte zelf netlog31 erg hard lol
Meest onderschatte speler: Ik onderschat bijna nooit iemand. Buiten een noobje dat opeens zijn burgerwacht had opgezet jammer genoeg
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Vind waar ik zit wel top
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: DjagaDjaga (kijk bijlage)
Mooiste spelers naam: Gecke Peckert
Mooiste stam naam: Gazpacho
Favoriete forum poster: jentele
Minst favoriete forum poster: Vind iedereen wel leuk om mee te beefen
Mooiste profiel foto van spelers: die van mij is echt wel underrated (jentele)
Mooiste profiel foto van stammen: Holy Cross
Mooiste actie van de wereld: Nog niet veel gebeurd, vond de gefaalde massa van Gaz wel mooi, voor ons dan
Meest belovende speler voor de toekomst: El Profesor
Meest belovende stam voor de toekomst: Hello
Grootste blunder: Dit spel terug beginnen spelen
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn stam
 

Bijlagen

  • Screenshot_1011.png
    Screenshot_1011.png
    66 KB · Weergaven: 42
  • Screenshot_1012.png
    Screenshot_1012.png
    80,9 KB · Weergaven: 41
  • Screenshot_1013.png
    Screenshot_1013.png
    66,3 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Reactiescore
93
Vond het een beetje te funny om het NIET te sharen xD
 
Reactiescore
47
Maar wie is t haha, aangezien die ons zo vaak benoemd xD
 
Reactiescore
47
Nog maar eens een lijstje dan

Beste speler: Lastig te zeggen in deze fase, Owhpus/Goat/Jentele allemaal kandidaten, zal blijken

Beste stam:
Laat deze wel blank om heissa te voorkomen haha

De beste stam speler:
Ikzelf, zowel OS als Offence toch redelijk vrijgevend, positie helpt wel mee, eerlijk is eerlijk

Het grootste ego:
 Meh

Beste leider:
Zie de helft van de leiders niet haha

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
 FTW

Meest overschatte stam:
Mja niemand is overschat, Cross zou je kunnen zeggen, maar wie overschat die haha

Meest overschatte speler:
 Wirtual

Meest onderschatte speler:
 Goat

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
 Huidige

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Flop en Hello leden

Mooiste spelers naam: /

Mooiste stam naam: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster:
Peckert geworden, wat kan die meelullen met de massa, meelopertje

Mooiste profiel foto van spelers:
 Goat

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld:
Flop bamboozelen

Meest belovende speler voor de toekomst:
 Owhpus

Meest belovende stam voor de toekomst:
Flop en DES beide

Grootste blunder:
Meerdere clears versturen en per ongeluk 2 edels mee aan tikken via "alles selecteren" die in de NB aankwamen en ofc stierven hahah

Voor wie heb je nu echt respect:
De speler van Jentele die zn co aansprak op te snel conclusies trekken
 
Reactiescore
163
Nog maar eens een lijstje dan

Beste speler: Lastig te zeggen in deze fase, Owhpus/Goat/Jentele allemaal kandidaten, zal blijken

Beste stam: Laat deze wel blank om heissa te voorkomen haha

De beste stam speler: Ikzelf, zowel OS als Offence toch redelijk vrijgevend, positie helpt wel mee, eerlijk is eerlijk

Het grootste ego:  Meh

Beste leider: Zie de helft van de leiders niet haha

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam:
 FTW

Meest overschatte stam: Mja niemand is overschat, Cross zou je kunnen zeggen, maar wie overschat die haha

Meest overschatte speler:  Wirtual

Meest onderschatte speler:  Goat

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:  Huidige

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Flop en Hello leden

Mooiste spelers naam: /

Mooiste stam naam: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster:
Peckert geworden, wat kan die meelullen met de massa, meelopertje

Mooiste profiel foto van spelers:  Goat

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld:
Flop bamboozelen

Meest belovende speler voor de toekomst:  Owhpus

Meest belovende stam voor de toekomst: Flop en DES beide

Grootste blunder: Meerdere clears versturen en per ongeluk 2 edels mee aan tikken via "alles selecteren" die in de NB aankwamen en ofc stierven hahah

Voor wie heb je nu echt respect: De speler van Jentele die zn co aansprak op te snel conclusies trekken
Je kent mij niet. Je hebt geen flauw idee wie ik ben, hebt nog nooit de moeite gedaan mij te spreken en toch post je hier opnieuw zonder enige argumentatie dat ik ‘overschat’ ben.
Zelf is 70% van je groei bbkes en kleine spelertjes edelen? Wat bij mij totaal niet het geval is overigens :)

Niemand praat over mij dus ben heel benieuwd op welke manier ik ‘overschat’ wordt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ach lijstjes zonder onderbouwing moet je sowieso niet serieus nemen, ze snappen zelf niet waarom ze het zeggen
 
Reactiescore
47
Je kent mij niet. Je hebt geen flauw idee wie ik ben, hebt nog nooit de moeite gedaan mij te spreken en toch post je hier opnieuw zonder enige argumentatie dat ik ‘overschat’ ben.
Zelf is 70% van je groei bbkes en kleine spelertjes edelen? Wat bij mij totaal niet het geval is overigens :)

Niemand praat over mij dus ben heel benieuwd op welke manier ik ‘overschat’ wordt.
Mwa alleszins toch gelijk in ODA en bijna dubbele OD dan jezelf.. En je ligging valt ook reuze mee hoor ;)
 
Reactiescore
47
Zoals meestal in dit topic :)
Daarom zijn het meningen, plus wat verhaaltjes vanuit jimwen erbij dan
 
Bovenaan