Golden Awards

Reactiescore
1.542
Beste speler: Snow, heeft mij als buur (nog) niet teleurgesteld.

Beste stam: Wat is goed zou je kunnen zeggen maar ik weet dat Melt dit kan zijn en Ice dit nu is.

De beste stam speler: Dennis team EoS + ik kan niet klagen over de rest die een steentje bijdragen binnen de stam in Ice.

Het grootste ego: Mien no other words needed.

Beste leider: Tom en Melvin beide heel behulpzaam en houden t hoofd koel.

Slechtste leider: !John, bij nader inzien alleen goed in stripkes zetten of voor 't NSFW kanaal.

Meest onderschatte stam: Opus, t zuidelijk front heeft mooi stand weten houden tegen massa van Melt zonder stamdef had ik begrepen, maar niet alles kan blijven duren ofcourse.

Meest overschatte stam: Gog, had er persoonlijk zelf meer van verwacht, Pavo heeft het 4 dagen volgehouden, Evil daarentegen heeft vgm niet eens geprobeer?

Meest overschatte speler: Vanquisher, iedereen haat ze, vooral @Conabonita reageer nooit op tags, Cona roept altijd en leaved stamdisc als t hem nie aansta, Jurrien zie je alleen maar in t telkanaal en is enkel aanwezig bij events, had laatst beloofd dat event er aan kwam maar nog steeds niks van gezien, leugenaar!!! Jullie kunnen er echt niks van.. Punten vechten niet, troepen wel!!!!

Meest onderschatte speler: Pipi langkous ( houd het lekker lang vol, daar staat 't woord 'opgeven' niet in 't woordenboek, Respect! ), Boykes en Keierholy

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: team Xbraun, Pavo, Pipi langkous, Novitius, Definition of Insanity, Rikkert1234, Keierholy en ja stiekem nog eens met team .DaVinci

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: InnoSmurf, Evil Cthulhu, Turtles en Peaky

Mooiste spelers naam: Red Haired Shanks

Mooiste stam naam: Burger en de Chicken Nuggets

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Case Vanquisher.

Favoriete forum poster: Lord-toms, Exact. & Absurd.

Minst favoriete forum poster: Flexiicution

Dikste wannabe op het forum: Taste of Death

Dikste wannabe in het spel: Innosmurf

Mooiste profiel foto van spelers: Xbraun en Red Haired Shanks

Mooiste profiel foto van stammen: CRx aka Counter Revolution & Fier aka De paradepaardjes

Mooiste actie van de wereld: Boykes de vver

Meest belovende speler voor de toekomst: Xbraun

Meest belovende stam voor de toekomst: XII

Grootste blunder: Ik ga geen namen noemen maar voor Melt de uit de hand gelopen lijn van Vanquisher

Voor wie heb je nu echt respect: Tim, Tim, Tim, Tim, Tim, Arjan, Ruud, Joey, Jens, Mien, Tom, Melvin, TJ, Joppe, Dennis ( De legendarische starter van QID aka Blow Me Up), Dennis EoS, Thomas en zn moeder

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tom, Mien, Dennis EoS, Kevin, Nicky, Rene en ofc team QID

Ik wil graag nog meedelen dat: Cona een vies spelerke is
Wat een teleurstelling is dit zeg, geen gesprekken meer tussen ons.
 
Reactiescore
438
Beste speler: Snow, heeft mij als buur (nog) niet teleurgesteld.

Beste stam: Wat is goed zou je kunnen zeggen maar ik weet dat Melt dit kan zijn en Ice dit nu is.

De beste stam speler: Dennis team EoS + ik kan niet klagen over de rest die een steentje bijdragen binnen de stam in Ice.

Het grootste ego: Mien no other words needed.

Beste leider: Tom en Melvin beide heel behulpzaam en houden t hoofd koel.

Slechtste leider: !John, bij nader inzien alleen goed in stripkes zetten of voor 't NSFW kanaal.

Meest onderschatte stam: Opus, t zuidelijk front heeft mooi stand weten houden tegen massa van Melt zonder stamdef had ik begrepen, maar niet alles kan blijven duren ofcourse.

Meest overschatte stam: Gog, had er persoonlijk zelf meer van verwacht, Pavo heeft het 4 dagen volgehouden, Evil daarentegen heeft vgm niet eens geprobeer?

Meest overschatte speler: Vanquisher, iedereen haat ze, vooral @Conabonita reageer nooit op tags, Cona roept altijd en leaved stamdisc als t hem nie aansta, Jurrien zie je alleen maar in t telkanaal en is enkel aanwezig bij events, had laatst beloofd dat event er aan kwam maar nog steeds niks van gezien, leugenaar!!! Jullie kunnen er echt niks van.. Punten vechten niet, troepen wel!!!!

Meest onderschatte speler: Pipi langkous ( houd het lekker lang vol, daar staat 't woord 'opgeven' niet in 't woordenboek, Respect! ), Boykes en Keierholy

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: team Xbraun, Pavo, Pipi langkous, Novitius, Definition of Insanity, Rikkert1234, Keierholy en ja stiekem nog eens met team .DaVinci

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: InnoSmurf, Evil Cthulhu, Turtles en Peaky

Mooiste spelers naam: Red Haired Shanks

Mooiste stam naam: Burger en de Chicken Nuggets

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Case Vanquisher.

Favoriete forum poster: Lord-toms, Exact. & Absurd.

Minst favoriete forum poster: Flexiicution

Dikste wannabe op het forum: Taste of Death

Dikste wannabe in het spel: Innosmurf

Mooiste profiel foto van spelers: Xbraun en Red Haired Shanks

Mooiste profiel foto van stammen: CRx aka Counter Revolution & Fier aka De paradepaardjes

Mooiste actie van de wereld: Boykes de vver

Meest belovende speler voor de toekomst: Xbraun

Meest belovende stam voor de toekomst: XII

Grootste blunder: Ik ga geen namen noemen maar voor Melt de uit de hand gelopen lijn van Vanquisher

Voor wie heb je nu echt respect: Tim, Tim, Tim, Tim, Tim, Arjan, Ruud, Joey, Jens, Mien, Tom, Melvin, TJ, Joppe, Dennis ( De legendarische starter van QID aka Blow Me Up), Dennis EoS, Thomas en zn moeder

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tom, Mien, Dennis EoS, Kevin, Nicky, Rene en ofc team QID

Ik wil graag nog meedelen dat: Cona een vies spelerke is


Lief van je :)
 
Reactiescore
140
Reactiescore
50
Ik verveel me nogal, dit topic kan wel weer een lijstje gebruiken. Nu ken ik weinig mensen bij naam, dus hoe representatief dit is, idk, maar iemand moet wat vuur onder de schenen laten branden.

Beste speler:

Als in account? Denk dat ik eerder ga kijken naar het xBraun, QQ account van Melt, misschien onderschat ik EoS nog enigszins, maar vanuit Ice ga ik voor EoS dan. Het blijven vernuftige spelers, ook al doen ze me kloten met wat kutmomenten.

Beste stam:

Geen, Ice en Melt verdienen die prijs niet, SF En Vitae ook niet. Zelfs onze stam Opus verdient die titel niet. Nee, qua punten is het Ice, qua OD is het Melt, deel die titel maar.

De beste stam speler:

Ik heb vooralsnog weinig inzicht, maar denk dat iedereen die Keier bleef ondersteunen toch wel een speler in belang van de stam genoemd mag worden. Maar ook spelers als Klaaz, Barnie, en onherroepelijk John van den Heuvel (die nog nr.3 staat zelfs) mogen genoemd worden om hun ODO.

Het grootste ego:

Keierholy, maar heb ook Bas op te noemen. Te veel gesmurf in de w85 discord.

Beste leider:

Geen idee, ik geloof dat meerdere leiders gevlogen zijn, dus weinig zullen nog echt fanatiek leiden. Ik onthou me hier van een antwoord.

Slechtste leider:

Ice en Melt spelers weten dat waarschijnlijk beter intern te benoemen dan ik, maar Keier, als hij leider was, is altijd een goede optie.

Meest onderschatte stam:

Opus denk ik wel, ook al zit ik er zelf.in. We hebben het nog altijd volgehouden zonder noemenswaardige overeenkomsten.

Meest overschatte stam:

Ik ga niet voor de top 2, ik twijfel aan de kunsten van Vitae als het er op aan komt. Kan het niet oordelen, maar het is een gevoelsmatige kwestie.

Meest overschatte speler:

Pffff, ik denk dat veel spelers met veel punten misschien niet hun ranking verdienen. Maar wie, geen idee. Ik heb gewoon weinig actie ondervonden van Snow, BEWD, Vanq. QID en EoS hebben hun momenten gehad, maar over het algemeen houden ze het neutraal. Zelfs rolgehakt kan hier staan.

Meest onderschatte speler:

Denk dat mijn stamleden nogal onderschat worden. Denk ook dat Da Vinci zich wat meer laat gelden op het strijdtoneel. Maar voor de rest, ik geef John nog wat love.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Elke driftkikker die ik heb kunnen overtuigen dat roestige ik niet compleet waardeloos ben met gebrek aan scriptkennis.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Diegene die ik niet kan overtuigen.

Mooiste spelers naam: Blue Eyes White Dragon (memories)

Mooiste stam naam: CSN to Kill (you failed in that one)

Het tofste topic: Spotprenten (als dit niet actief is)

Het domste topic: Die domme topics van de afgelopen weken. Waarom die nog niet weg zijn mag Joost weten.

Favoriete forum poster: Hou nog altijd wel een beetje van goede, ouwe, Warre

Minst favoriete forum poster: Pinmunch dus

Dikste wannabe op het forum: Geen idee, zij die te veel woorden gebruiken voor hun acties,.

Dikste wannabe in het spel: Keier, hands down.

Mooiste profiel foto van spelers: BEWD weer

Mooiste profiel foto van stammen: Opus

Mooiste actie van de wereld: Comeback koningen zoals WLT, maar ook de slimste actie rolgehakt over te nemen.

Meest belovende speler voor de toekomst: PrPrJ

Meest belovende stam voor de toekomst: SF!

Grootste blunder: Denken dat ik zo snel opgerold kan worden.

Voor wie heb je nu echt respect: Quinten, na alles wat we hebben meegemaakt blijven we gewoon 100% keurig. Voor de rest alle spelers die dit spel nog leuk willen maken en niet lelijk willen eindigen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ooooow, Quinten, je hebt mijn klein vuurtje aangewakkerd met je aanvallen.

Ik wil graag nog meedelen dat: Meer lijstjes aub
 
Reactiescore
1.752
:(
 
Reactiescore
1.752
Bedankt voor de steun is deze moeilijke tijden burger <3
 
Reactiescore
50
Bedankt voor de steun is deze moeilijke tijden burger <3
Ach je moet een keuze maken en ik snap dat het forum een beetje dood was. Mijn welgemeende liefde hoor :)
 
Reactiescore
1.752
Ach je moet een keuze maken en ik snap dat het forum een beetje dood was. Mijn welgemeende liefde hoor :)
Je kan mijn vergiffenis verwerven door al je dorpen af te geven :axe:
 
Reactiescore
50
Je kan mijn vergiffenis verwerven door al je dorpen af te geven :axe:
Buiten dat dat niet gaat gebeuren natuurlijk, weet ik niet eens waar je speelt XD. Zo goed ben k met namen
 
Reactiescore
21
Dank voor de nominatie Boykes en voor de goede nachtrust die je me hiermee indirect bezorgt.
Ik zou graag een lijstje willen maken, maar ik ken nog helemaal niemand. Kom pas net weer kijken; nog jong en dartel in de wei. Helaas mijn mirc en msn tw contacten verloren, dus bij dezen maak ik ook even van de gelegenheid gebruik om aan te kondigen dat mijn PM altijd open staat!! Je moet connected blijven hè. Wie weet kan ik dan ook een lijstje maken binnenkort. Al hoor ik de naam Quinten wel regelmatig in de wandelgangen, maar dat kan ik nog niet zo goed duiden. Gr gr
 
Bovenaan